CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 68416|Reply: 974

Neelofa sekeluarga bakal berhijrah ke Tanah Arab

  [Copy link]
Post time 5-6-2022 06:52 PM | Show all posts |Read mode
Edited by mojarean_X at 5-6-2022 07:39 PM


KUALA LUMPUR – Selebriti dan usahawan terkenal, Neelofa mendedahkan bakal berhijrah ke Tanah Arab.

Mendedahkan perkara itu, Noor Neelofa Mohd Noor 33 berkata, beliau akan berada di sana untuk tempoh sekurang-kurangnya dua tahun kerana suaminya Haris Ismail ingin menyambung pelajaran di sana.



“Kami sekeluarga mempunyai impian untuk berhijrah ke tanah Arab sama ada Madinah atau Mesir untuk suami sambung belajar,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika muncul dalam rancangan Nona, hari ini.

Dalam masa yang sama, Neelofa berkata beliau juga berhasrat untuk mendedahkan anak lelakinya Muhammad Bilal dengan kepada persekitaraan di Arab.



Beliau juga berkata ingin mengambil peluang untuk bahasa Arab.

“Satu lagi impian saya adalah untuk mendalami al-Quran. Walaupun suara saya tak sesedap mana ketika membaca al-Quran, tetapi saya sudah lama ingin mempelajarinya dan kalau boleh mahu turunkan ilmu itu supaya dapat dijadikan saham akhirat kelak,” tambahnya. – MalaysiaGazette

https://malaysiagazette.com/2022/06/05/neelofa-sekeluarga-bakal-berhijrah-ke-tanah-arab/?amp

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-6-2022 06:54 PM | Show all posts
Dah dua kali declare mende ni. Harap-harap kali ni betullah bukan auta.
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Habislah kalau Neelofa berhijrah sana. Tak boleh lah pasni sskjp nak menumpang nama nak glamour Bagus jugak lah si Haris ini tarik dia jauh jauh dari keluarga sepupu sepapat
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
.
Baca boleh, percaya jangan...

Td aku baca tajuk mstar kata rancang...baru rancangan je...lapar perhatian ke?
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
mendeluk replied at 5-6-2022 10:56 AM
Habislah kalau Neelofa berhijrah sana. Tak boleh lah pasni sskjp nak menumpang nama nak glamour :lol ...

kalau tengok rentetan peristiwa
si isteri lopa memang kuat gaklaj
lepas kena caci maki satu clan sblm kawin
tetp jua dia teruskan niat

si isteri lopa pun tidak penat nak highlight dia incharge

betullah kata pepatah perkahwinan
“wife always right”

agitu
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:13 PM | Show all posts
Pak.dolla replied at 5-6-2022 07:07 PM
.
Baca boleh, percaya jangan...

Benda ni dia pernah canang gak sebelum sebelum ni as usual ratu mencanang.
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga tercapai impian. Supaya jauh daripada persekutaran dan vibe negative mamazat..
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah buat kasi jadi baru sembang boleh tak..dr dulu suka gebang waloponnnnn

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-6-2022 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
ALHAMDULILLAHHHHH..sila berambus cepat sikit
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Goodluckdontcry at 5-6-2022 08:46 PM

Selamat berangkat..tp btl2 kejadian ke..atau sekadar talk taik unta..

Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Sambung std apooo lakinya tu
Yg kat Msia pun std xhabis..kat sana tu sungguh ka nk p std
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
KBW2 replied at 5-6-2022 11:13 AM
Benda ni dia pernah canang gak sebelum sebelum ni as usual ratu mencanang.

.
Cakap tak serupa bikin kan..
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Pubird nak sambung PhD kewww walaupun dah jadi pensyarah kanan tanpa diploma
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Buktikan jah
Jah boleh
Anyway bila berangkat??
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:23 PM | Show all posts
Kaka @Normabaru, setard ni dah konvo belum dah gebang nak sambung belajo di Tanah Ereb dah ni.
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
KBW2 replied at 5-6-2022 07:23 PM
Kaka @Normabaru, setard ni dah konvo belum dah gebang nak sambung belajo di Tanah Ereb dah ni.

Bila next konvo IIUM? Hehe.. harap2 ada la nama dlm tu.. baru leh gebang nk sambung study kat tanah ereb..
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-6-2022 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Penampilan dlm Nona td penampilan org yg nk tinggalkan kecantikan dunya saaannnngattttt.. huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Goodluckdontcry replied at 5-6-2022 07:18 PM
Sekali Mesir bukan tanah arob daa....

Mesir bawah Benua Afrika dik...

Rasa kena banyak membaca lagi ni....
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Berambossss laaaa
Jgn sembang je sbb nk perhatian
Nk tgk sokongan
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2022 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tu, pensyarah kanan kolej shop lot kena buat online classes dgn student ke? Majlis hari tu bukan main gah lagi tetibe nak pindah kr tanah ereb pulak.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic
Light Toys
Mags_Premiums00Light Toys
Views : 801 Replies : 3
ahli kumpulan Hujan memang kantoi dah ngan wartawan
leftenanhensemahli kumpulan Hujan memang kantoi dah ng
Views : 92487 Replies : 1055
Misteri orang hilang
noraidil_06Misteri orang hilang
Views : 67125 Replies : 406
BLACK ADAM
SY_MumiBLACK ADAM
Views : 1362 Replies : 9
Belia Melayu aktif seks
ultra78Belia Melayu aktif seks
Views : 3117 Replies : 68
Aksi bebas isteri dan suami orang dalam aksi membudayakan bertentangan dengan Islam ahlus sunnah wal jamaah Al-Asya’irah wal Maturidiyah sesuatu yang berani.Dipuji pejuang sekular dan liberal
YgBenarAksi bebas isteri dan suami orang dalam
Views : 734 Replies : 29
Gempar bumi :Kajian Saxo Bank kata UK bakal 'turun pangkat' kerana terjerumus dalam pelbagai krisis ,jadi negara membangun semula.Anda terkejut?
YgBenarGempar bumi :Kajian Saxo Bank kata UK ba
Views : 1310 Replies : 31
Let's Talk about Male Fertility
LumirousLet's Talk about Male Fertility
Views : 426 Replies : 1
Dr. Hafeez tegur netizen yang melabel Pesakit Cacar Monyet Dikaitkan Dengan ‘Gay’ dan bahayanya golongan MSM
YgBenarDr. Hafeez tegur netizen yang melabel Pe
Views : 1186 Replies : 33
BEST FLOORING WHICH SPREADS ITS BEAUTY IN EVERY HOME!
noorazila123BEST FLOORING WHICH SPREADS ITS BEAUTY I
Views : 1861 Replies : 8

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 11:15 PM GMT+8 , Processed in 0.106927 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list