CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123
Return to list New
Author: YgBenar

[Tempatan] Lelaki ini kata Penyelu­dupan adalah pekerjaan wari­san, hanya melanggar undang undang ciptaan manusia bukan undang undang tuhan,Guna hasil seludup untuk sara keluarga

  [Copy link]
Post time 5-7-2022 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh kira pengkhianatan kpd negara dan rakyat tak ni?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2022 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
kam3n replied at 8-6-2022 08:53 AM
Dia tak fikir pula bila pembayar cukai tak reda dia & warga asing dapat untung hasil dari cukai yang ...

Dio dok bayar cukai..peduli apo..untung dpt la bantuan prihatin..apo ke...
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Seludup x amanah ambik hak org lain tu langgar hukum tuhan lah buduhsss.. ni lah bila ambik ajaran separuh2 mana yg best je ko kaut pastu bagi anak bini makan duit haram
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:10 PM | Show all posts
dulu kerja KL, pernah dengar lah sorg budak TANLANKE ni cakap, xpe curi harta org KL/selangor, sbb lembah klang ni maju dengan hasil mahsul yg dijarah dari TANLANKE.. aku tepuk dahi je lah dgr dia ckp mcm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:34 PM | Show all posts
Patut lah keluarga kau porak peranda sbb hidup dgan duit kotor xberkat tuh. Moga cash!
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 04:56 PM | Show all posts
tak amanah...
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2022 05:42 PM | Show all posts
raxief replied at 5-7-2022 04:10 PM
dulu kerja KL, pernah dengar lah sorg budak TANLANKE ni cakap, xpe curi harta org KL/selangor, sbb l ...

Mungkin dorang ingat orang yg duduk KL/Selangor ni semua penghijrah bandar.

Ada orang KL penah bagitau, jangan kau esok tak dapat balik kampung sebab kena benam dalam Sungai Gombak sudah.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 03:09 PM GMT+8 , Processed in 0.095908 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list