CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: mojarean_X

[Jenayah] Pelajar lelaki cedera melecur diseterika serta retak tulang rusuk belakang akibat cemburu dilihat berbual dengan pelajar wanita

  [Copy link]
Post time 25-6-2022 07:26 PM | Show all posts
prizadane replied at 25-6-2022 06:45 PM
Teluk intan adakah sekolah sains? MRSM takde kat situ. Nearest is pasir salak

Yela tu kot, semesti kat teluk intan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-6-2022 07:27 PM | Show all posts
Mak bapak bebudak sekolah harian biasa tersenyum sinis
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
spekuan mesti adik ni hensem, yg lain tu muka pecah rumah tu insecure sangat tgk berborak2, tapi jijik ye ko panggil geng pastu siap iron anak org, bagi je budak2 tu ke mak budak ni biar mak mangsa pulak iron dorang, biadap gila

Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Nnoor2 replied at 25-6-2022 04:49 PM
Geramnya akak cik marjerin baca kisah ni....elok diseterika balik budak2 jahat tu...teringat terus k ...

Kita geram tapi timbalan mb sskjp mesti tersenyum lega sebab berita bukan dr negeri dia
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh jap

Ni kes yang sama dengan anak kawan macik tu kah
Dia kata anak dia kena dakwa sebab kes iron kawan
Tapi katanya dorang bergurau
Terkena iron

Macik nak g siasatttt
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
she replied at 25-6-2022 08:10 PM
Eh jap

Ni kes yang sama dengan anak kawan macik tu kah

Bergurau terkena iron?..hasanah sangat tu.

Sila siasat dengan lebih lanjut.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 08:20 PM | Show all posts
she replied at 25-6-2022 08:10 PM
Eh jap

Ni kes yang sama dengan anak kawan macik tu kah

gurau-bergurau amalan mulia kekdahnya
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
hashashes replied at 25-6-2022 07:26 PM
Yela tu kot, semesti kat teluk intan

semesti tu nama penuh sekolah tu apa? meolls tak dapat nak tangkap
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-6-2022 09:11 PM | Show all posts
che_yatt replied at 25-6-2022 08:23 PM
semesti tu nama penuh sekolah tu apa? meolls tak dapat nak tangkap

sek men sains teluk intan SEMESTI

Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 09:49 PM | Show all posts
setan punya budak-budak anak sapelah ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga budak2 tak tau fungsi seterika ni kena buang sekolah... biar mak bapak ajar dulu seterika tu untuk apa
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 09:56 PM | Show all posts
masuk SBP MRSM Sek Sains pun hantar setan dajjal bagai

whats the point ?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-6-2022 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts
she replied at 25-6-2022 08:10 PM
Eh jap

Ni kes yang sama dengan anak kawan macik tu kah

Macik dh 2 jam berlalu...apa hasil siasatan?
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Ha elokla. Budak2 skrg dah ikut dera pakai seterika plk. Nk tunggu kes zulfarhan tu habis nthla tahun bila
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
ashilalat replied at 25-6-2022 08:15 PM
Bergurau terkena iron?..hasanah sangat tu.

Sila siasat dengan lebih lanjut.

Ok bukan anak kawan macik
Yang kes iron bergurau tu MRSM Merbok
Case closed saling bermaafan
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 11:21 PM From the mobile phone | Show all posts
noell replied at 25-6-2022 08:20 PM
gurau-bergurau amalan mulia kekdahnya

Zaman sekarang membuli takde dah guna penumbuk
Pakat nak guna seterika pulak
Haishhhh dah normalise kan sangat
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-6-2022 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 25-6-2022 10:18 PM
Macik dh 2 jam berlalu...apa hasil siasatan?

Hahaha terlajak tengok netflix
Ok hasilnya berbeza MRSM
Yang anak kawan macik bergurau guna iron tu kat MRSM Merbok
Dah setel secara baik
Katanya kawan baik berdua tu
Bergurau masa iron baju
Terkena kulit gitewww
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-6-2022 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
she replied at 25-6-2022 11:24 PM
Hahaha terlajak tengok netflix
Ok hasilnya berbeza MRSM
Yang anak kawan macik bergurau guna iron t ...

Terima kasih macik kerana melakukan hasil siasatan yg cukup terperinci. Walaupun kes berbeza, namun boleh diandaikan bdk2 lelaki di asrama menjadikan seterika sbg suatu bahan bergurau hingga membawa kpd pembulian. Mohon MOE melihat isu seterika di asrama dgn lebih mendalam
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 11:37 PM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 25-6-2022 11:30 PM
Terima kasih macik kerana melakukan hasil siasatan yg cukup terperinci. Walaupun kes berbeza, namu ...

Nak ban seterika pun tak boleh
Dedulu zaman sekolah asrama
Gosok baju ramai2 kat bilik bawah
Dilarang gosok dalam dorm
Sekarang ni pelajar gosok sesama sendiri
Gaduh aje senjata paling mudah seterika
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Mohon bicara sampai jatuh hukum
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 01:40 PM GMT+8 , Processed in 0.187418 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list