CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 7141|Reply: 49

Dah Nampak Baby Bump, Isteri Fizo Omar Hamil?

  [Copy link]
Post time 17-1-2022 08:11 AM | Show all posts |Read mode
Isteri Fizo Omar dah hamil ke?


Spekulasi itu timbul selepas Fizo Omar memuat naik gambar percutian mereka sekeluarga baru-baru ini.




Foto: IG




Ramai yang perasan baby bump Fazeera.




Foto: via mStar


Antara komen:


“Macam terlihat isteri mengandung.


“Maryam dah nak ada adik ke?


“Nampak macam baby bump."




  



  



Perkongsian video di IG kakak Fizo iaitu Wan Diana juga seakan-akan memberi bayangan tentang hal tersebut.


“Aunty Fazeera okey?” soal Wan Diana.


“Baby Faz okey...” jawab Fazeera.




  







Kalau betul hamil tahniah! Kalau hanya buncit usaha lagi ya. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:13 AM | Show all posts
Kalau hanya buncit usaha lagi ya.


bongok la ko ni sepol
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:36 AM | Show all posts
memang kerja netizen ni dok tengok perut orang je ke apa?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:34 AM | Show all posts
kenapa igs mawar semalam mcm sesuatu...tunjuk gmbr yam sorg2 kat legoland, hashtag #indahkhabardarirupa

nak tepek sini dh delete plak igs nye
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:38 AM | Show all posts
ketambangkang replied at 17-1-2022 09:34 AM
kenapa igs mawar semalam mcm sesuatu...tunjuk gmbr yam sorg2 kat legoland, hashtag #indahkhabardarir ...

ada terbaca jugak siap hashtag tu, kesian cik rose mestii dia rasa sedih, kalau i jadi dia pon sedih bila cikyam g sebelah sana, tapi tak boleh la pulak bolot anak tu sorang2 tak dapat langsung kasih syg bapak
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:41 AM | Show all posts
x bosan ke si mak terpaling tu manjang mngekor je si pijo laki bini ni???rengsekkkkk la hai nak bersenggama pun mak memalam ketuk pintu soh picit kepala dia kekdahnya..patut la dulu dengan madam rose dpt lambat anak rupanya asal nk senggama je kena ganggu dengan nek kebayan
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Cuti lagik hangkut rombongan cik kiah sekali
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Bini pijo ni ada ank sorg kan. Mmg dia tak jaga ank dia sndiri ke. Iols tak follow . Baca2 dr sini je
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 11:21 AM | Show all posts
alalaaa..nampak baby bump tu macam dah preggy 4-6bulan pula. nikah pun baru berapa lama je...aduhaiii! bongok la story...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 11:37 AM | Show all posts
Tahniah kamu berdua
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 17-1-2022 09:50 AM
Bini pijo ni ada ank sorg kan. Mmg dia tak jaga ank dia sndiri ke. Iols tak follow . Baca2 dr sini j ...

nak tanya yang ni juga. macam takde sekali
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:51 PM | Show all posts
saipol suka bebenar up pasal hamil ngandung
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 17-1-2022 09:50 AM
Bini pijo ni ada ank sorg kan. Mmg dia tak jaga ank dia sndiri ke. Iols tak follow . Baca2 dr sini j ...

Entah laa..dari haritu aku dgt dia ada anak lelaki sorang..tapi tak pernah ditepek kat ig dia pun...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal cikyam tk berapa lawo
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
mamajawie replied at 17-1-2022 09:41 AM
x bosan ke si mak terpaling tu manjang mngekor je si pijo laki bini ni???rengsekkkkk la hai nak bers ...

buat2 sakit kepala, padahal tak sakit pun. saje nk bergesel dgn anak
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:24 PM | Show all posts
tahniah la
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:33 PM | Show all posts
bini fizo ni ada anak kan? mana anak die? pernah tak bergamba bersama2 fizo ngan cheyam? mcm x pernah nmpk je..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
mamajawie replied at 17-1-2022 09:41 AM
x bosan ke si mak terpaling tu manjang mngekor je si pijo laki bini ni???rengsekkkkk la hai nak bers ...

Ooohhh alahai berangkut sekali ke.. eiii rimas rengsanye la mak mentua menyibuk ikut.. amik je la anak lelaki tu letak bwh ketiak
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Sungguh tk komersial nama anak dipanggil
Cik yam. Mcm ayam je ..huhu

Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
netizen mmg kejenye nilik perut  retis/bini retis, polis aurat, dgn matchmaker jodoh.. huhuhu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 08:53 AM GMT+8 , Processed in 0.103066 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list