CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 7763|Reply: 65

Tiga Bulan Naik Turun Mahkamah, Siti Saleha Sah Cerai Talak Satu

  [Copy link]
Post time 17-1-2022 12:19 PM | Show all posts |Read mode
Tiga bulan naik turun mahkamah, Siti Salhea akhirnya sah bercerai talak satu dengan Ahmad Lutfi Azhar di Mahkamah Rendah Syariah Klang pada Isnin.


Foto: IG




Lafaz cerai dilakukan Ahmad Lutfi di hadapan Hakim Syarie Mohd Hairuddin Ab Karim kira-kira pukul 10.30 pagi.




Foto: mStar




Siti Saleha hadir ke mahkamah kira-kira pukul 9 pagi memakai baju berwarna hitam ditemani ibu, bapa dan peguamnya, Azmi Mohd Rais.


Manakala Ahmad Lutfi hadir memakai sut hitam ditemani dua peguam.







“Hari ini Alhamdulillah kami sudah bercerai cara baik, jodoh kami tak panjang... sampai sini sahaja.


“Tiada apa-apa yang boleh saya ulas, cuma kami tiada kesefahaman,” ujarnya kepada mStar.








Siti Saleha dengan Ahmad Lutfi mendirikan rumah tangga pada 28 Julai 2017.


Mereka tidak dikurniakan cahaya mata. -CARI


Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga dipermudahkan urusan
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:36 PM | Show all posts
moga segala yg baik2 utk Saleha.. amin yra..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus.. Tak de drama takde kata2 merepek2 etc. Org nak speku pun terbatas. Jd contoh pd yg lain.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
takziah leha..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Diam2 je selesaikan masalah perkahwinan dia..takziah & bertabah di hari2 mendatang
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:31 PM | Show all posts
iols suka beliau ni. meols doakan dipertemukan beliau dgn jodoh yg lebih baik dan berpanjangan pula lpsni.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:56 PM | Show all posts
patut dicontohi .tak de bekicau dalam mana-mana media sosial.settle diam-diam.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:08 PM | Show all posts
Life goes on.  Suka dia ni, takde meroyan merempan.  Dan sentiasa dibayangi ibu bapa dan keluarga.  
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:18 PM | Show all posts
suka dia

cantik , talented, classy

semoga bertemu jodoh yg lebih baik
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
asamfish replied at 17-1-2022 02:08 PM
Life goes on.  Suka dia ni, takde meroyan merempan.  Dan sentiasa dibayangi ibu bapa dan keluarga.

Dibayangi ibu bapa camna tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Love you sallywho

Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:46 PM | Show all posts
Takziah. Moga dpermudahkn urusan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Soebbbb ado
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:53 PM | Show all posts

tu diva punya
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
olaoli replied at 17-1-2022 03:53 PM
tu diva punya

Dh kena rejekkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:12 PM | Show all posts
shila amzah... belajar dengan Saleha bab ni yach.
elok je dia tak kecoh2 mcm ko...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan bagus parents yg teman pegi court & x rempan sana sini. Semoga jodoh dgn yg lebih baik.. suka sally ni cantik
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
all the best sally…moga ada benda lagi baik datang selepas ini….hidup perlu diteruskan
….x semua faham susah org hadap benda yg mcam ini…
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga bertemu jodoh yg lebih baik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 04:21 AM GMT+8 , Processed in 0.089485 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list