CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: az_iel

Heliza Helmi dah kawen?alhamdulillah

    [Copy link]
Post time 1-1-2022 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 1-1-2022 07:36 PM
Hahahahahaa..terbayang kaka pagi2 Madi panggil lijahhh meh sini meh..ironkan janggut abg ni sikit
...

Iols pnh tgk kt tiktok ppuan minah saleh iron purbik sheol panjang cmani le tibe teringat plk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 08:20 PM | Show all posts
sudah berjodohan
tahniah
yang nak ulit tu lijah
tanglung ke mask ke bulu serupa rambut ke
kena selak2 nk cari mulut ke
lijah yang kena hadap

semoga capai impian #tilljannah itu
perjalanan panjang lagi
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Madel replied at 1-1-2022 12:39 PM
omg..asal berlaki aje kah konsepnya ini
muka laki nya iras long tiger yach

mestilah tidak sbb bkn biawak dan poket tebal serta auto datin
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 1-1-2022 07:36 PM
Dulu2 kawin mng tak de pun pengantin pomuan yg tersengih2 tergedik2..

Betul tu malu cemana pun takdenya jd gegedik ke apa. Org malu ni dia diam je tunduk.
Pengantin skrg ni kita lak tegur dia jgn ketawa nampak gigi
Tp nak wat cemana photographer pun ade yg suh posing aneh2 sampai hilang keayuan panten pompuan.

Zaman tiktok ni semua menda nak acah2, kawen bff tiba malu nak bersayang2 laa
Malu nak salam laa eh ngada nya ko padahal selama ber bff tu memasing dh lama menahan getaran asmaranya kan.
Tidak takdelaa korang bersetuju nk kawen kalau memasing tak menyimpan perasaan.
Awal2 dh friendzone jaa
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Diamje replied at 1-1-2022 06:13 PM
Aku nk tggu komen forumer adengan malu2 sarung cincin kak ija dgn suami. Teringat adengan anxiety co ...

Malu alah kononnya
Tp tergeliat2 masa majlis tu tak malu pulak
Kesopanan dan kesusilaan si mata ikan ni sbg pengantin muslimah sepanjang majlis tu mmg yelekkk
Excited benau agknya dpt title puan sri
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:31 PM | Show all posts
Normabaru replied at 1-1-2022 07:32 PM
Kat mana nk tgk adegan tu?kaka xfollow Madi n lijah..sudi2 la menepek plsss..huhu

Yg ni npk sgt fake ija ooi
Laki nye muka cam pelik  tgk bini acah malu tuceng miang

  

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
miss_strangers replied at 1-1-2022 07:51 PM
Tapi kan...okla jugak laki heliza ni dari laki ziziee ezett si bong tu kan....mohon heliza tengok sh ...

ini tersgt la betul.. laki lijah tu kena trim janggut je.. bung tu kena turap muke kat jalan pun xlalu
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Lebiu replied at 1-1-2022 12:04 PM
Bernombor kah @ tidak???

Kalau x silap, bujang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Tk naik seri muka jd kusam lebam
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 1-1-2022 10:31 PM
Yg ni npk sgt fake ija ooi
Laki nye muka cam pelik  tgk bini acah malu tuceng miang



Hahahah bongsssss....ni sesi nk jaga air sembahyang ke batal air sembahyang?org yereb yang mmg kelubung pon xsadis mcm ni

Masing2 mcm laaaa xpernah sentuh lgsg laki perempuan padahal lebih Dr Itu pon pernah..si heliza tu awal2 masa belajar UMS kapel dgn kawan kpd kawan kaka naik kelisa ok..yizlamik la sgtptuikkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 1-1-2022 07:20 PM
Mcm muka acik 50an dah

Janggut rebonding ala chinese emperor, chanel brooch… hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 1-1-2022 10:19 PM
Iols pnh tgk kt tiktok ppuan minah saleh iron purbik sheol panjang cmani le tibe teringat plk :diz ...

Hahaha siyes la vulu pubik panjang Gini?geli matttt...

Nway janggut pon sebenarnya xelok panjang sgt atas asbab kebersihan..blh tumbuh jerawat kt muka partner klu xbetul2 bersih..ni dh sampai Paras perut..mau sampai ke perut lijah tumbuh jerawat nnt
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:46 PM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 1-1-2022 10:15 PM
Yup..i think pizmidon pun millionaire kot..cuma dia tak declare seantero malaya ..iols prefer nasy ...


Yeee dia mmg dh millionaire cuma biasalah buat apa nk poyo flex Sana sini dia bukan nk cari Kaki mcm set2 MLM..

Lagu zikir dia je berjuta Kali org ulang luar Dan dalam negara
Siap ada studio sendiri Dan rangkaian baju sendiri..apentah lagi biz dia kaka xpasti tp dia jugak penulis lirik lagu etc..so asyuk je sebenarnya..even if dia bengkokk kaka rasa lijah blh je tlg luruskan..dh lijah xbkenan..xtahu la nape maybe sbb jatuh sbg barangan terpakai kot
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:47 PM From the mobile phone | Show all posts
rose_2011 replied at 1-1-2022 02:15 PM
Bukan org yg sama ke? Rasa dah kawin, taktau kot dah cerai. Sorry kalau salah

Oh the same person? Mmg flamboyant rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
princessmiang replied at 1-1-2022 09:45 PM
Tp pismidon xde Datuk Seri....

Alaaaa..LPs banjir nnt tiap2 bulan ada sesi penganugerahan maklumlaaaa balak dh kena stop kejap..so terpaksa buka sesi jual title byk sikit..

yang penting...Sediakan duit jaaaa...lain2 bisa ditanggung beresss

Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:53 PM | Show all posts
Normabaru replied at 1-1-2022 07:36 PM
Hahahahahaa..terbayang kaka pagi2 Madi panggil lijahhh meh sini meh..ironkan janggut abg ni sikit
...

HAAHHAAAAAHAHAHAHHHAAHHAHAH
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap2 lakinya takde aura penunggang.. entah ler
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 08:59 PM | Show all posts
selamat pengantin baru heliza & suami
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah.. Malam ne bole main tocang janggut..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 1-1-2022 10:00 PM
Bong tu umo dah bau tanah tapi bila dpt bini muda trus penampilan pun berubah mcm.muda mudi...tak  ...

Bong ciki bong tu even bau tanah at least cerah masa depan keturunan..plus xde la janggut panjang mcm Gini..kalau tgk Madi ni depan2 mmg mata keranjang pon..ytjt
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 09:39 AM GMT+8 , Processed in 0.482851 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list