CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 11005|Reply: 104

Berbaloi Ke Curang?” – Soalan Pedas Pak Nil Buat Shuk Sahar Kelu

  [Copy link]
Post time 23-6-2022 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 23-6-2022 09:03 AM

https://vt.tiktok.com/ZSd3aRaWx/?k=1

https://vt.tiktok.com/ZSd35oScb/?k=1

https://vt.tiktok.com/ZSd3aFMjN/?k=1






akhir temu bual, Shuk turut merasakan apa yang terjadi adalah salahnya hingga menyebabkan hidupnya begitu kosong tanpa ketiadaaan anak dan isteri di sisi.


Tidak dapat dinafikan, salah satu topik paling panas di dalam dunia hiburan sejak setahun lalu pastinya konflik rumah tangga pelawak, Shuk Sahar dan isterinya, Rossa Sera.

Keadaan kembali hangat awal tahun ini apabila Rossa mendedahkan masih wujud orang ketiga di antara pasangan ini.

Baru-baru ini, Shuk telah dijemput sebagai tetamu bagi program Hard To Heart yang dihoskan oleh pengacara terkenal Datuk Aznil Haji Nawawi atau lebih mesra dengan panggilan Pak Nil.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna @imranimlap di TikTok, Shuk yang ditemu bual mengakui bahawa dia sudah tidak tinggal sebumbung dengan Rossa dan anak-anak mereka namun status mereka masih tergantung memandangkan Rossa belum lagi ke mahkamah untuk proses selanjutnya.

Dia dalam masa sama turut mengakui tindakannya berlaku curang mungkin membuatkan isterinya sudah tidak tahan hingga nekad meninggalkan rumah.

Namun apa yang mencuri tumpuan orang ramai apabila Pak Nil mengajukan beberapa soalan pedas iaitu ‘kenapa ada orang kedua’ dan ‘adakah berbaloi berlaku curang untuk beberapa kali’.

Shuk yang tertunduk kemudian lantas menjawab, “Tak berbaloi Pak Nik dan sangat tak selesa”.

Dia bukan sahaja berasa kosong apabila berjauhan dari anak dan isteri, bahkan kehilangan perniagaannya hingga terpaksa menjual kereta dan rumahnya akibat masalah kewangan dipercayai rentetan dari kontroversi yang melanda dirinya.

“Sebenarnya bila berlaku benda ni, semua perniagaan saya lingkup. Saya hilang perniagaan air, kafe, semuanya disebabkan perkara ini. Saya dah tiada apa-apa Pak Nil,” kata Shuk.

“Curang itu satu pilihan”
Malah dia mengakui kecurangan itu satu pilihan dan dia bersalah kerana memilih jalan tersebut.

“Saya rasa saya yang salah kerana saya memilih untuk ke jalan itu,” kata Shuk lagi


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 08:55 AM | Show all posts
ok, now dgn skandal dh putus habis ke
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 08:57 AM | Show all posts
Sudahlah sembang taik kucing. All talk and no action. Mengaku sbb nak mintak kesian, lepas tu balik semula buat perkara sama. Takde plan nak perbaiki keadaan. No ba**s.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:02 AM | Show all posts
manehnya replied at 23-6-2022 08:55 AM
ok, now dgn skandal dh putus habis ke



takdenya putus uols. iols ada tgk pgrm ni. takde langsung ayat2 menyesal & insaf dari Shuk. PakNil pon speechless kot tgk Shuk mcm tu. Shuk dah lama skandal dgn pompuan ni. 4 tahun rupanya, dia kawen 6 tahun. means lps 2 tahun kawen dia dah mencurang.



iols igtkan adalah kata2 menyesal ke maaf ke keluar dari mulut dia. haktuihhh takda langsung ok. PakNil tanya dia, kena mandrem ke? Shuk cakap tak. Sooo mmg punai dia la yg gatal nak mencurang.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:06 AM | Show all posts
patutnya rejam sampai mati...

itulah hukuman yang sepatutnya.. takde rasa malu.. siap temubual lagi.. macam nak normalisekan curang
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:10 AM | Show all posts
Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna @imranimlap di TikTok, Shuk yang ditemu bual mengakui bahawa dia sudah tidak tinggal sebumbung dengan Rossa dan anak-anak mereka namun status mereka masih tergantung memandangkan Rossa belum lagi ke mahkamah untuk proses selanjutnya.


bodoh amat..... dah kenapa bini ko plak yg kena pi uruskan semuanya.... pastuh ko plak bebas menyundal ke hulu, ke hilir ngan betina tuh..... dasar otak letak kat punai....
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:11 AM | Show all posts
Dia dalam masa sama turut mengakui tindakannya berlaku curang mungkin membuatkan isterinya sudah tidak tahan hingga nekad meninggalkan rumah.


MUNGKIN??????

hey bangang, bukan mungkin, tapi memang tuh lar penyebab nyer.... bodoh betul lar
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:14 AM | Show all posts
ada muka penyesalan ker tu??
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 09:20 AM | Show all posts
Sampai ajm tak selesai kisah depa ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
manehnya replied at 23-6-2022 08:55 AM
ok, now dgn skandal dh putus habis ke

Dalam video kat tiktok syuk Kata Belum putus... .Masih berhubung ..bodoh kan jangan Gini.. perasaan malu dah takde, Rasa bangga dapat curang walopon perut way 2 meter kedepan
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:28 AM | Show all posts
“Saya rasa saya yang salah kerana saya memilih untuk ke jalan itu,” kata Shuk lagi


RASA????

bukan rasa lagi lar bangang, dah memang ko yang salah.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:29 AM | Show all posts
as much as aku memang menyampah gak ngan bini dia, tapi kali nih dlm rancangan nih, dia mcm memaang taknak perbetulkan apa yg silap dan seolah-olah dia memang takkan tinggalkan skandal dia....

so, sila mereput dan berambus dari dunia hiburan....
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:30 AM | Show all posts
Syuk nak curang dia punya pasal lah. Yang netizen kecoh sangat kenapa? Ni hal peribadi diorang. Kesian dekat dia ni. Dari ada macam-macam jadi apa je sekarang. Perempuan tu paling bangang sebenarnya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
wadiunong replied at 23-6-2022 09:02 AM
takdenya putus uols. iols ada tgk pgrm ni. takde langsung ayat2 menyesal & insaf dari Shuk. PakN ...

mcm tak bersalah tak berdosa lansung.. muka toya kalihamput!
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:45 AM | Show all posts
wadiunong replied at 23-6-2022 09:02 AM
takdenya putus uols. iols ada tgk pgrm ni. takde langsung ayat2 menyesal & insaf dari Shuk. PakN ...

patutlah isteri lari x kalih belakang tingal tenuk ni kan
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
roti_banjir replied at 23-6-2022 09:29 AM
as much as aku memang menyampah gak ngan bini dia, tapi kali nih dlm rancangan nih, dia mcm memaang  ...

mcm tak layak je masuk tv.. patut kena banned je baru jd pengajaran… ni dah jatuh terduduk scandal tetap on bangga lak tu ngaku
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 09:47 AM | Show all posts
red_velvet replied at 23-6-2022 09:26 AM
Dalam video kat tiktok syuk Kata Belum putus... .Masih berhubung ..bodoh kan jangan Gini.. perasaa ...

mmg bodo... tp ku lega dh kurang jd host kt tivi... dgn seluar ketat dia tu, dia ingat di kpop? kepam ada la
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku penah nmpk FakeNil tgh suap anak ikan dia. Time tu diorg dlm keta kt Airport.Gay couple ada yg mencurang tak?
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 10:57 AM | Show all posts
manehnya replied at 23-6-2022 09:45 AM
patutlah isteri lari x kalih belakang tingal tenuk ni kan



yg peliknya knp diaorang ni taknak kawen ek? kalo susah nak dpt permission 1st wife, pegila ke Siam sana nikah. settle
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Si skandal pon terus la bukak q&a kat igs..2X5 5X2 jer dua2 tu.acah2 tk terkesan acah2 cool.eh yg menyokong pon ramai jugak rupanya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 01:17 PM GMT+8 , Processed in 0.097565 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list