CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: LoveSungmin

[Tempatan] Duda maut jatuh bangunan selepas berkhalwat dengan isteri orang

   Close [Copy link]
Post time 5-7-2022 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kitty_catz replied at 5-7-2022 02:17 PM
Meols xkenai mn deme ni kaka oii  dedulu geng terpaling ni ada yg tuduh meols mn mother foker tu ...

iols pon kena tuduh rba b40..laka2 kan konon nak terpaling sangat sanggup downgrade orang..kita pon bayar tax hokeyyy
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2022 03:17 PM | Show all posts
beautifulliar replied at 5-7-2022 03:39 AM
Biasa la hanjeng ni spesis hanjeng gila liar org xambik tau hal dia pn dia tersentap2 dtg. Hanjeng ...

  ni ada nm heshe la juga ni dok mengekor komen meol kat thread lain dari smalam mcm puppy takda tuan. tak kuasa meol nak layan choiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 5-7-2022 02:40 PM
iols pon kena tuduh rba b40..laka2 kan konon nak terpaling sangat sanggup downgrade orang..kita po ...

La haii.. sekampung kita rupanyehhh

Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 5-7-2022 02:27 PM
2022 ni banyak cerita bikin ai takajut. Pasal FC gado dengan Oren tu pun ai takajut.

Yg kes dorang ni pn meols xpnh tau. Rugi btol byk cite terlepas

Tgh kumpul info bkaitan yg terpaling apa lagi dia duk buat taik kt org Xsngka rmai plk bgtau suka meols pnggil dia hanjeng liar Byk musuh rupanya si hanjeng liar ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
_blackbird replied at 5-7-2022 03:17 PM
ni ada nm heshe la juga ni dok mengekor komen meol kat thread lain dari smalam mcm puppy ta ...

Hanjeng liar mmg xbertuan chuols apa kata chuols adopt kasi mkn knyang2 biar tak merayau merata. susah klo dh nm nya hanjeng liar
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:34 PM | Show all posts
beautifulliar replied at 5-7-2022 07:27 AM
Hanjeng liar mmg xbertuan chuols apa kata chuols adopt kasi mkn knyang2 biar tak merayau merata ...

yihhhh... tak hingin... spesis jenis gigit tangan balik tak kosa meol nak melayan nya. depan purak2 baik kekunun caring maring pastu diam2 attack org tu hanya kerana tak sependapat dlm porum je pulak tu huhuhu wtf??? loser nya hidup terbawa2 gituuu. *sambil mendengar lagu who let the dog out, wooff woff woofff woff*
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
_blackbird replied at 5-7-2022 03:34 PM
yihhhh... tak hingin... spesis jenis gigit tangan balik tak kosa meol nak melayan nya. depan purak ...

Nk bg nama apa kt hanjeng liar ni nti meols pikir. Tp best plk lagu woof woof tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
beautifulliar replied at 5-7-2022 07:18 AM
Yg kes dorang ni pn meols xpnh tau. Rugi btol byk cite terlepas

Tgh kumpul info bkaitan yg  ...

Ramai psiko di forom ni. Apa tadak laif sangat ka kome? Apa ntah kau dapat ntah. :
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2022 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kitty_catz replied at 5-7-2022 02:17 PM
Meols xkenai mn deme ni kaka oii  dedulu geng terpaling ni ada yg tuduh meols mn mother foker tu ...

Motherfoker tu sah2 jate sbb pnh tgok dia pos gmbr kt forum duk tgh2 pokok blubang kt tgh kete boleh lalu.

Xingt kt bng mn ci or sjarah tp gmbr lm la ms heols muda sbb gmbr pn kualiti kodak celup plstik dlm air n jemur
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 5-7-2022 03:55 PM
Ramai psiko di forom ni. Apa tadak laif sangat ka kome? Apa ntah kau dapat ntah. : ...

Org kata hanjeng liar gitu la sifatnya xpelah meols cuba fhm
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
beautifulliar replied at 5-7-2022 08:15 AM
Motherfoker tu sah2 jate sbb pnh tgok dia pos gmbr kt forum duk tgh2 pokok blubang kt tgh ket ...

Iya. MF pernah lek2 je tepek gamba sindri.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 5-7-2022 02:40 PM
iols pon kena tuduh rba b40..laka2 kan konon nak terpaling sangat sanggup downgrade orang..kita po ...

Apesal org suka sgt ganggu gugat chuols
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
beautifulliar replied at 5-7-2022 04:24 PM
Apesal org suka sgt ganggu gugat chuols

ntah la uols..iols dah la gundu kepam jongos rba b40 pulak tu..ada jugak tak puas hati kan

mungkin jenis tak bahagia dengan kehidupan sebenar..masuk porem kacau orang korek habis personal life orang lain..orang yang bahagia dgn diri sendiri takde masa weh nak peduli dengan yg takde kena mengena dengan dia..hanya loser je berkelakuan begitu
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 5-7-2022 04:27 PM
ntah la uols..iols dah la gundu kepam jongos rba b40 pulak tu..ada jugak tak puas hati kan

...

Dh gundu kepam jongos lak mesti gmbr chuols dh tsebar merata gak:l

Tp btol la kan yg gigih korek info forumer n sebar diluar forum ni mmg spesies loser. Pastu skit ati kt org yg lebih dr dia.

Meols trpikir dia ni mmg xde kwn irl sbb ati bsuk bangkai agknya skit ati kt org tu org ni. Kt forum je acah2 gangster. Sggup lak tu cari info psl org semata nk sebar. Org skit jiwa je prangai camni
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kitty_catz replied at 5-7-2022 02:17 PM
Meols xkenai mn deme ni kaka oii  dedulu geng terpaling ni ada yg tuduh meols mn mother foker tu ...

RBA gapo pulop dik kitty? Naif betul kaka moon

Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
moonela replied at 5-7-2022 09:25 PM
RBA gapo pulop dik kitty? Naif betul kaka moon

Red Bean Army atau Rosmah Badak Air!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2022 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 5-7-2022 04:27 PM
ntah la uols..iols dah la gundu kepam jongos rba b40 pulak tu..ada jugak tak puas hati kan

...

Rba b40 gapo pulop meghank? B40 I tahu..

I tengok nick menghank I fikir empunya diri persis bak Princess Meghan living life di Yestana Buckingam giteww...

Very the Princess giteww.. Celah mananya acik kepamm gundu itey berkerakss...

Tak pun ala² Megan Fox the vassss
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Anjing tersenyum sinis



Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 5-7-2022 09:30 PM
Red Bean Army atau Rosmah Badak Air! {:mlhehe ...

Ahahahaa.... Adoii.. Yg last tu winnn
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mojarean_X at 5-7-2022 09:35 PM

Rasanya dh genap 7 hari pemergian duda yg terjatuh bangunan ni. Jika sudi, marilah kita sedekahkan al fatihah pd si mati. Sekurang2nya dpt membantu sedikit sebanyak si mati di alam sana

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 07:07 PM GMT+8 , Processed in 0.227125 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list