CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: harkktuih

Belasah penghuni kondominium, pelakon popular direman 3 hari

  [Copy link]
Post time 22-6-2022 11:17 AM | Show all posts
lasagna replied at 22-6-2022 11:16 AM
hahahhaa mcm kena scam yer? xpe janji abam nanas nk buat PC ni nk bg tau kejadian n kesah sbrnya.. ...

mahkamah netizen ni powerful sungguh...

yg salah mcm dai shetan pon blh nmpk wangi okkkkk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-6-2022 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Bile nk buat pc? Nk buat sama tarikh dgn mv mk ka? Mau caras ke? X hingin mau ambil tau psl ko..
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 10:52 AM | Show all posts
kakiporet replied at 21-6-2022 10:32 AM
Kan.. Iols mula2 tgok si dustin tu.. Tfikir2 mcm muka si jebat tu.. Hahahhahahah.. Ada jgk 2/3 org ...

iols x follow sgt budak ni punya development. maybe faktor makpak dia memainkan peranan.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2022 05:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada kata belasah penghuni kondo....ada kata belasah pakguard....confuse aku....kata dia jangan percaya kan cerita2 yg tersebar...so dah buat pc ke belum ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2022 07:27 AM | Show all posts
Rogue98 replied at 24-6-2022 05:20 AM
Ada kata belasah penghuni kondo....ada kata belasah pakguard....confuse aku....kata dia jangan perca ...

Belum kena dakwa lagi kan.....so dia nak mendahului pendakwaraya, nak buat PC bagai bagi menegakkan benang yg basah. Bekas isteri pun backup bagus punya.....masa gaduh nak cerai haritu, terlondeh gak mamu hanya bagi rm500 aja as nafkah dia...la ni nak backup. Memangla dia tu awas ah anak kau, tapi kau dah bersuami, jaga la sikit...biarla mahkamah yg decide.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 08:14 AM From the mobile phone | Show all posts
org pnas baran mcm nanas ni...bengong..nak bgaduh je keje..ingat hebat sgt...tringat kes jantan yg pukul pakgad india sbb tak bg anak dia mandi kolam..pkp..lepas 8 bln uncle tu mninggal..fmly bukak kes 302..tak pasal2 je..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 08:22 AM From the mobile phone | Show all posts
PC dah buat ke?
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2022 09:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa tak kn ada pc. Mamu celaka ni gebang je sb tak nk reputs tnya bnyk2 masa hari dia keluar lokap aritu

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-6-2022 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu PC nih ..jgn temberang ye
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 04:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana PC nyaaaaa? Sembang hari tu mcm bagus Menipu je babi ni.
Kang keluar la statement, lawyer saya menasihati saya utk tidak buat PC, utk mengelakkan sebarang gangguan terhadap procedure mahkamah.
Si babi ni, patut gangster cina belasah dia cukup2.
Haaaaa time tu baru dia tau langit tu tinggi ke rendah. Ckp tak pernah nye humble.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 06:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Carcosa replied at 26-6-2022 04:53 AM
Mana PC nyaaaaa?  Sembang hari tu mcm bagus  Menipu je babi ni.
Kang keluar la stateme ...

mamat ni, semua dia cakap acah gangster.. sembang babi boleh terbang..
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 06:28 AM | Show all posts
HAHAHAHAHAHAHA

Sampai ke sudah takdak PC.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Carcosa replied at 25-6-2022 08:53 PM
Mana PC nyaaaaa?  Sembang hari tu mcm bagus  Menipu je babi ni.
Kang keluar la stateme ...

.
Hahaha puashati aku baca komen ko..
Press conference takda tp Personal compiter ada hahaha itulah PC yg sebenarnya huhu
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 08:34 AM | Show all posts
bila si berus jamban nih nak buat pc???
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 08:36 AM | Show all posts
kak nab backing si berus jamban nih demi si jayden...memalukan gila bila bapak sendiri ada rekod duduk kat dalam walau 3 hari...buruk gila akhlak si berus jamban

Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Tetiba teringat pulk kemain berlagak nya Nanaz ni membuli fattah amin...beriya sgt dgn gelaran 'mamu' 'anak antoo' dia tu
fattah diam menikus..
diam org teraniaya, skrg nanas dpt kifarah la
anak antoo takat berani belasah guard kondo..fattah pulak mendunia n rupa2nya mmg tahu pencak silat siap katanya pernah wakili sukan sukma..
kahak 1 kali utk berus jamban
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-6-2022 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Madel replied at 26-6-2022 12:51 AM
Tetiba teringat pulk kemain berlagak nya Nanaz ni membuli fattah amin...beriya sgt dgn gelaran 'mamu ...

agak2 klw bergaduh.. mau kena lipat dengan fattah amin.. diam2 ubi berisi org ckp... selalu yg jenis menggebang ni yg akan lari dlu klw berperang..  dan hanya tunjuk kuat dengan org yg bawah2 je...
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Meols pun tunggu nanas ni buat pc.meols tngk iv yg wartwan kerumun lepas dia kluar tu.betul2 bkn dia yg sbnr.nampak tkut dn pura2 blagak cool dn tenang dpan camera.takut ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 08:47 PM From the mobile phone | Show all posts
rinoa99 replied at 21-6-2022 05:47 AM
Itu paling hanat punya perangai.

Slayaknya mampus d hambat petir.
Reply

Use magic Report

Post time 26-6-2022 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
nuril86 replied at 26-6-2022 09:46 AM
agak2 klw bergaduh.. mau kena lipat dengan fattah amin.. diam2 ubi berisi org ckp... selalu yg jen ...

Jnis mulut bising & jrit2 mmg yg pling pnakut, ugut je pndai pastu diam.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 07:28 PM GMT+8 , Processed in 0.209755 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list