CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 5486|Reply: 38

Nombor tepon Shahmira tak pernah ada, Nana kata usikan netizen memang kelakar. Tapi masa berduet Memori Berkasih dulu tersenyum simpul jah muka?

  [Copy link]
Post time 16-1-2022 01:48 AM | Show all posts |Read mode
'Nombor telefon Shuib pun saya tak pernah ada' - Siti Nordiana

Kuala Lumpur: Penyanyi dan pelakon, Siti Nordiana Alias atau Nana, 37,  berterima kasih dengan keprihatinan segelintir netizen yang mungkin memang menunggu berita dirinya naik pelamin untuk kali kedua.

Nana yang kini terkait gosip secara tak disangka dengan pelawak Shuib  Sepahtu, 37, gara-gara video yang dimuat naik di aplikasi TikTok ketika dia berkunjung ke sebuah butik, baru-baru ini menjadi tular. Bagi Nana, netizen suka mengusik.

"Saya pun tak tahu macam mana benda ini (gosip) ditimbulkan dan video saya ke butik itu boleh jadi 'viral' sebab di antara pihak saya dan butik berkenaan sebenarnya kami sudah sering bekerjasama sebelum ini.

"Saya datang ke butik terbabit pun bagi membuat baju untuk persembahan. Tak ada kena-mengena langsung dengan tujuan nak tempah baju pengantin seperti yang diusik-usik itu.

"Sebenarnya, nombor telefon Shuib pun saya tak pernah ada selama ini. Jadi, macam manalah kami kena gosip. Memang kelakar usikan netizen ni," kata Nana kepada Harian Metro

Apapun, penyanyi lagu Angkara ini berkata dia okey saja dengan perihal gosip daripada netizen itu kerana sedar ia sebahagian lumrah kehidupannya sebagai artis.

"Insya-Allah, saya okey saja menerima setiap gosip yang muncul ini, asalkan ia tidak keterlaluan. Bagaimanapun, saya bukanlah wanita yang mungkin netizen cuba teka itu," katanya.

Terdahulu sebelum timbul gosip mengaitkan nama Nana itu, Shuib pada minggu lalu tampil membuat pengakuan dia kini dalam proses mengenali hati budi seseorang, namun, hubungan itu belum sampai ke tahap serius.

Shuib, bapa empat anak iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang kini berusia lima bulan, kehilangan isteri tercinta, penyanyi Allahyarham Siti Sarah Raisuddin pada 9 Ogos tahun lalu akibat Covid-19.

Manakala Nana yang lebih sedekad bergelar ibu tunggal, sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan Allahyarham Faizal Yusof pada April 2006 sebelum bercerai pada 2009 serta dikurniakan seorang anak lelaki, Mohd Rayyan Nakhaie, 14.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:48 AM | Show all posts

SITI Nordiana Alias. FOTO arkib NSTP
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:49 AM | Show all posts
[youtube]TOgmHx5xBYQ[/youtube]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:49 AM | Show all posts
[youtube]2SEpl4MgTB8[/youtube]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:51 AM | Show all posts
[youtube]yB2pKnDkWSE[/youtube]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:53 AM | Show all posts
[youtube]vm8Z10snjJU[/youtube]
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 02:09 AM From the mobile phone | Show all posts
mcm buat penat je kalu nana kawen soeb..sbb dia dah elok2 ada anak besar, tak gaduh pikir apa sgt dah..tetiba nak kena hadap anak2 kecik pulak..plus nak duduk dlm umah yg ramai org..bukan mak mertua je ada dlm tu, bapak arwah n bini, pastu budak2 lain pun ada..tgk umah soeb ni dari dulu,mcm tetiap hari ramai org…pompuan introvert x sesuai kawen ngan soeb..tapi xtau la kalu nana suka mcm tu..pape pun,kalu soeb nak cari bini, semoga dpt pompuan yg baik utk anak2 beliau..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 02:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Eeeewww. Gigih la netizen2 ni nak pedajal Nana. Apa ko ingat dia takde taste ke sampai laki wajah permukaan kawah bulan pun korang nak mengaminkan dengan sheols? Apesal semua orang nak pedajal Nana. Haritu di aminkan dengan Gayah Bottom tak reti bawak kereta. Lepastu 5 retis sangkak membawang dan fitnah sheols. Now nak di jodohkan dengan Balududabee ni pulak. Tolong la jangan gigih nak aminkan orang. Apakata korang je kahwin dengan Soeb tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Kan iol dah kata
dalam hati tu yikesssss
eeeee takde taste punya netijen
dikenenkan iol dengan si jowo totok ni
hensem lagi arwah laki iol
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana lah netizen ni dapat idea ..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian nana kena jaga 4 org ank kecik2. Elok nana jadi ibu tunggal selamanya
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Shahmira kena carik yg muda belia byk stamina, demi nk menjaga anak² beliau yg masih kecik² 4 org tu...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 10:30 AM | Show all posts
love_warrior replied at 16-1-2022 10:05 AM
Shahmira kena carik yg muda belia byk stamina, demi nk menjaga anak² beliau yg masih kecik² 4 org  ...

Cari wife & maid sekali. Klo cari wife je mmg kesian n simpati laa
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 10:56 AM | Show all posts
ingat ct nana xde taste ke. bekas arwah laki dulu kemain helok tetibe nak dikenenkan dgn soeb. xde ke sesape nak kenenkan soeb dgn zuraidah kang makan hati lagi member tu baca asyik nama ct nana je yg disebut.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
missmeornot replied at 16-1-2022 10:56 AM
ingat ct nana xde taste ke. bekas arwah laki dulu kemain helok tetibe nak dikenenkan dgn soeb. xde k ...

betul jugak kan. Ibu tunggal jugak tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa....
Throwback kenangan ngan arwah ex laki sheols.
Haramjadah nak dikenenkan ngan muka pecah rumah bajet duda terpaling keciwa?

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 11:39 AM | Show all posts
makcun14 replied at 16-1-2022 11:31 AM
Apa....
Throwback kenangan ngan arwah ex laki sheols.
Haramjadah nak dikenenkan ngan muka pecah rum ...

faizal tu bertiang2 herlokkkkk di bandingkan dengan tokey muka sarang lebah tu... yihhhh...

jahat betul netizen2 yang suka pedajal nana... haritu nak di pedajalnyaa dengan ponen bottom takut nak bawak kereta...
lepastu nak di kenankan dengan ponen bottom tokey baju... lepastu 5 retis sangkak membawang live nak pedajal sheols pulak...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
rengsa tahu tgk bibir hitam soeb… cikki2 lapar duit boleh lah kot tutup mata je..yihhhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
makcun14 replied at 16-1-2022 11:31 AM
Apa....
Throwback kenangan ngan arwah ex laki sheols.
Haramjadah nak dikenenkan ngan muka pecah rum ...

Aiol minat betul Faizal ni zaman remaja dulu. Muka Melayu sejati yang herlok tanpa kacukan.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak minat nana tapi dah knp netz sebok sangat nak dia berlaki. Dia tak kacau sapa pun
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 06:51 PM GMT+8 , Processed in 0.100774 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list