CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 7804|Reply: 107

Tokti idolat terulung acik @hyie fefeling jadi pemimpin dan ketua perang bila pakai kostum Mulan

  [Copy link]
Post time 16-1-2022 01:25 AM | Show all posts |Read mode
Siti menyerlah sebagai adiwira 'Mulan bertudung'

Kuala Lumpur: Penyanyi, Datuk Seri Siti Nurhaliza, 43, muncul sebagai watak adiwira Mulan pada acara majlis perjumpaan dan sambutan ulangtahun Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Sitizone, hari ini.

Siti ketika ditemui berkata, watak dan perwatakan adiwira itu bersesuaian dengan angan-angannya sebagai ketua dan pemimpin, selain mudah untuk disesuaikan dengan imej bertudung.

"Pada awalnya, saya pilih watak Mulan sebab sopan dan saya sukakan watak adiwira. Bila memakai kostum Mulan ini, saya rasa berangan macam jadi pemimpin dan ketua perang," katanya kepada Harian Metro.

Mengulas tema pakaian ditetapkan untuk majlis ulangtahun kali ini iaitu watak dari drama dan filem, Siti berkata, ia menjadi kebiasaan dia dan kelab peminatnya setiap kali bertemu dalam majlis seumpama itu.

"Tema ini untuk seronok-seronok saja. Memang peminat-peminat saya pun dah biasa dengan tema-tema yang ditetapkan setiap kali perjumpaan dibuat

"Sebelum ini, kami dah pernah adakan beberapa tema antaranya kembali ke sekolah, pakaian bercirikan kerjaya dan sebagainya. Jadi, kali ini kami pilih tema watak dari drama dan filem.

"Memang jelas sekali saya nampak kesungguhan mereka dan memang seronok melihat peminat-peminat gembira," katanya.

Siti tampil dengan busana Mulan berwarna merah dan kelabu, yang dipadankan bersama tudung hitam lengkap dengan sebilah pedang untuk menyerlahkan identiti Mulan.

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:25 AM | Show all posts

SITI muncul sebagai watak adiwira Mulan pada majlis perjumpaan dan sambutan ulangtahun Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Sitizone.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:26 AM | Show all posts
[ig]https://www.instagram.com/p/CYvaXI3BFBS/[/ig]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:27 AM | Show all posts
[ig]https://www.instagram.com/p/CYvyKvzB4PW/[/ig]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:28 AM | Show all posts
[ig]https://www.instagram.com/p/CYwNRW6hpbU/[/ig]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:28 AM | Show all posts
[ig]https://www.instagram.com/p/CYwO75pB2lA/[/ig]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:29 AM | Show all posts
[ig]https://www.instagram.com/p/CYwRJJUhaR0/[/ig]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-1-2022 01:31 AM | Show all posts
mulan kewww muiat? dah rhoperr gini jahhh?

[youtube]MmB8EexZoic[/youtube]
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 01:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Tokti mmg minat ek buat party costume2. Comel baju mulan. Takde la nmpk mcm mulan versi shoppee sgt
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 02:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Mulan gred AAA ke tu, tak tergamak nak kata tu Mulan, sebab Mulan tu pahlawan hebat dekat China yang selamatkan seluruh China.... Mungkin Che Siti Wan Tudung ok kot...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 02:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Costume , tudung n mekap on point sgt utk character Mulan tu tp mcm x sesuai dibawa oleh org berumur 43thn
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 03:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Myampah lak aku tgk tua2 mkin menjadik ni

Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 03:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Mulan gundu tertelan pau 20 bijik

Idolat sekali dgn penjilat2 tegar tua bangka tak sedar diri
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 06:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian umo2 40an baru nak rasa benda2 yg patut beliau enjoy masa umo2 20an dulu. Btw kenapa yg kostum Mulan ni nampak cm kurus sikit drp kostum barbie bambam masa besday aritu?
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 06:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Tembunnya. Sebijik saerah
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 06:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ape2 jela tokti
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau acik rina harun ala2 minat doeremon Jom titun...
Yg ni Mulan.. Barbie.. Next year apa lah pulak dia.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah penat nampakkheun diri  jadi org tua sebab berlakikhen si tua.....sekali sekali nak jugak jadi kanak kanak ribena....

Kahkahkahkahkahkah

Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 08:03 AM From the mobile phone | Show all posts
halloween lambert lagi ke? suka sgt set set wuhan kenapa….
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Sudah2lah...umur pun masuk 40s. Plain2 baju sudahla..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-7-2022 10:52 PM GMT+8 , Processed in 0.099407 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list