CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: mojarean_X

Neelofa sekeluarga bakal berhijrah ke Tanah Arab

  [Copy link]
Post time 5-6-2022 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki bini ni mmg sherashi bershama
Yg laki, beranak dulu baru homagad homagad tunjuk sisa air kencing positif bunting
Yg bini, jadi pensyarah kanan dulu baru gi skoloh bidang berkaitan

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-6-2022 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
eyansss replied at 5-6-2022 12:20 PM
baru nak cakap menda yang sama...  sini tak confirm lagi habis ke idok, dah canang nak "SAMBUNG" b ...

.
Bini dia kan mengajar utk org jd mutawif, ntah² dia nak jd mutawif kat mekah dan madinah...huhu...nanti boleh la jadi ambil upah buat umrah/haji badal utk org sakit atau org yg dah meninggal...masyukkkkk oooo
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru berimpian gitew...aku ingt dah dpt tmpt kt sana.


Pndai jah nk dptkn fame

Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:34 PM | Show all posts









Neelofa tebar kerjaya seni ke Indonesia; bakal bintangi filem berunsur Islamik
Pelakon dan pengacara terkenal Malaysia, Noor Neelofa Mohd Noor, menyusun strategi untuk kembali menghangatkan dunia lakonan selain mengukuhkan perniagaan hijab yang diusahakan ke Indonesia.


Baru jumpa .... lobenak dah kata big project is coming


Pestime jumpa terus 2 sign contract 2 pilem ..... lobenak lobenak


Ini kali tiada pilihan harus pegi. Brape kali mau malu?

Dalam hati Pak Ostad....celaka! aku ingat kawin dgn dia aku terus jadi hero malaya. Dia suruh aku belajar lagi pulok. chehhhh





This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:36 PM | Show all posts
missHaidiD replied at 5-6-2022 08:32 PM
Baru berimpian gitew...aku ingt dah dpt tmpt kt sana.

Dari dalam perut ibu kot....dah pandai berimpian











This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 5-6-2022 08:36 PM
Dari dalam perut ibu kot....dah pandai berimpian

Neelofa mahu kahwin raja.


Suatu ketika dahulu.. Dapatlah cicit Rajagopal
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 5-6-2022 08:32 PM
Baru berimpian gitew...aku ingt dah dpt tmpt kt sana.



Jangan lupa impian beach wedding ..wedding in castle kat Italy and private jet...
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
hzln replied at 5-6-2022 07:34 PM
Rasa kena banyak membaca lagi ni....

TQ uols..kesilapan dipihak den..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-6-2022 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Syukurrr...
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dipermudahkan urusan. Tgk member keje kt Arab Saudi, cam best je, sng nak gi umrah / haji.
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Meluatnya..sekentut pun nak bgtau dunia
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Jah tak nak sambung belajar sama2 dengan bini ke? Dah alang2 nak p sana kan. Nanti boleh la cakap erebsss dengan bilal. Balik malaysia bilal xreti kecek melayu klate. Hoooo baru terpaling sungguh. Tapi dua tahun macam xcukup jah. Lama lagi xpe. Beranak pinak dekat sana
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni tak habis2 dgn prangai yg suka gebang, kecoh sekampung tapi hasilnye hampeh. Gebang nak lebarkan sayap di Indonesia pun masih tak nmpk hasil.  
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:06 PM | Show all posts
Dia cakap...dia teringin aja....aku pun boleh cakap..sebab talk about s cheap for her to stay relevant
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:16 PM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 5-6-2022 08:36 PM
Dari dalam perut ibu kot....dah pandai berimpian

Konon khenzzzz....skrg naelofar pun da paras hidung. Mana ada sale???
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Pak.dolla replied at 5-6-2022 08:28 PM
.
Bini dia kan mengajar utk org jd mutawif, ntah² dia nak jd mutawif kat mekah dan madinah...huhu ...

New business... Cabang baru selepas menjual inai.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-6-2022 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Jah ni mmg bayar wartawan cari kan.. Confirmkan
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Nah velanja apa jah ckp sikit


https://instagram.com/stories/neelofa/2853805147444195063?igshid=MDJmNzVkMjY=

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Gebang lebih. Belum tentu jadi.

Lakinya dah hbs belajar belum yg sibuk nk sambun sambung tu.

Kos tu Jah yg tanggung ke?
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bgs niat tu jah.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-9-2022 07:12 AM GMT+8 , Processed in 0.081527 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list