CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: JoyahMengayah

[Tempatan] 25 kes 'radang jantung' dikesan selepas terima vaksin. Awas yer bro sis!

  [Copy link]
Post time 19-1-2022 06:25 PM | Show all posts
Edited by .HannahMontana. at 19-1-2022 06:26 PM

Selagi diskriminasi terhadap golongan Syurgawi  yang merupakan  khalifah sebenar dimuka bumi tidak di tarik balik maka dengan nama Allah aku sumpah Malaysia   jadi  negara paling sial dengan makanan tak cukup , penyakit dan bala bertimpa-timpa

yang pertama merasa sumpah aku ialah gilongan kerabat  , semua taikun-taikun , semua kenamaan , semua  ahli politik , semua instafemes , semua yang cucuk vaksin corona!!!

Aku tak akan tarik balik sumpahan aku

sumpah aku bermula pada 29 Januari 2022 dan tidak akan berakhir sampai diskriminais di tarik semula.

masa tu aku mahu  vaksin dah habis , menteri vaksin dah jaid bangkai , digi nguyen jadi bangkai

Aku akan ludah kepala semua yang pernah  jahat mengkritik org xcucuk vaksin , aku ludah ,aku xbagi makan...aku nak tengok ko yg cucuk vaksin corona mati kebulur!

RRRrrrasakan !!!!!!!!!!!!

Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2022 06:33 PM | Show all posts
slavehunter replied at 19-1-2022 06:24 PM
Itu statements sedapkan hati pasal our Compatriot.
Aku dapat video DR chinese sambil blurkan muka, ...



Ya , memang itulah yang terjadi

tp KKM ni dipegang dengan perjanjian masonic dengan WHO kepala ular

berbelit dengan auta dan data

Bila kita beritahu ,berapa ramai sgt yang dengar dan percaya berbanding yg kata org bodoh dan sanggup saja cucuk vaksin corona sampai mampussssss
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2022 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
.HannahMontana. replied at 19-1-2022 06:33 PM
Ya , memang itulah yang terjadi

tp KKM ni dipegang dengan perjanjian masonic dengan WHO kepala  ...

Baru dapat Pic, ada orang tgh sarapan kat mamak, baru booster terus innalilahh...heart attack katanye.
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2022 08:15 PM | Show all posts
slavehunter replied at 19-1-2022 08:11 PM
Baru dapat Pic, ada orang tgh sarapan kat mamak, baru booster terus innalilahh...heart attack kata ...

Aku percaya saja cakap ko

scandal aku pun meninggal masa tengah makan

dia mcm serangan jantung tiba-tiba

sebelum ni pun dah banyak berlaku

KKM buat apa???

freemason

masonic dah menular dalam pentadbiran Malaysia yg dia kacau secara terang-terangan ialah kesihatan , keselamatan

siap bagi face maks percuma pada polis

Dahsyat
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2022 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
pengecatbintang replied at 19-1-2022 08:13 AM
ya btol..

research dulu beksin tu, sblm usaha cucuk dan kmdian tawakal..

Masa memula kempen vaksin dulu kalau dapat paizer kemain riak diorang tagged.
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2022 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Too little too late..
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2022 11:17 PM | Show all posts
wak_pijah replied at 19-1-2022 09:37 PM
Masa memula kempen vaksin dulu kalau dapat paizer kemain riak diorang tagged.

yup btol..

yg dapat pfijer..

punya ler bangga..

org lain yg x dapat pfijer jeles jer..

ropa ropanya ada kerang di sebalik mee..

dua dua kena tipu

kene game
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
pengecatbintang replied at 19-1-2022 11:17 PM
yup btol..

yg dapat pfijer..

Kasihan membatak membawa padah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada tak booster Sinovac?

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 11:58 PM GMT+8 , Processed in 0.077786 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list