CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: LoveSungmin

[Tempatan] Duda maut jatuh bangunan selepas berkhalwat dengan isteri orang

   Close [Copy link]
Post time 27-6-2022 11:14 AM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2022 11:15 AM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:16 AM | Show all posts
ifanonline replied at 27-6-2022 11:15 AM
ada jenis pompuan yg memang pada azalinya mempunyai puting panjang...sebagaimana sesetengah wanita ...

ziziks laaaaaaaaaaaa hang ni punya komen
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:16 AM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:17 AM | Show all posts
green~tea replied at 27-6-2022 11:16 AM
ziziks laaaaaaaaaaaa hang ni punya komen

memberi penerangan perlu jelas dan terang supaya forumer lain tidak confuse dgn penjelasan yg diberikan...
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Dengan dawai?? Pakai lah cadar sambung2. Dpt sampai tingkat 2 pun dah ok tuk terjun
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:22 AM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2022 11:25 AM | Show all posts
ifanonline replied at 27-6-2022 11:22 AM
ya...wanita akan mulai longgar pd umur 40 tahun keatas...regardless dier kawin ataupun tidak...

jangan samakan andartu dengan betina loboss yachhhhh  





Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:26 AM | Show all posts
kalo ko nak wat dosa dengan Tuhan, kita2 ni mampu boleh tegur je, tp diri sendiri laa berubah, Allah pun bagi je masa utk kita ni berubah

tp kalo wat dosa ngn orang, hutang lari tak bayar. bertahun-tahun, menipu orang.. semoga Allah memberi kesempitan dalam hidup mu...


anyway, kembali ke topik.. rasa takut sangat dengan pengakhiran camni.. nauzubillah.. semoga kita dapat bertaubat & istiqomah sblm ajal menjemput..
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:26 AM | Show all posts
green~tea replied at 27-6-2022 11:25 AM
jangan samakan andartu dengan betina loboss yachhhhh

i tak samakan status...tetapi samakan alat sulit mereka...
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:33 AM | Show all posts
Ya Allah xboleh bayang mati dalam keadaan aib dan kalo baru berzina lagipulak hazab, dalam kubur bukan boleh relex2 sampai akhirat di hitung, mati berxina dan mati bunuh diri
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Allah.. aibnya..
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Masuk ingatkan ada gambo
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:41 AM | Show all posts
ifanonline replied at 27-6-2022 03:15 AM
ada jenis pompuan yg memang pada azalinya mempunyai puting panjang...sebagaimana sesetengah wanita ...

puting panjang tu mcm mana. boleh bagi contoh bergambar. hihihi yg tau selama ni tetek layut jer
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 11:48 AM | Show all posts
_blackbird replied at 27-6-2022 11:41 AM
puting panjang tu mcm mana. boleh bagi contoh bergambar. hihihi yg tau selama ni tetek layut jer

alamak, contoh bergambar ni payah skit...nanti kena ban dgn momod...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2022 12:08 PM | Show all posts
ifanonline replied at 27-6-2022 03:48 AM
alamak, contoh bergambar ni payah skit...nanti kena ban dgn momod...

habis tu mcm mana nak tau panjang ke normal. puting panjang ni sama mcm tetek layut ke
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:10 PM | Show all posts
_blackbird replied at 27-6-2022 12:08 PM
habis tu mcm mana nak tau panjang ke normal. puting panjang ni sama mcm tetek layut ke

tetek layut ni lain, tetek akan layut apabila semakin tua usia, atau ramai sangat yg meraba...

puting panjang ni adalah natural...memang ditakdirkan lahir dgn puting panjang...tak kira muda atau tua usia pompuan itu...
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:25 PM | Show all posts
green~tea replied at 27-6-2022 11:14 AM
exactly.. hidup pun hancur tak tenang bila scandal rata riti.. ada forumer tu (nama dirahsiakan) pe ...

xtakut penyakit ke? forummer tu wujud lg?
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 12:35 PM | Show all posts
ifanonline replied at 27-6-2022 04:10 AM
tetek layut ni lain, tetek akan layut apabila semakin tua usia, atau ramai sangat yg meraba...

...

tak boleh nak imagine la panjang mcm mana . ada je perempuan yg i kenal mmg born with tetek layut. cth billie eilish memiliki tetek layut ahahaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 10:48 AM GMT+8 , Processed in 0.086840 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list