CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 6271|Reply: 40

Azira Shafinaz Tangkap Gambar Tengah Panas, Sharnaaz Risau Nanti Kulit Gelap

  [Copy link]
Post time 17-1-2022 02:04 PM | Show all posts |Read mode
Sejak Sharnaaz Ahmad bergelar duda, ada sahaja yang cuba menjodohkan pelakon itu.


Hangat juga sebelum ini bila Sharnaaz dikatakan bercinta dengan Azira Shafinaz.




Foto: IG




Namun masing-masing tak ada membuat sebarang pengakuan terhadap dakwaan tersebut.


Sharnaaz cuma kata dia masih dalam proses mengenali dan mahu mencari yang terbaik.




  



Bau-baru ini Azira ada memuat naik gambar sedang berada di tepi pantai.


"Bawak diri jap," tulisnya.




  



Apa yang menjadi perhatian adalah komen Sharnaaz.


"anas tu cik kak, gelap satgi."


Apa lagi, ramailah netizen lain datang mengusik mereka berdua.




  



"Sekali yang ambik gambar tu mamu jugak."


"Gelap pun mamu sayang kan?"


Kalau betul saling suka pun tiada masalah. Semoga berjodohanlah ya. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:07 PM | Show all posts
cantiknya Azira......
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:09 PM | Show all posts
muka dia iras gigi hadid...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:50 PM | Show all posts
jackpot la kalau sharnaaz dapat dia ni..lawa..apa sgt la silalat tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata dah clash sbb nanas nk try fifi azmi tuu..cari blk ke ape sbb si fifi tu skrg kapel gn pelakon extra kan?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:06 PM | Show all posts
lawanya bods dia
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
rain2169 replied at 17-1-2022 02:07 PM
cantiknya Azira......

Kan
Mcm susut je badan die
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknyaaa kat pantai tu macam style jennie
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:22 PM | Show all posts
Edited by prince_marhaen at 17-1-2022 03:25 PM

Harap Mamu berjodohan dengan sheols...anak confirm lawa macam mix mix sikit...takmo la dengan xaxila amxia xinjang tu....satg hilang Britkkishh accent, acah-acah accent Penang pulak...ala-ala sesumpah gitu hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:47 PM | Show all posts
Rajin bebeno sayfool ni buke thread pasal mamu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:49 PM | Show all posts
jargon replied at 17-1-2022 06:54 AM
Kata dah clash sbb nanas nk try fifi azmi tuu..cari blk ke ape sbb si fifi tu skrg kapel gn pelakon  ...

bile mase dorg clash? bila mase dorg kapel? mamu tu kuat mnyakat. dia nyakat vanessa lagi la serupa samdol.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
dia ni kadang nampak berisi tapi ni elok je kurus cantik, sepadan lah dgn mamu sama cantik sama hensem, klu mamu buang jambang dan jgn bukak mulut
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Mamu kalau tgk real life hemmsemmm wehh
Buang jambang dgn baran tu, mmg terpaling la
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
jargon replied at 17-1-2022 02:54 PM
Kata dah clash sbb nanas nk try fifi azmi tuu..cari blk ke ape sbb si fifi tu skrg kapel gn pelakon  ...

Drp fifi azmi tu jauh lagi cantek si azira ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:22 PM | Show all posts
sokong mamu dgn azira

xyah si lalat pn dah kembang lg pn susah la pak nya x suka mamu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Nauzubillah min zalik, kepam dan busuknya mamu sampai boleh terbau dari skrin fon. Dah rhoper sami gurdwara... Sanggup ke shilalat atau azrina ni nak kopek mengopek jambang sharnaaz tu untuk cari mulut kalau nak comolot... Choiii kalau kaka, baik pergi kopek kelapa jah perah jadi santan. Kurang2 boleh masak nasi lemak.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by che-cikL at 17-1-2022 04:43 PM

Pentingnya berita ni! Nasib baik TT buat thread. Kalau tak ruginya kita tak tahu.
Mujuurrr sangat
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:48 PM | Show all posts
Sheols ni muka exotic. Cantek.
Kulit pun ok la bangsa bukan yg gelap menggerutu pun.
Semoga berjodohan la ngan mamu.

Mamu, please buang jambang sheepskin tu rimas weh.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Mamu p tebaih buang la semak samun di Muka tu..serabut la tengok
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
dia ni cantik. badan cm yoyo kejap berisi kejap kurus. dulu i tgk dia brlakon drama ape tah dgn pelakon esbok beso tu, nmpk bdnnya berisi comel je.ni da kurus terus nmpk cm seksi jgk rupa die.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 09:47 AM GMT+8 , Processed in 0.083769 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list