CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: 800214

Adibah Nor meninggal dunia akibat kanser ovari tahap 4

  [Copy link]
Post time 18-6-2022 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 18-6-2022 02:13 PM
baca sumber sahih.. cari ilmu dr yg pakar2
skit2 yahudi.. fb pun yahudi.. internet pun yahudi


Kebenaran itu pahit...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2022 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
aechae replied at 18-6-2022 02:16 PM
U mkn mcm2 bnda dr kecik smpai ke besar ni pn mcm2 bnda taruh….minum air tu pn di treatment mcm2  ...

Itu tak dinafikan dik...
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
innalillahi wainna ilayhiroji'un...
semoga kak dib ditempatkan dikalangan org2 yang beriman.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
She was still very active recently...she was very strong and patient with her illness..MasyaAllah
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
rainbowrainz replied at 18-6-2022 10:20 PM
Kebenaran itu pahit...

ke bodohan tu nyata tp perasan tahu segala.. sedih
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:22 PM | Show all posts
rainbowrainz replied at 19-6-2022 12:08 AM
Mati tu pasti dik tapi vaksin tu mcm2 benda dlm tu dia taruk..akan nak husnuzon benda yahudi jahat ...

ini pun betul..tp kaka xrasa arwah passed away berkait dgn vaksin sbb ada porumer ckp dh fighting for 4 years...accelerator or not hanya doktor yg tahu..kaka paham ur concern tp didnt give any impact pun if u comment here about vaksin..they already mental block dik..waste of time je
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak dib, semoga tenang aman di sana...

U'll be missed.

Mudah2an kita tak sentiasa speculate yg tak btul bila org susut badan , hanya fkir potong usus dan kencing manis je...

Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:23 PM | Show all posts

oooo gitu...then faktor pemakanan la kot...

yg arwah kak dib ni sbb dia xkawen..so speku fmly history plays role
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2022 10:24 PM | Show all posts
Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un
Tak sangka sangat
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 18-6-2022 02:13 PM
baca sumber sahih.. cari ilmu dr yg pakar2
skit2 yahudi.. fb pun yahudi.. internet pun yahudi


Akan datang pada manusia suatu masa, di mana tidak tinggal daripada Islam itu kecuali hanya namanya saja, tidak tinggal daripada Al Quran itu kecuali hanya tulisannya sahaja. Masjid-masjid mereka indah-indah, tetapi ia kosong dari hidayah. Ulama' mereka adalah sejahat-jahat makhluk yang ada di bawah  kolong (naungan) langit. Dari merekalah keluarnya fitnah, dan kepada merekalah fitnah itu akan kembali. [HR Baihaqi 1763] -

Bagi hadam skit ye...73 golongan hny satu shj golongan yg diredhai Allah ..akhir zaman ni ulamak le yg plg Rasulullah saw takuti..bykkan membaca yeeee
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:27 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 18-6-2022 02:22 PM
ke bodohan tu nyata tp perasan tahu segala.. sedih

Kebebalan tahap tepu plg sadisss...terimalah hakikat
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga segala kebaikan kak dib pd manusia dan kucing2 peliharaan dn jalanan selama ini akan bantu kak Dib di alam sana
Berehatlah dgn tenang
Kami pula akan menyusul mngikut giliran
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Innalillahi wainnailaihi rojiun
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
holothurian replied at 18-6-2022 08:37 PM
innalillah.. Moga kucingnya ada orang jaga, kucing mesti tercari-cari tuan dia nanti

Kucing2 tu dah la cuma reti dok dgn dia saja
Tuan meninggai ni depa boleh depress tau
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
rainbowrainz replied at 18-6-2022 10:25 PM
Akan datang pada manusia suatu masa, di mana tidak tinggal daripada Islam itu kecuali hanya namany ...

oh kagumnya…
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 18-6-2022 10:23 PM
oooo gitu...then faktor pemakanan la kot...

yg arwah kak dib ni sbb dia xkawen..so speku fmly his ...

Makan tuh ya, i agree sgt...entahlah..penyakit pun dtg dr allah...jd pd dia jerlah kita berusaha...dah ditentukan dr dlm perut ibu kita2, kita mati sebab tuh , pd waktu sekian, mmg takkan lewat atau cepat walau sesaat...

Dan kita tau arwah pun dh berusaha tuk diri  dan keluarga...i harap family arwah kak deeb lepaskan dgn ht yang terbuka dan semoga roh arwah ditempatkan bersama golongan beriman...aminnn..

Xpyhlah forrumers lain nk gaduh atau kaitkan dgn yahudi atau vaksin ker bagai...sudah2lah..baik korang doa bynk smoga allah lindungi korang dr firnah dajjal
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2022 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Innalillah. Semoga roh arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Insaf kejap. Betapa mati tu sgt dekat tanpa kite sedar. Mengucap la seblm tidor.
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Salam takziah utk family kak dib. Baru tau nama dia adibah noor ingtkn noor tu nama bapa. Masa org kata kurus tp nmpk sakit rupa2nya mmg btl sakit..

Arwah hanya sebut psl htg tp xpnh sebut pasal skit. Sbnrnya heran jgk knp arwah seolah2 byk htg.. Rupanya utk rawatan
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 18-6-2022 02:34 PM
oh kagumnya…

Hahahaha..itu je ke yg bleh tuliss...sadissssss
P mengaji lagi ye abam dino
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2022 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
zeetot replied at 18-6-2022 09:01 PM
Kesian retis2 veteran yg takde insurance ni. Kalau sakit, kena la jual itu ini. Nak harap govt hospi ...

Dia single..nak wasiat kan kit siapa..baik dia jual untuk dapat rawatan yang selesa saat2 akhir dia. Senang. Semua jual. Takda sapa berebut dan fikirkan harta dia.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 08:25 AM GMT+8 , Processed in 0.200245 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list