CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: LoveSungmin

[Tempatan] Duda maut jatuh bangunan selepas berkhalwat dengan isteri orang

   Close [Copy link]
Post time 27-6-2022 08:53 AM | Show all posts
xberbaloi langsung,
ni la masalah bila berhubungan semula dgn kekasih lama
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2022 09:02 AM | Show all posts
pompuan klu skandal lg terer dr laki
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:05 AM | Show all posts
cinta terlarang tu lah yg paling syiok amat
adrealin bertambah lagi bila kantoi dgn pasangan curang
terasa diri muda ala2 spiderman nak lompat2 bagai,
dawai penyangkut baju pon jadiklah...
takkan la si suami tu tak bagi sedas dua penerajang ke kote lahanat tu sebelum dia terjun..
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:08 AM | Show all posts
hebatnya perempuan tu, bawak jantan masuk umah dengan anak3 skli.. x malu sungguh... aku rasa suami dia dh syak tu, sbb tu dia balik awal... hidup apa la mcm tu, mlm2 masuk rumah tidur ngan bini org... gila laa.... sedap sgt ke hidup mcm tu.. hidup ngan kote kt kepala...

Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Hmmmm.. Nk kesian tp x rasa nk kesian.. Cash la kan.. Moga dijauhkan keturunan kita  dr perangai mcm ni.. Yg dah gol.. Mmg gol dah.. Tinggal bini curang tu jela.. Tgu nasib ang.. Hapa pon xdpt
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:14 AM | Show all posts
bijak tindakan suami dia..lock dari luar dan call polis...
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:19 AM | Show all posts
Birahnya bini .. harap kena cerai kang membirah dgn jantan lain pulak. Buat malu laki dgn anak2. Belum masuk jiran mengata, anak2 kena ejek
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:21 AM | Show all posts
pebenda la mak diaorang buat kat anak2 supaya dorang tak bgtau kat bapak dorang...hebat beno maknya ajak lelaki lain masuk rumah anak2 ade sekali... tak malu ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2022 09:24 AM | Show all posts
~boolean replied at 27-6-2022 12:04 AM
kesian yang tinggal paling bawah tu..suwey orang mati belakang rumah..

hahahaha baru nak cakap. tgh masak2 ternampak kesan org jatuh dkt tanah tu potong betuiii
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:24 AM | Show all posts
meteorspeed replied at 26-6-2022 10:51 PM
Ya, allah mati dlm keadaan mengaibkan

Boleh saman krn menyebabkan kematian.
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:25 AM | Show all posts
tak pelik pon sebab orang MELAKA.
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:26 AM | Show all posts
isteri tersebut wajib diceraikan
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
pastu si gf aman-aman teruskan kehidupan dengan lakinya dan anak-anak..
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:44 AM | Show all posts
Edited by annehuda at 27-6-2022 09:46 AM
sharlenetexas replied at 26-6-2022 10:53 PM
Birahnya sis. Bf mati katak. Entah2 lepas ni kena cerai. Kesian kat anak2 dan suami.

Ujarnya lagi, saksi memberitahu mereka berkenalan pada 2005, namun, berpisah dan masing-masing mendirikan rumah tangga.

Tambahnya, pada 2017, si mati bercerai dengan isterinya, lalu mencari semula saksi untuk menjalinkan semula hubungan walaupun mengetahui saksi telah berkahwin.


kalau ikut ayat ni, diorg ni pernah bercinta dulu
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
annehuda replied at 27-6-2022 09:44 AM
Ujarnya lagi, saksi memberitahu mereka berkenalan pada 2005, namun, berpisah dan masing-masing men ...

Si mati dah bercerai.

Saksi ada suami dan tiga anak.


Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:49 AM | Show all posts
tak pernah lagi sedetail ni berita2 pasal skandal. mmg cash betul
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2022 09:51 AM | Show all posts
jazaa100 replied at 26-6-2022 11:43 PM
Trauma sepjg hidup betina garit tu.....
Dah 5thn berskandal......
Skandal dah pindah ke alam barzakh ...

gerun membayangkan si isteri membirah di depan 3 anak. anak2nya tu kecik lg ke, takkan tak reti bercerita kat ayah diorang. dah lama kot buat keje ni so terperangkap kali ni. kesian mati dalam keadaan mengaibkan. harap sempat la bertaubat sebelum terjun tu
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:52 AM | Show all posts
mendapatla.. mati aib... yg bini sok kene halau.. ha merempat jadi bosia
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:53 AM | Show all posts
Jennyrol replied at 27-6-2022 09:13 AM
Hmmmm.. Nk kesian tp x rasa nk kesian.. Cash la kan.. Moga dijauhkan keturunan kita  dr perangai mcm ...

hinanya isteri tu lps ni. satu flat tu tau kisah dia. klu aku jadi dia, dah larik pindah keluar dah malam2. malu wei nak bertembung lagi dgn jiran2
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2022 09:55 AM | Show all posts
apabila para isteri dah mula curang, wajib di ceraikan kerana kita tidak mahu keturunan tercemar dgn benih2 kotor dr sang isteri...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 12:41 AM GMT+8 , Processed in 0.075252 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list