CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 87423|Reply: 1691

[Tempatan] Duda maut jatuh bangunan selepas berkhalwat dengan isteri orang

   Close [Copy link]
Post time 26-6-2022 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Duda maut jatuh bangunan selepas berkhalwat dengan isteri orang

JASIN: Gara-gara ingin melarikan diri selepas dicekup berkhalwat bersama isteri orang, seorang lelaki ditemukan maut terjatuh dari tingkat empat sebuah pangsapuri di Bemban di sini, hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 11.47 pagi tadi, mangsa yang berusia 46 tahun itu maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala.

Ketua Polis Daerah Jasin, Deputi Superintenden Mispani Hamdan berkata, saksi iaitu kekasih kepada si mati berusia 37 tahun mendakwa, lelaki itu datang ke rumahnya pukul 12 tengah malam semalam selepas suaminya keluar dan bermalam di situ bersama tiga anak wanita berkenaan.

Katanya, pada pukul 10.30 pagi tadi semasa pasangan itu berada di ruang tamu, tiba-tiba suami saksi pulang ke rumah lantas menyedari kehadiran si mati.

“Suami saksi mengunci pintu gril hadapan rumah menyebabkan pasangan itu terperangkap dan dia menghubungi pihak polis.

“Saksi meminta si mati berunding dengan suaminya, namun, lelaki itu nekad melarikan diri dengan mengikat seutas dawai ampaian di besi palang pada bahagian koridor untuk berpaut turun,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Mengulas lanjut, Mispani berkata, saksi yang berada di ruang tamu hanya melihat si mati dari jauh sebelum terdengar bunyi dentuman di luar koridor.

“Saksi melihat ke bawah dan mendapati lelaki tersebut telah tertiarap di atas tanah dan tidak bergerak.

“Pemeriksaan fizikal ke atas mayat si mati mendapati terdapat kesan tanah dan darah di bahagian muka dipercayai dia jatuh dalam keadaan terhempap, lengan kiri mangsa juga patah,” katanya.

Ujarnya lagi, saksi memberitahu mereka berkenalan pada 2005, namun, berpisah dan masing-masing mendirikan rumah tangga.

Tambahnya, pada 2017, si mati bercerai dengan isterinya, lalu mencari semula saksi untuk menjalinkan semula hubungan walaupun mengetahui saksi telah berkahwin.

“Hubungan si mati dengan saksi adalah secara sembunyi tanpa pengetahuan suami saksi.

“Mayat mangsa telah dihantar ke Unit Forensik Hospital Jasin dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut,” katanya. –UTUSAN ONLINE

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-6-2022 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Fuhhhh cash and carry ke
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by meteorspeed at 27-6-2022 09:56 AM

Delete.........
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Sama2 gatal!
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Birahnya sis. Bf mati katak. Entah2 lepas ni kena cerai. Kesian kat anak2 dan suami.


Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tergelak sikit baca berita ni kemain detail lagi kisah skandal diorang. Adoiii... Cash tanpa diskaun langsung.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
renko replied at 26-6-2022 10:49 PM
Fuhhhh cash and carry ke

Urut dada tmb kelantan....
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-6-2022 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Selayaknya. Mudah2an end up di nuraka.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:58 PM | Show all posts
emm klu xmelaka kelantang/ tenganu
mmg bangsa makan udang cincang kuat skes ke ?
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:59 PM | Show all posts
konfem jiran2 yang bagitau suami dia

agak2 la bawak selingkuhan ke rumah flat, dah tentulah ramai acik bawang yang ramai memerhati
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa x hadap mcm lelaki
Berani buat berani tanggung
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Pemberita mana buat citer ni?
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:21 PM | Show all posts
tak check kesan koyakan ka? baru ka lama.

Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib jasin. Mb kelantan boleh tarik nafas sekejap
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Detail betul cerita nih cara ayat wartawan dh mcm baca kat status fb plak.
Kenapa la dia pi terjun byk sgt tgk pilem la nih, dah kantoi takut plak nk berdepan.
Kalau betul lelaki sejati ko mesti awal2 lepas bercerai dulu pi jumpa suami kekasih ko dan bitau ko nak bini orang tu.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-6-2022 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebelum ni yg viral kes2 isteri orang mencurang banyak kejadian kat melaka jugak kan
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Dengan seutas dawai ampaian?
Betul-betul terdesak ni.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
shalalat replied at 26-6-2022 11:25 PM
Nasib jasin. Mb kelantan boleh tarik nafas sekejap

Ummah serambi jenayah ramai bertebaran di negeri2 lain seantero msia sebab kegagalan kerajaan lobai tarik pelabur untuk sediakan peluang pekerjaan kepada rakyatnya
#justsayin'
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Innalillah...tragisnya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 10:01 PM GMT+8 , Processed in 0.116430 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list