CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1285|Reply: 27

Aliff Iskandar Risau Diganggu Peminat Misteri

  [Copy link]
Post time 17-1-2022 11:29 AM | Show all posts |Read mode
Sikap mudah mesra nampaknya memberi pengalaman buruk buat penyanyi Aliff Iskandar apabila dia diganggu seorang individu misteri.


Menurut Aliff, 22, individu tersebut sering mengantar pesanan di Instagram termasuk menghubungi pembantu peribadinya.


Foto: IG




“Saya pun pelik. Siapa dan dari mana orang itu saya tidak tahu.


“Dia sering tegur di Instagram dan hubungi pengurus saya, namun apabila kami jawab panggilan dia tidak bersuara.


“Kalau betul mahu berkawan boleh saya perkenalkan diri. Saya terbuka untuk berkawan dengan sesiapa,” ujarnya kepada mStar.




  



Sebagai seorang penyanyi Aliff faham perkara begini sering terjadi, namun dia bimbang jika individu tersebut ada sebarang niat tidak baik terhadap dirinya.


“Apabila banyak kali terjadi mulalah timbul rasa bimbang. Apa yang dia mahukan saya pun tak tahu, buat masa sekarang saya biarkan sahaja.




  



“Sebagai artis baharu saya bimbang jika ada orang yang kurang senang dengan saya.


“Jika ada berlaku sedemikian, saya terbuka menerima teguran. Cuma jangan bersembunyi begini,” ujarnya.




  



  



Dalam perkembangan lain, Aliff baru sahaja melancarkan single baharu berjudul Takdir yang juga menjadi OST drama Saat Ku Takluk Cinta Ini. -CARI


Sumber: mStar Online
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 11:35 AM | Show all posts
Hmm...takpelah aku komen.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:26 PM | Show all posts
Sapa ni... who r yuss tahap langit ke 7
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:29 PM | Show all posts
ya allah kau siapa dekkkk....muka ala2 kelindan trelar 16 tayar je
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:32 PM | Show all posts
Makcik sambung makan chips ja la
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:20 PM | Show all posts
sapa ni? muka x jambu.lambat la nak naik
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:23 PM | Show all posts
tggu ada 'leak' je lah dikkk baru orang kenal kauuu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
kamu shiapaaa kamu shiapaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada rupa gakla wlupun beshe2

Klu muka mcm kelly azman tu mmg nk kena hamun la buat statement mcmni
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang dok jd misteri tu pun ntah2 belum mummayiz lg.. tu sebab tepon pun takut2 nak jawab. Takut kantoi suara pelat2.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Woi, sapa ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Dr ulu benot mane ni weiiii... Tlg sumbat citer die ni dlm column pelancongan atau kisah seram please.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Install Truecaller.
Setel.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:29 PM | Show all posts
saya pun pelik... kau sapa nyah? Dah lah Muka mcm spana no 12
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:35 PM | Show all posts
Chop, ko ialah sape?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:03 PM From the mobile phone | Show all posts
X knal, nxt.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
namr replied at 17-1-2022 06:51 PM
Woi, sapa ni

Dh agak dh msti kat komen rmai yg x knal dia ni hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:06 PM | Show all posts
hmmm... kalau bagi pree lubsjubs dekat ponen gersang pun belum tentu dorang nak ganggu kau dikkk... kuat betul imaginasi ko yach...

tapi kaka percaya jah... kalau jejan lombok muka permukaan kawah bulan seperti jejai tu pun di rebut2 oleh myanmar dan pari pari... apakan pula wajah seperti dikau....
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2022 05:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Misteri sangat [em:3:][em:3:][em:3:]
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2022 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Kau pun misteri pada akak dik

Akak taktau pun kau wujud bernafas jgn kata bumi, hatta di Malaysia atau di KL pun. Aku taktau kau ni sapa dik
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 05:07 AM GMT+8 , Processed in 0.085948 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list