CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Raline

Kata Dr Vida, 'Shuib ada ciri lelaki idaman saya' #SHUVIDA

  [Copy link]
Post time 17-1-2022 01:24 PM | Show all posts
dia nak gakkkkkkkk. astaga acik sorang ni...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Shuib xseram ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 01:49 PM | Show all posts
dreamcatcher replied at 17-1-2022 08:34 AM
Woww mcm pantun salam kaut depan pintu umah pengantin

Tak ade le niatnya sampai ke situ........

Indahnya lembayung di waktu senja
Indahnya malam berbunga api
Pantun sekadar cubit2 manja
Terserah gimana nak ditanggapi
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:12 PM | Show all posts
ha..ha..soeb kata, elok2 org gosip ngan ct nana, ni tetiba ngan DSV plak..mau mati kejung dok dgr ngilai pagi2
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah acik ni pun. Kau ingat kau semuda nana ke. Pls lahh.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:27 PM | Show all posts
kalau korang perasan trend viral ni asyik orang sama ala .acik vida,next alipp ,sajatadun,pastu family jah lop
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
ya tuhan POWER KAPEL OF THE CENTURY

dua2 muka haukest, iols rasa sepadannnn…..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:19 PM | Show all posts

soeb siap bg syarat nak yg manjahhh n sedap menyanyi
tokvida x tau ke tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:22 PM | Show all posts
hehehehe tak terkata nak komen apa
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Vida ni, skali kena maki dengan pak mertua shoeb baru reti, tak malu sungguh lah .. dah menopos pun apa punya gila la
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 04:45 PM | Show all posts
nape aku rasa sepadan je dua ni..dua2 jenis nakkan perhatian public...meletop nanti kalau dua2 menjadi..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga berjodohan kedua² nya
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah (nana berkata dalam hati)
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Dari DSV baikla siti Nordiana... Pandai nyanyi... Dsv kalau nyanyi bunyi ayam berak. Kaporrr... Bingit... Lagi stress shuib
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
RAP/RAPXTRA

'Tak mungkin bercinta dengan Vida'
Najiy Jefri
najiy.jefri@hmetro.com.my



Kuala Lumpur: Pelawak dan usahawan popular Shuib mendedahkan jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida bukan individu yang sedang dikenali buat masa ini.

Shuib berkata, dia bagaimanapun selesa berkawan dengan Vida atas urusan bisnes makanan yang diusahakan bersama ketika ini.

"Vida bukanlah individu yang sedang saya berkawan sekarang. Walaupun ramai yang cuba meneka dengan menamakan beberapa individu lain tapi identitinya biarlah rahsia sebab kami masih dalam peringkat perkenalan.


"Sebenarnya saya dengan Vida sudah lama berkawan sejak arwah Siti Sarah masih ada lagi. Kami sama-sama berkolaborasi menjalankan perniagaan Unagi.


"Jadi tak mungkinlah saya akan bercinta dengannya. Lagipun kami berdua tak sepadan sebab dia memiliki pengaruh yang terlalu besar dan memiliki segala-galanya. Sementara saya mencari seseorang yang sederhana dan mampu menjaga anak-anak saya yang masih kecil sebaik mungkin,"katanya.

Menurut Shuib, siapapun jodoh yang bakal hadir dalam hidupnya, wanita itu perlu mendapat persetujuan daripada ibu serta anak-anaknya.

"Kalau boleh soal jodoh ini saya tak mahu bercerita sangat sebab terlalu sensitif. Lagipun jodoh ini rahsia Allah. Saya boleh merancang dengan siapa yang saya nak berkawan tapi tak tahu adakah dia jodoh terbaik saya.

"Cuma andai satu hari saya terbuka hati untuk berkahwin, wanita ini perlu mendapat persetujuan daripada ibu dan anak-anak saya terlebih dahulu," katanya.

Terdahulu Harian Metro melaporkan Vida tidak menolak sekiranya ditakdirkan bercinta dengan pelawak dan usahawan popular Shuib.

Katanya, Shuib memenuhi ciri-ciri lelaki idaman yang dicari selama ini.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Suib reject mentah2 je bidah ni i baca kt fb tadi
Tapi ada sorang cina macam dok ajak dibah kawin ke cmna ntah , mcm main2 tapi ntahla
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
sweetgirl replied at 17-1-2022 04:19 PM
soeb siap bg syarat nak yg manjahhh n sedap menyanyi
tokvida x tau ke tu

Iols dgr2 gosip si fiza halim tu. Gosip dr benang sblh. Fiza pndai nyanyi ke. Dlm elit dulu sedap ke dia nyanyi
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Agak2 si bidah ni frust menonggeng tak soeb reject dekt public cinta bidah tu.
Ke bidah dah takde rasa malu lg
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-1-2022 10:02 PM | Show all posts
'Tak mungkin bercinta dengan Vida'



Kuala Lumpur: Pelawak dan usahawan popular Shuib mendedahkan jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida bukan individu yang sedang dikenali buat masa ini.

Shuib berkata, dia bagaimanapun selesa berkawan dengan Vida atas urusan bisnes makanan yang diusahakan bersama ketika ini.

"Vida bukanlah individu yang sedang saya berkawan sekarang. Walaupun ramai yang cuba meneka dengan menamakan beberapa individu lain tapi identitinya biarlah rahsia sebab kami masih dalam peringkat perkenalan.

"Sebenarnya saya dengan Vida sudah lama berkawan sejak arwah Siti Sarah masih ada lagi. Kami sama-sama berkolaborasi menjalankan perniagaan Unagi.

"Jadi tak mungkinlah saya akan bercinta dengannya. Lagipun kami berdua tak sepadan sebab dia memiliki pengaruh yang terlalu besar dan memiliki segala-galanya. Sementara saya mencari seseorang yang sederhana dan mampu menjaga anak-anak saya yang masih kecil sebaik mungkin,"katanya.

Menurut Shuib, siapapun jodoh yang bakal hadir dalam hidupnya, wanita itu perlu mendapat persetujuan daripada ibu serta anak-anaknya.

"Kalau boleh soal jodoh ini saya tak mahu bercerita sangat sebab terlalu sensitif. Lagipun jodoh ini rahsia Allah. Saya boleh merancang dengan siapa yang saya nak berkawan tapi tak tahu adakah dia jodoh terbaik saya.

"Cuma andai satu hari saya terbuka hati untuk berkahwin, wanita ini perlu mendapat persetujuan daripada ibu dan anak-anak saya terlebih dahulu," katanya.

Terdahulu Harian Metro melaporkan Vida tidak menolak sekiranya ditakdirkan bercinta dengan pelawak dan usahawan popular Shuib.

Katanya, Shuib memenuhi ciri-ciri lelaki idaman yang dicari selama ini.

Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Raline replied at 17-1-2022 10:02 PM
'Tak mungkin bercinta dengan Vida'



Gosip dgn Ct Nana blh je Soeb diam..tp bila dgn AyamMee, sepantas kilat Soeb tepis yachhh..Soeb pn x sanggup
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 07:34 PM GMT+8 , Processed in 0.075331 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list