CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1856|Reply: 11

Siapa Mengata Ain Edruce Selekeh Tu?

  [Copy link]
Post time 11-1-2022 01:21 PM | Show all posts |Read mode

Sumber Instagram Ain Edruce



Tidak dinafikan, berpenampilan menarik itu amat penting bagi selebriti. Bagaimanapun, tatarias yang sering ditonjolkan itu bukanlah perkara yang dilakukan setiap hari tetapi hanya sekadar sebahagian daripada pekerjaan mereka. Di luar waktu kerja, mereka lebih memilih gaya ringkas dan solekan tipis.



Namun, adakalanya penampilan ringkas mereka mendapat teguran kononnya tidak bersiap.



Selebriti, Ain Edruce juga tidak terlepas daripada menerima komen sebegitu. Menerusi Instagram dan TikTok, wanita itu memuat naik video transisi memaparkan dirinya tanpa solekan dan hanya memakai pakaian harian di rumah kemudian menunjukkan versi dirinya yang sudah 'bersiap'.





  



  



Video berkenaan dikongsikan bagi menjawab komen warga maya yang mengatakan Ain kelihatan selekeh sejak bergelar ibu dan menyuruh pelakon dan pengacara itu tampil lebih kemas. Wanita itu bagaimanapun tidak mendedahkan identiti warga maya berkenaan.




  



Menjengah ruangan komen, ramai yang memuji wanita itu tetap kelihatan cantik walaupun calitan solekan. Penampilan Ain adalah perkara normal kerana wanita itu memilih pakaian mengikut keadaan.



















Terbayang pula awal pagi beriya bersiap nak kemas rumah. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
lahhhhh apsal mirul nk kecoh?? dia nk bini lawa2 pun dia sedar rupa dia tu mcm mna , oppppssss
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
ada pernah nampak vid kt tiktok dia cakap mmg x suka mandi pun.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat vodo jelaaa komen gituuuu
Mesti dekat ruangan komen heshe kena bakar punyaaaa dengan ngefansss kooo
lantak jeee
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg tengah kutuk ain tu tah2 lag kepam berganda. Tp ye laa.. jari jemari yg menaip keyboard tu hak milik masing2..
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2022 04:49 PM | Show all posts
ko gile cakap dia selekeh, tak rias pun masih cantik. compare dengan netizen yg kata tu mungkin kau pakai baju mahal sekali pun belum tentu boleh pull off silap2 org pikir mcm yg jual kat chow kit.. contoh seperti fara mendosa.
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2022 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kurus rambut lurus..x mandi pun x serabai.. lainler yg kutuk tu dah ler gemuk kepam plus rambut bangun tidor cam sarang tebuan..tu baru selekeh
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2022 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Ai kesian kat laki die je..dpt bini mengelejat sakan
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2022 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknya ain dah la tinggi. Netizen acik gemuk kepam jeles tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2022 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni tak mandi pun lawa. Yang kutuk tu dah sah sah kepam jarang orang lawa mengata orang lain sebab diorang tak insecure.
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2022 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik mommy soraya
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 05:48 PM | Show all posts
sah yg mengata tu lagi kepam walaupun baju beribu beli butik KLCC, parfum habis sebotol spray pun tetap kepam.

Gituuuu sis mengata org
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 08:20 AM GMT+8 , Processed in 0.083815 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list