CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 52592|Reply: 478

Belasah penghuni kondominium, pelakon popular direman 3 hari

  [Copy link]
Post time 18-6-2022 09:23 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Belasah penghuni kondominium, pelakon popular direman 3 hari

Oleh Safeek Affendy Razali
Jun 18, 2022 @ 8:47pm

KUALA LUMPUR: Seorang pelakon lelaki sensasi ditahan reman selama tiga hari bermula hari ini selepas disyaki menumbuk dan menendang seorang lelaki di sebuah kondominium di Segambut, di sini, kelmarin.

Suspek berusia pertengahan 30-an itu yang juga penghuni di kondominium sama dilaporkan menumbuk dan menendang seorang penduduk di kondominium sama dalam kejadian pada jam 8.30 malam, Khamis lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah, Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Habibi Majinji, berkata kejadian berlaku ketika mangsa dilaporkan meminta tolong rakannya untuk membeli minyak masak di luar kawasan kediaman berkenaan.

"Ketika rakan mangsa hendak menghantar minyak masak yang dipesan, dia bagaimanapun tidak dibenarkan masuk ke kawasan kondominium berkenaan oleh pengawal keselamatan di situ sebelum memaklumkan perkara terbabit kepada mangsa," katanya ketika dihubungi BH hari ini.

Habibi berkata, mangsa kemudian turun ke kawasan lif lobi kondominium itu sebelum bertanya punca rakannya tidak dibenarkan masuk untuk menghantar minyak masak yang dipesan.

"Kita percaya ketika itu berlakunya pertengkaran mulut antara mangsa dan pengawal keselamatan terbabit sebelum artis lelaki yang juga suspek tiba-tiba datang dan menumbuk serta menendang mangsa.

"Mangsa mendakwa suspek menumbuk dan menendangnya di bahagian muka, dada serta perut dan belakang badan, selain mencekik dan mengugut akan membunuhnya," katanya.

Beliau berkata, mangsa kemudian membuat laporan polis sebelum Bahagian Siasatan Jenayah, Polis Daerah Sentul, memberkas suspek di kediaman sama malam semalam.

Suspek yang pernah membolosi kelompok Top 5 bagi kategori Pelakon Filem Lelaki Popular dalam Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) ke-34 akan direman sehingga Isnin ini,

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2022 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa lg tntu2 si busuk nanas tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanaz ker tu???
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau ikot track record bekas janda kak nab la kot
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kt fb ramai teka nanas ????
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelakon Film Lelaki Popular ABPBH ke 34
1. Fattah Amin, 31
2. Sharnaaz Ahmad, 36
3. Syahmi Sazli, 27
4. Syafiq Kyle, 29
5. Izuan Fitri, 20
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Minyak masak pun bergado. Ni mesti kes perut tengah lapo.. memanglah berangin..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga2 ko masuk dlm dan lenyap dlm industri selamanya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2022 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanaz la kot perasan gengstar. Sumbat jer dalam jail, menyemak betul.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengikut pemahaman iols, orang kena tumbuk tu bergaduh mulut dengan pengawal keselamatan. Si mamu nampak, terus kena belasah.

Meols speku mesti mamu bff dgn pakgad tu. Mesti pakgad tu teruk kena marah atau kena maki dgn orang tu sampai mamu belasah
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanas la kott.. Otak kat lutut

Takkan BamTah yg ganyang orang walau beliau ada ilmu persilatan.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Dr khamis da kena reman. So esk keluar la. Tgu tarikh bicara.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
nanas ke tu, kondo segambut kan
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 18-6-2022 09:28 PM
Pelakon Film Lelaki Popular ABPBH ke 34
1. Fattah Amin, 31
2. Sharnaaz Ahmad, 36

"Suspek berusia pertengahan 30an...". Nampak gaya memang sharnaaz la kan.. Shila mesti tersenyum sinis baca berita ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 18-6-2022 09:33 PM
Mengikut pemahaman iols, orang kena tumbuk tu bergaduh mulut dengan pengawal keselamatan. Si mamu na ...

ye dah ni rasanya, mamu ni kan sejenis protective sikit, dan biasalah kadang kita ni agak kurang rasa hormat pada guard naknya guard luar ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
sah dah musibat bangsat si anak ahmad muka cambabi takda masa depan tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2022 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanas dgn fmly kak nab hilang konek terus
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 18-6-2022 09:37 PM
Dr khamis da kena reman. So esk keluar la. Tgu tarikh bicara.

Owhh lama dah kena reman..
Sting xde kaitan kan dgn Nanas.
Tak perasan lak heols berwirid beberapa harini
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak nab msti lega dh terlepas
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kondo pprt mana tak ada minimart kt bawah ?? Helloooo kondo iols rege marhaen 400k jah seunit siap ada mydin, 99speedmart,7e kt bawah… ko haderrrrrrrrr
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 03:59 PM GMT+8 , Processed in 0.196091 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list