CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 5017|Reply: 2000

[Pulau Pinang] 'Rumah Sembang Pasemboq Utara V132'

 Close [Copy link]
Post time 11-1-2022 10:24 AM | Show all posts |Read mode
Rumah Sembang Pasemboq Utara


V 132

Jemput jemput masuk warga CARI
jom borak borak santai

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 10:25 AM | Show all posts
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66  @kerisnaga  @bianglala  @anniez08  @spankee_fili  @Fantagiro79  @safi_roses @ciksurie

@baByBoY @calMing  @ungu_merah @cleef   @safi_roses  @pinklepie   @siputpepel   

@luna.millieu @novelloverzz @sfhzuraz @tari @anna-zara

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 10:34 AM | Show all posts
cekin umah matt

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Check in

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Tashu replied at 11-1-2022 10:34 AM
cekin umah matt

Laju sha meroboh td


Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:02 AM | Show all posts

sha ada tag nov kat umah baru selatan tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:12 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...

dengar guruh di langit, air tempayan jangan di buang
alaaa baru bunyi guruh, belum hujan lagi......hehe


hujan juga matt petang smlm tapi tak lebat lah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:17 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...

sama- sama matt

terima kasih kt matt merobohkan rumah lama dan pacakkan rumah baru pagi ni.
zura dah selesai mendobi dan baru nk masuk borak tengok2 rumah dah roboh.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:18 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...

tak apa lah kat fb tak ada apa pun
buat apa nak kepoh2 kat medsoc tu


tau takpe...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:19 AM | Show all posts
check in

wah dah roboh tak sangka

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:21 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...

rasanya tahun depan, nak cukup tempoh tu
tapi ramai juga org2 umno nak buat tahun ni, pasal mereka konfiden boleh menang besar


eloklah buat thn dpn. covid kan masih ada lagi.
ini pun dah tular org kata ada lockdown balik bln 2-3 nti.
smlm zura dpt wasap dr adik.
katanya polis2 pun cuti dah dibekukan bln 2-3 ni.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:22 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...
matt tak masuk apa tu nay?
maksud nay tu
setiap kali nay masuk
matt offline
bila matt online nay ;ak tgh reply notis orang lain
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:23 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...
itu lah pengorbanan seorang isteri atau ibu
banyak cobaan dan dugaan semasa pregnant

oleh itu suami atau anak2 jangan membuat ibu/isteri terluka atau sakit hati
kan dugaan tu sentiasa ada
tapi selalunya orang lelaki
masa isteri tgh pantang
tak pun tgh pregnant tu
lah derang suka buat hal kat luar
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:24 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...
ooo patut lah nay mempunyai ingatan yg kuat dan bijak

selalu amalkan kismis minda
yer kiranya macam tu lah
nay makan supaya
senang nak hafal Al Quran
masa belajar dulu
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:24 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...
betul sangat tu
terutama yg dengki dengan keharmonian keluarga kita
ramai sangat yg dengki bila tengok kita senang dan bahagia
kadang2 yang cemburu tu bukan orang lain pon
ada tu di kalangan saudara kita sendiri juga
tak boleh tengok kita lebih dari derang
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:25 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...
kalau gitu banglo bawah sikit dari istana
janji besar dan selesa hidup
banglo pon nay tak mampu lah matt

boleh duduk apartment je
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:27 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...
memang lah itu yg matt cakap
nay tengok yg tak ada iklan
kalau tengok kat tv jenuh lah menunggu iklan tu
mungkin boleh tengok dua siri saje berbanding tengok kat apps tu..
tau tak napa nay tak tengok kat tv
sebab kalau kat tv cuma bersiaran 1 episod
sehari dan kadang2 tu cuma 3 hari bersiaran
kalau kat apps nay leh tgok sampai episod terakhir
kan best macam tu tak ada lah tertunggu2 episod seterusnya kan
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:27 AM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 10:25 AM
jemput mai semua
@amiraira   @NaylaArisha   @SirihPinang  @Tashu   @carly_lah  @seroja23
@cintan66   ...
matt gurau jerr
matt tahu nay akan reply cepat kalau nay ada kesempatan tu...
tak apa nay tak kisah pun
tau yang matt suka bergurau
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:29 AM | Show all posts
itu tujuan nk pasang cctv. klu kita keluar tentu tak dpt tangkap pencuri tersebut
tp sekurang-kurangnya muka pencuri ada dlm cctv. boleh jd bahan bukti.
betul tapi pencuri2 ni sekarang pandai kaka
derang guna helmet tuk cover muka derang tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:30 AM | Show all posts

ooo brapa bungkus nasi lemak tu?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-5-2022 10:37 AM GMT+8 , Processed in 0.096879 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list