CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 19940|Reply: 166

"Dr. Azra My Everything seorang yang bergelar Datuk Seri", Jeri Kandar

  [Copy link]
Post time 28-6-2022 10:52 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Prickford at 28-6-2022 10:59 AM



Azri Iskandar menegaskan wanita yang bakal menjadi suri hidupnya nanti bukan saja memiliki kelulusan akademik doktor falsafah (PHD) malahan turut bergelar datuk seri.
Pelakon itu berkata demikian gara-gara segelintir pihak membuat andaian dan menuduh bukan-bukan berhubung latar belakang wanita itu.
“Nama dia Datuk Seri Dr Azra Diera. Saya pada awal tak tahu pun tapi Azra secara tak sengaja mengirim mesej perbualan daripada makciknya kepada saya.
“Dia pada ketika tu ingin menunjukkan mesej bahawa makciknya menasihatkan dia supaya tampil ke depan bagi membersihkan imejnya kerana terlalu banyak cerita tak enak berkaitan dirinya.
“Selepas diselidik, rupa-rupanya dia memiliki pangkat Datuk Seri itu kerana banyak melakukan tugas-tugas kebajikan pada masyarakat,” katanya ketika dihubungi Malaysiakini.
Tambah pelakon filem Mat Bond Malaya itu, cuma atas nasihat kedua ibu dan bapa Azra, wajah dan identiti anak mereka hanya boleh dikongsikan sebaik sah kami bernikah.
“Azra seorang yang merendah diri, dengan saya sendiri pun dia tak mahu beritahu mengenai gelaran tu.
“Dia cakap jika pergi ke pejabatnya nanti pekerja-pekerja akan menggelarnya Datuk hanya untuk urusan perniagaan.

Pingat di atas meja
“Tapi saya pun fikir, takkanlah dia nak tipu pekerja-pekerjanya dan bila berada di pejabatnya, saya nampak pingat itu ada diletakkan atas meja,” dakwanya.

*Sumber : Malaysiakini

Komen2 dekat FB bak kata forumer di bawah. Menghiburkan.










This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2022 10:54 AM | Show all posts
makin senak perut pulak haku
baca komen2 netijen fesbuke hahhahahhahahahahaha
datin seri Jeri la neh
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:55 AM | Show all posts
wah bertuahnya pakcik jeri
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahahahaha








Da la pakcik...udoh2 le,bughok bebeno ghupe org tua bercinta...lay low pak cik..seiring usia...malu kat org....




Elly Suriati tersenyum sinis.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 10:56 AM | Show all posts
untunglah Jeri kawin nanti dapat title Datin Seri
netizen dapat uwek uwek jelah
miahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:00 AM | Show all posts
hebat familli Azra wek wek ni kan
guna gelaran rasmi Datuk Seri Dr Azra my everything
dalam perbualan rasmi dan bertulis hal kerja paham ler
kalau staff mana2 pun panggi bos Dato Datin bagai
ini siap dalam perbualan famili antara makcik dan anak sedara
guna title rasmi hehehehe
aku bayangkan nama penuh di tulis sehingga binti siap
perghhhhhh bukan calang2 bakal bini Jeri wek wek ni

Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:01 AM | Show all posts
biasa dgr pompuan saja yg mengejar datuk ..ini lelaki pun ada
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:03 AM | Show all posts
OK ambulan tanjung rambutan dah boleh siap sedia.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2022 11:05 AM | Show all posts
Edited by KBW2 at 28-6-2022 11:57 AM
epysha replied at 28-6-2022 11:01 AM
biasa dgr pompuan saja yg mengejar datuk ..ini lelaki pun ada

Aiyooo memang ada puang mendapat Datuk chuols, dah tu mana datangnya Tokti tuh?


Maap aku tersalah paham ayat ko.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:06 AM | Show all posts
dsv ada dato, ada phd..emm..
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
wow, habis tu bila nikahnya bang, tak sabar kami nak tgk muka datuk seri ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
KBW2 replied at 28-6-2022 11:05 AM
Aiyooo memang ada puang mendapat Datuk chuols, dah tu mana datangnya Tokti tuh?

yg i paham drp stemen forumner tu, pajeri nasi kandar ni yg mengejar dato. salu pelakon2 wanita yg mengejar dato demi kelangsungan hidup mewah…


naaaaakkkk sgt nengok datin pajeri nasi kandar ni idup mewah
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 28-6-2022 11:06 AM
dsv ada dato, ada phd..emm..

jgn2 azra my everything MEMANG hasmiza hahahhahahahahahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Makin menarik...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya si azra nj takdela kepoh mana. Si azri ni je gila bayang. Bila berjumpa pmpn bertitle habis ditatang nye, lupa pasal kak elly yang jaga dia selama ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:32 AM | Show all posts
kepompong replied at 28-6-2022 11:21 AM
yg i paham drp stemen forumner tu, pajeri nasi kandar ni yg mengejar dato. salu pelakon2 wanita yg ...

ooooo yeke? maap aku salah paham
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2022 11:36 AM | Show all posts
saya menunggu tiba2 datuk sei dikesan menghidap kanser otak
kemudian mati dan dikebumikan di ostolia kanada atau south afrika dengan tiba2
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
cik_penguin replied at 28-6-2022 11:28 AM
Rasanya si azra nj takdela kepoh mana. Si azri ni je gila bayang. Bila berjumpa pmpn bertitle habis  ...

betul2.. si dato seri azra nk membongak, catfish si jeri ni.. maybe la hobi dia.. si jeri je beria2 angkat puji melangit bgtau semua org.. padahal mende leh pikir logik

tp hiburan la buat para netizen
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:41 AM | Show all posts
hotmak replied at 28-6-2022 11:07 AM
wow, habis tu bila nikahnya bang, tak sabar kami nak tgk muka datuk seri ni

makcik Jery yang ditugaskan untuk merisik sedang sakit katanya
sian Jery ada the one and only makcik tu je kot
marilah kita semua doakan agar makcik Jery sihat cepat


Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2022 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 28-6-2022 11:36 AM
saya menunggu tiba2 datuk sei dikesan menghidap kanser otak
kemudian mati dan dikebumikan di ostolia ...

tt dah boleh standby tajuk.. jerry redha dan pasrah atas ketentuan ilahi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-9-2022 11:25 PM GMT+8 , Processed in 0.102159 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list