CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1720|Reply: 27

[Tempatan] Polis terima laporan remaja perempuan hilang, minta orang awam salur maklumat

  [Copy link]
Post time 26-6-2022 08:15 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 26-6-2022 08:17 AM



Polis terima laporan remaja perempuan hilang, minta orang awam salur maklumat
Ketua Polis Daerah Sentul ACP Beh Eng Lai berkata remaja berkenaan kali terakhir dilihat memakai baju berwarna merah serta seluar hitam. - Gambar fail/BERNAMA

KUALA LUMPUR: Polis sudah menerima laporan berhubung kehilangan seorang remaja perempuan dikenali sebagai Nur Hidayati Duwaijah Mazlan sejak 20 Jun lepas di Kampung Bandar Dalam, Sentul di sini.

Ketua Polis Daerah Sentul ACP Beh Eng Lai berkata laporan mengenai kehilangan remaja berusia 17 tahun itu diterima daripada ibunya pada 21 Jun lepas.

Beliau berkata siasatan mendapati remaja itu dilaporkan hilang selepas keluar dari rumahnya iaitu sebuah kondominium di Kampung Bandar Dalam di sini pada 7.20 petang.

Remaja berkenaan dikatakan telah keluar dari rumah mereka untuk ke kedai dan sehingga kini, masih gagal dihubungi," menurutnya dalam kenyataan malam tadi.

Beh berkata remaja berketinggian kira-kira 145 sentimeter itu, yang berkulit cerah, berbadan sederhana dan kedua-dua matanya berwarna coklat, kali terakhir dilihat memakai baju berwarna merah serta seluar hitam dan kehilangannya telah dihebahkan melalui Nur Alert.
Orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi pegawai penyiasat kes Inspektor Noramalina Md Jamil di talian 017-318 5868 atau Bilik Gerakan Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul di talian 03-4048 2222.
-- BERNAMA

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-6-2022 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
14tahun anu jiwe memang tengah memberontak
Ngikut jantan ke apa ..jangan sok bawak balik budak dalm perut menyasor makbapak ngko nak
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 09:20 AM | Show all posts
dik...balik lah...bahaya kt luar. sdgkan bdk lelaki pun bole jd mangsa pemerdagangan manusia, apatah lg yg pompuan. cian family adik

https://www.npr.org/2021/05/24/9 ... -a-sex-trade-victim
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 09:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu acik forum komen pasal rupa budak ni.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Kg bandar dalam ke kg padang balang?
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Pak dia ada ramai la? Plural ejaanya mazlans
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:23 AM | Show all posts
Begini lah kalau bdk ppuan hilang....berbeza dgn bdk lelaki yang hilang tempohari....
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:26 AM | Show all posts
Dah dapat offer kerja kat mana2 le tu mak tak bagi kot.  Tak pun gi holiday dengan kengkawan duit dah menipis sok balik ler dia.  Raya haji dah tak lama mana.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-6-2022 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dijumpai dalam keadaan selamat
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
ChildrenOfBodom replied at 26-6-2022 10:40 AM
Pak dia ada ramai la? Plural ejaanya mazlans

Benda pertama yg menarik perhatian aku jg
Nama biasa tp dah tambah ‘s’ tu dah jd xbiasa
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
ChildrenOfBodom replied at 26-6-2022 10:40 AM
Pak dia ada ramai la? Plural ejaanya mazlans

terkuat pulak i gelak baca nih
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
ikut pesta anime ke dik???
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni bukan hilang tapi menghilangkan diri. Keep it up dik. Moga jadi org yg berdikari di usia muda.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Peliklah..duk ngan family kan lg ok.
Mkn minum trjaga..klu ada konflik dgn family..communicate lah dan settle kan
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau diculik i doa dijumpai..kalau berlari dengan sengaja i doa dia menyesal sbb lari..kt luar itu bahaya tau..
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
X jumpa lagi..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-6-2022 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada kawan saya called encik Mazlans… sudah bertemu akan anak dia ini… keluaq rumah nak pi cari kerja.. itu yg diceritakan oleh encik Mazlans ke kawan saya yg bernama Mazlan…
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 04:58 PM | Show all posts
subee replied at 26-6-2022 03:57 PM
Ada kawan saya called encik Mazlans… sudah bertemu akan anak dia ini… keluaq rumah nak pi cari ker ...

kerja apa tu, dah jumpa ka (kerja yg dicari itu)?


Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
sedih sebab result spm tak mcm di target ke
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Decaffeinated replied at 26-6-2022 04:58 PM
kerja apa tu, dah jumpa ka (kerja yg dicari itu)?

Tak tau.. ini apa kawan saya Mazlan WA ke saya tadi:

“ Katanya dia pi cari kerja! I malas nak tanya lebih lebih.... Mula tu I saja tanya dia ikut BF ke? “
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 10:35 PM GMT+8 , Processed in 4.849023 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list