CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123
Return to list New
Author: tumpanglalu74

[Tempatan] N9: Somi Isteri Nekad Tinggalkan Anak Mati Dalam Eksiden ~ #dadah

  [Copy link]
Post time 29-6-2022 11:21 AM | Show all posts
Mereka lebih takut tertangkap dari urus anaknya tu sebab bimbang hukuman berat yang bakal dikenakan.  Itu yang gigih cuba lari yang lain tolak tepi.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-6-2022 11:51 AM | Show all posts
Pasangan pendadih tegar tak layak beranak sebb ni la salah satu sebabnya. Tau buat anak je tapi bila budak tu dah kuar, pepandai la nak idop. Ni meninggal pun lebih baik drpd membesar jadi org tak guna kesan drpd mak bapak zombie.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 12:02 PM | Show all posts
Okay. Anak diorang meninggal sebelum baligh, mufti kata akan masuk syurga. So soalan sekarang, boleh ke nanti dia bawak sekali mak bapak dia pendadih ni masuk syurga sekali?
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 12:18 PM | Show all posts
this is sad. semoga both dpt balasan setimpal
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 12:30 PM | Show all posts
Anak syurgaaaaaaaa.

Dari hidup dengan mak pak yang tak amanah dalam menjaga dia.

Damai la wahai anak syurga.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcmana la lahanat 2 ekor ni leh jadi mak bapak. Cilake
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 01:30 PM | Show all posts
syurga buat ko nak...
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 02:58 PM | Show all posts
aku rasa bersyukur budak tu mati sebab kalau hidup pun dikelilingi ngan manusia mendadih..tapi tu la kematian budak tu ngeri betul..damailah kamu di syurga anak kecil..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-6-2022 03:08 PM | Show all posts
X sangka insisden sebegini terjadi di negara tercinta
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 28-6-2022 10:15 PM
Memang power betol dadah tu ye.  Tercampak keluor pon tak mampos lakibini tu..

Orang jahat memang nyawa dia liat Kaka
Orang baik eksiden langgar anjing je pun boleh ninggal serta merta
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Padu betul dadah
Sampai jadi kebal dedua laki bini

Buat si arwah anak
Takpelah nak
Ada sebab anak pergi dulu
Dari hidup beribu bapakan kaki dadah

Dan kalau tak kerana eksiden tu
Tak tahu lah apa nasib si arwah
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 03:25 PM | Show all posts
Artemesiaa replied at 29-6-2022 11:21 AM
Mereka lebih takut tertangkap dari urus anaknya tu sebab bimbang hukuman berat yang bakal dikenakan. ...

gigih lari tinggal anak curi hilux orang tapi tak lari ke mana.. lari balik rumah je..
polis pergi rumah tengok-tengok si ngok lakibini ni tengah bongkang (agaknya lah) kat rumah.. senang kerja polis.. tak payah nak susah-payah buat roadblock cari bagai..

dah alang-alang curi hilux tu, pergi lah lari jauh sikit.. pergi Perak ke, Pahang ke kan..
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 04:08 PM | Show all posts
bettyboops replied at 29-6-2022 03:25 PM
gigih lari tinggal anak curi hilux orang tapi tak lari ke mana.. lari balik rumah je..
polis perg ...

Orang tengah panik selalunya tak fikir panjang
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols baca berita tadi katanya bukan laki bini dorang ni, budak tu cuma anak si perempuan tu je patutlaa depa berani tinggal je. Si mak tu mesti serba salah gak.
Siannya anak ko, umur 2 tahun tu masih kecil sgt, ramai lagi tak benti menyusu badan.
Takde rasa apa2 ke tgk anak tercampak kena gilis tu kalau org lain dh nangis2 meratap sedih kat situ.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:17 PM From the mobile phone | Show all posts
IBLIS !!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Carcosa replied at 28-6-2022 10:18 PM
Eh. Eh. Apa ni??
Byk sgt info dlm cerita ni yg membuatkan aku
Apa ni wei?  Buda ...

Kannnn. Sampai takleh nak digest
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-6-2022 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Goodluckdontcry at 29-6-2022 11:03 PM

Innalillahiwainna ilaihirajiunn dik..semoga dik bergembira ditaman syurga milik Allah SWT..

Dan hati kelam hitam kelabu taiK itik den..mengharapkan agar dik tak ditemukan semula diakhirat kelak..SBB penilaian den sbg manusia yg byk dosa ni..mak budak ni xlayak JD ibu..Dan tak layak dpt Ihsan Dr Anak kecilnya diakhirat kelak..ni pndpt Dari den la..sesungguhnya Allah SWT jua penentunya..

Marilah Kita nyanyi.. sesungguhnya..walau ku kutip..semua permata..didasar lautan.. sesungguhnya...errr bla bla bla..maaf otak den xmampu berfikir lebih akibat terlebih makan kismis Minda Hassan Ali...
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 11:07 PM | Show all posts
Wpun sedih kisah anak ni...biarlah dia mati dari hidup bsama mak bodo
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2022 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Adela tu bende yang tak kene.. Sampai larik mcm tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 02:51 PM GMT+8 , Processed in 0.079755 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list