CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: LoveSungmin

[Tempatan] Duda maut jatuh bangunan selepas berkhalwat dengan isteri orang

   Close [Copy link]
Post time 26-6-2022 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Pegh birah sis bwk boifren msuk umah. Sis sempat tak mandi junub sblom suami balik?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2022 11:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Trauma sepjg hidup betina garit tu.....
Dah 5thn berskandal......
Skandal dah pindah ke alam barzakh.....hb akn ceraikan.....

Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:44 PM From the mobile phone | Show all posts
MarryPottet replied at 26-6-2022 11:35 PM
Sebelum ni yg viral kes2 isteri orang mencurang banyak kejadian kat melaka jugak kan

Kat kedah....

Melaka byk kat kaw kilang
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tang yg berita jatuh masa cuci stadium hari tu, berapa baris je wartawan tulis. Yg ni 'kan main  panjang lebar, siap ada rentetan segala bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
shalalat replied at 26-6-2022 11:25 PM
Nasib jasin. Mb kelantan boleh tarik nafas sekejap

Kt melaka byk org kelantan juga ye...
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat kerjaan depan anak. Hebat tul
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuba la cek DNA anak2 tu
Dah bini ko berbirah kan
Cashlah mati dlm keadaan aib si boypren tu pun
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
che-cikL replied at 26-6-2022 11:45 PM
Tang yg berita jatuh masa cuci stadium hari tu, berapa baris je wartawan tulis. Yg ni 'kan main  pan ...

Biasalah sis. Kes mcm ni biasanya wartawan mmg menulis dgn penuh passion.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2022 11:53 PM From the mobile phone | Show all posts
penah berkenalan kemudian berpisah? harapnye bukan dari reunion2 atau group wasap jejak kasih sisssss
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:00 AM | Show all posts
ellejo replied at 26-6-2022 11:53 PM
penah berkenalan kemudian berpisah? harapnye bukan dari reunion2 atau group wasap jejak kasih sissss ...

uols masih tinggal di UNA?
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Malayss ke ni
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:04 AM | Show all posts
kesian yang tinggal paling bawah tu..suwey orang mati belakang rumah..
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
CASHHHHH.
no alfatiha for you
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:50 AM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 26-6-2022 02:58 PM
emm klu xmelaka kelantang/ tenganu
mmg bangsa makan udang cincang kuat skes ke ?

Woahhh rasisnye antum














Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:57 AM From the mobile phone | Show all posts
~boolean replied at 27-6-2022 12:04 AM
kesian yang tinggal paling bawah tu..suwey orang mati belakang rumah..

Haha baru nak komen benda yang sama. Memang trauma la lepas ni tuan rumah tu nak tengok belakang rumah dia
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 01:01 AM From the mobile phone | Show all posts
che-cikL replied at 26-6-2022 11:45 PM
Tang yg berita jatuh masa cuci stadium hari tu, berapa baris je wartawan tulis. Yg ni 'kan main  pan ...

Cerita masa kejadian tu kena detail supaya org tak speku si suami yg bunoh akibat marah. Yg kronologi selingkuhan yg dh bertahun2 tuh sounds like wartawan nk bgtahu he deserves it gituhh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2022 01:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak buat kelawat gi lah duk kawasan Cina. Bahlol samdol sarip dol
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 01:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak buat kelawat gi lah duk kawasan Cina. Bahlol samdol sarip dol
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 01:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Lebih elok lagi kalau dua2 tu gol.
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 01:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Details ya..faham terus jalan cerita.haha
Semoga ada sisa kebaikan yang kamu buat juga masa hidup.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 01:09 AM GMT+8 , Processed in 0.086697 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list