CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 5602|Reply: 50

Khai Bahar Sunyi, Pernah Suka Dari Jauh Tapi Orang Tu Dah Kahwin

  [Copy link]
Post time 17-1-2022 08:18 AM | Show all posts |Read mode
Mengakui adakalanya berasa sunyi, penyanyi Khai Bahar bagaimanapun memberitahu dia belum sedia untuk mempunyai kekasih.


Khai atau nama sebenarnya Muhammad Khairul Baharuddin, 28, berkata, pendapatan dan kerjaya yang belum stabil membuatkan dia bimbang untuk bercinta atau apatah lagi berkahwin.




Foto: IG




“Memanglah ada rasa sunyi, namun apabila difikirkan tentang kerja rasanya saya belum bersedia.


“Saya rasa perlu lebih stabil dalam kerjaya dahulu. Saya letakkan sasaran usia 30-an untuk mencari pasangan,” ujarnya kepada mStar.




  



Penyanyi lagu Nafas Cinta ini juga mendedahkan pernah menyimpan perasaan pada seseorang.


Namun, kata Khai, dia hanya sekadar melihat dari jauh dan insan tersebut kini sudah mendirikan rumah tangga dengan seorang lelaki.




  



“Pernah ada suka pada seseorang. Saya pun tak tahu dia kenal saya atau tidak.


“Hanya melihat dari jauh sahaja dan sekarang orang itu pun sudah berkahwin.


“Saya tak pasti ada atau tidak orang yang mahu dekati saya. Hanya sekadar menegur di media sosial sahaja,” ceritanya.




  



Khai ditemui di majlis pelancaran Konsert Nafas Cinta Khai Bahar di Hotel Royal Chulan, Kuala Lumpur pada Khamis.


Konsert anjuran Nova Music ini bakal berlangsung pada 12 Februari di Petaling Jaya Performing Art Centre (PJPAC). Malam itu nanti turut menampilkan Aina Abdul dan Adira sebagai penyanyi duet jemputan.




  



Tiket untuk konsert ini sudah habis dijual. Bagaimanapun peminat boleh menyaksikan secara maya dengan cara mendapatkan tiket di www.cloudtheatre.com.


Penganjuran konsert ini turut mendapat sokongan MyCreative Ventures, Penjana dan Kementerian Komunikasi & Multimedia. -CARI


Sumber: mStar Online
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:23 AM | Show all posts
ohhh citenya.. tp xpe dik non.. ramai jer peminat hang yg beratur nk isi form.
igt kan dlu hang rapat dgn nana sendayan, skali tak de pape puloks.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:28 AM | Show all posts
ni ke yang dah kawen tu





ossah la dekkk kalau tak bernafsu... jangan rosakkan anak dara orang
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:28 AM | Show all posts
eee baju ena bedol tu..ko ingat ko apa? bunga manggar bergerak?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
dulu kan gigi xbrapa siap... skrg dh hensem n duit berkepok.. xpa khai hg cari duit dulu.. lek2 la... aku pun sbb kena paksa n ada org tgh nak... hahahaha.. tidak malas jugak nk kawen????????????
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Koh koh kohhh.. kan pompuan dia suke tuu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
dia hanya sekadar melihat dari jauh dan insan tersebut kini sudah mendirikan rumah tangga dengan seorang lelaki. -ape ke siall la ayat mstar ni????????????????‍♂️
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:38 AM | Show all posts
yaaalllllllllllllllll la kunyettt ni..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Ko cuba la jerit AHHH AKU SUNYI!!! mcm dialog missfake dlm manisnya cinta dia kapakdokia tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
princessmiang replied at 17-1-2022 08:28 AM
ni ke yang dah kawen tu



Klo cmnie bujang je la smpi tua.

Unless dah btol2 berubah
Kesian anak dara org
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:19 PM | Show all posts
missyL replied at 17-1-2022 10:35 AM
Klo cmnie bujang je la smpi tua.

Unless dah btol2 berubah

manatau, kot2 dua2 pon jalan. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
pro-goals replied at 17-1-2022 09:31 AM
dia hanya sekadar melihat dari jauh dan insan tersebut kini sudah mendirikan rumah tangga dengan seo ...

Kan.. perlu ke letak 'dengan seorang lelaki' tu. Haiyooo
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
princessmiang replied at 17-1-2022 08:28 AM
ni ke yang dah kawen tu



Euww mana satu bottom ni. Dedua nampak gayah
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Susah jgk jd retis ni nak kna bpura2 str8 bila org  tnya
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:04 PM | Show all posts

neh kira yg belum polish la kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:14 PM | Show all posts

Kejam... time ni tgh berkerak...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
SherryZass replied at 17-1-2022 12:19 PM
manatau, kot2 dua2 pon jalan. hahaha

Klo dua2 jalan lg lah elok bujangan saje
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:19 PM | Show all posts

Lain gigi dia, berterabur.. Skang elok
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:20 PM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 17-1-2022 10:01 AM
Ko cuba la jerit AHHH AKU SUNYI!!! mcm dialog missfake dlm manisnya cinta dia kapakdokia tu

Aku suka part tu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by 3chanceno at 17-1-2022 01:29 PM
inspektoremos21 replied at 17-1-2022 12:24 PM
Kan.. perlu ke letak 'dengan seorang lelaki' tu. Haiyooo


Perlu doh untuk menjelaskan yg khai nie bukan sesuatu seperti yang digosipkan

Reporter pun asal cover crita seperti diarahkan bos
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 04:55 AM GMT+8 , Processed in 0.105197 second(s), 27 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list