CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: kp5x

Mahkamah Keluarkan Waran Tangkap Untuk Norjuma Habib?

  [Copy link]
Post time 10-3-2022 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 10-3-2022 09:19 PM
Tak payah la memukat jantan forom.com neh.. hahahahahaha

Takmo komen lebih2.. kang ada sakit hat ...

Kalau memukat dpt yg saiko sorg tu, haaaaaa mampoih.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-3-2022 09:43 PM | Show all posts
Nenolen replied at 10-3-2022 05:53 PM
Tapi dia tak pernah lupa keluarga di kg...katanya adik beradik semua dpt tempias...senang lenang j ...

famili dia duduk banglo kat Ampang masa dia bini adik jibbun
tapi banglo beshe beshe jer

pastu jiran kompelin bila van aidjuma warna warni berderet parking kat depan rumah




Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Dahi dia urat timbul tak agak2 . Tu yang buat mereng kot.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Duriand24 replied at 10-3-2022 08:12 PM
Iols teka2 je sbb kan, iols berpengalaman jugak kenal dgn org ada saka ni.dorang senang trigger ta ...

yeke uuu, haku da la baran amat...ngan org lain lembut tp kalo ngan ank2 n laki dorg saje la tau peel haku biler baran dtg n yes dlm family mmg ade saka tp haku belum berpeluang berubat lg x tau la mmg ade ke atau ikut pangai salah sorg parents haku... n pasal urat timbul Kat dahi mcm juma haku pun ade acanerrr
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
allshares replied at 10-3-2022 09:07 PM
Khensss... kalau betul2 nk nipu tu baik yg gah terus. Ni saje je nk petik sambil membahan tu pilih ...

Koh koh dah lama dah tak dengo tak brp sente...
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Nurul8001 replied at 9-3-2022 08:40 PM
Sedih sangatkan bila kena tinggal dgn boyfren. Saya rasa loser. Nasib baik ada iman sikit, takdela ...

Gaji orang felda sekarang sama gaji  pegawai jusa gomen
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 10:39 PM | Show all posts
Jangan sesekali ambil ilmu hitam untuk cantik ke , naik seri ke apa ,nak pikat jantan ke

Jangannnnnnnnnnn buat

Inilah jadinya

yg main dengan ilmu guna-guna semua jadi xbetul ,jadi mental , rumahtangga ke ,hidup sendiri pun hancur.

xde untung apa lah buat perkara yg Allah larang.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 10:42 PM | Show all posts
Incanto replied at 10-3-2022 09:43 PM
famili dia duduk banglo kat Ampang masa dia bini adik jibbun
tapi banglo beshe beshe jer

I see...dpt juga lah famili tumpang tuah...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-3-2022 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 10-3-2022 06:40 PM
Hasben Nurul skang CEO HSBC Amanah ya
Heshe classmate sama kezen iols ms depa sesama amik Charte ...

Nikah org hebat2 jugak la si Nurul ni ya
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
.HannahMontana. replied at 10-3-2022 10:39 PM
Jangan sesekali ambil ilmu hitam untuk cantik ke , naik seri ke apa ,nak pikat jantan ke

Jangannnnn ...

Iya lah kut tu kan.

Manderam.
Tu yg berbalik pada diri tu.
Sheraammm.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 11:21 PM | Show all posts
tukul replied at 10-3-2022 10:53 PM
Nikah org hebat2 jugak la si Nurul ni ya

dia kahwin duda kannnnnnnnnnn

dia ni pun ada kes gugur kandungan luar nikkah ok

spesis yg bagi poen ke jantan juga

ingat ke tidak yg dia gila bayang dgn dr faiz yg kononnya angkasawan xmenjadi  berdua dgn sheikh muzaffar tu

sampai bagi poen
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2022 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
acikhan replied at 10-3-2022 10:15 PM
yeke uuu, haku da la baran amat...ngan org lain lembut tp kalo ngan ank2 n laki dorg saje la tau p ...

Anak buah aku kawen dengan perempuan ada saka. Masa belum kawin datang rumah kenal2 kemain ramah lemah lembut. Sekali malam pertama kantoi ada saka. Saka tu marah perempuan tu kawen dengan anak buah aku. Dalam bilik sakit2 tubuh lepastu suruh panggil mak dia, tengah cari mak tu tibe2 menjerit kerasukan. Now perangai dia garang betol. Tak ramah macam dulu. Anak buah aku banyak benda takleh makan. Lepastu kawan2 anak buah aku perli2 la tanya adik dia "ko nak tak isteri garang macam abang kau?"
Banyak benda kena ikut cakap bini.wakaka
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2022 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Incanto replied at 10-3-2022 01:38 PM
tak lah sekejap, sempat dapat 3 anak

dlm 6 - 7 tahun jugalah

Tak sampai 10 tahun kira sekejap bagi aku.
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2022 12:11 AM | Show all posts
dua_chzy replied at 11-3-2022 12:07 AM
Tak sampai 10 tahun kira sekejap bagi aku.



menyibuk sungguh ko kannnnnnnnnnnnn

jaga laki ko tu baik-baik

ko pun akan jadi mcm Juma juga nanti


Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2022 12:12 AM | Show all posts
star_karat replied at 10-3-2022 10:05 PM
Dahi dia urat timbul tak agak2 . Tu yang buat mereng kot.

kuat menangis , memang makan ubat gila pun Juma ni

main sihir nak pikat jantan


Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2022 04:22 AM From the mobile phone | Show all posts
jihyomelly replied at 9-3-2022 11:41 PM
ntah la..dulu apek bas hon sbb dia lambat (tiap hari lambat nak pakai kasut lembab) memang dia aka ...

Betul lah ada saka
Org normal takkan perangai mcm tcu
Mesti ada sikap malu
Dia ni tak de perasaan malu langsung
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-3-2022 04:33 AM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 10-3-2022 06:03 PM
Juma ni pemurah... hatta kalo dia terserempak orang delivery datang hantar makanan kat jenjiran pu ...

Bos epf ppuan ke lelaki sis?
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2022 05:26 AM From the mobile phone | Show all posts
vanilla_vell replied at 10-3-2022 10:36 PM
Gaji orang felda sekarang sama gaji  pegawai jusa gomen

Bukan pasal gaji, tapi pasal mentaliti. Lepas tu, dlm adik beradik dia masa tu, dia je yg dah keje, anak sulong kan. Lain2 masih belajar. Dahla ramaiiiiiii adik beradik dia. Tak dapat saya bayangkan drama kalau saya masuk family dia. Gittew saya berprasangka. Padahal kena tinggal
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2022 07:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Timortimur replied at 11-3-2022 04:33 AM
Bos epf ppuan ke lelaki sis?


Yang announce dividen berapa haritu la.. tan sri amir
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2022 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
.HannahMontana. replied at 11-3-2022 12:12 AM
kuat menangis , memang makan ubat gila pun Juma ni

main sihir nak pikat jantan

Ha ah, part makan ubat tu.. huhuhuhuhu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-3-2023 12:31 AM GMT+8 , Processed in 0.118245 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list