CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: az_iel

Heliza Helmi dah kawen?alhamdulillah

    [Copy link]
Post time 1-1-2022 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
haruslah replied at 1-1-2022 04:18 PM
Pasangan ni adik beradik dr izhar arif ke camne?
Sebab panggil adinda


Kawan rapat kot bff .Ada video heliza duk kat dapur ngn bini ustaz tu depa bergurau senda sekali ngn ustaz tu mmg nampak hub dorang rapat la.
Geng2 usrah, aktivitis n NGO bagai ni selalu mmg bercampur kan kawan2 ngn lelaki pompuan.

Kalau perasan depa pun ada je berjodoh sesama sendiri. Sampai bermadu pun ado
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Whitney72 replied at 1-1-2022 03:46 PM
Tahniah Heliza Helmi..seorang artis yg baik..diam2 je berjodoh dgn jutawan..x mcm sorang tu..penuh k ...

Hahhahahah. Sempat eh.

Utk Heliza. Tahniah. #tilljannah
Asalkan bukan laki orang, doa sis akan mengiringi. Abaikan mulut org2 yg mengeji. Yg penting u happy, jadi satu2 nya isteri.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
anggeriklatifah replied at 1-1-2022 12:58 PM
Dia kata siapa yg nak jadi no 3..yg no 3 kena hafal alqurann.bru dia terima

Ms dia kawin ada tak dia tanya no 1 apa syarat?
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 1-1-2022 07:04 PM
Eh gedik la kalu sarung cuincin malu malu.. Geli la aku perempuan gini
. Acah acah suci benor tak  ...

Pompuan camni sumpah hipokrittt...padahal.selalu melayan jantan..gelakw ngan jantan...kawan jantan ramai..tetbe malu2 mse sarung cincin..memg aku puih puih puih kan je prmpuan camni..acah2 nak bgthu prmpuan lindungan kaabah
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
scorpionkiki replied at 1-1-2022 04:20 PM
I ambik dr forum sebelah...

Forum mana?
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
bedahmenjuyah replied at 1-1-2022 07:11 PM
Ms dia kawin ada tak dia tanya no 1 apa syarat?

Hahahahaa...dia main kawin je...
Off topik jap..madu salima kat singapore tu sampai sekrng lakinya tak melawat. .kesian terkontang kanting..dok ler melekat dgn salima...bercuti kesana sini..pergi sana sini..langkawi la..mekah laaa
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Wah...ni baru hebat..dpt ds jutawan..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
enot_sibudak replied at 1-1-2022 08:47 PM
xleh blah si jijan.. buat kelas smpai dubai hr tu.. founder taikun pakat terbang ke sna.... dasyat ...

Hahaha haruslaaa..baru blh scam sponsor ticket jln2 theols..bljrnye 3jam 3minggu jln mkn jekk
Sama MO dgn topi merah buat biz trip ke UK

Byr 5k / pax kutip org smpi 40 siap minta org sponsor food dgn beli slot iklan tp hujung2 Nan hado
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 1-1-2022 05:21 PM
Kaka rengse betul porumer dok main cak2 konon nk tumpah teh tp hujung2 Haus hilang gitu je..



Kannnn.. Tingat kat benang nina otak jelly mcm ni la jugak 1-2 porumer yg seng2ubs komen.. Ujung2 hapah pun takdek.. Hnssss.. Hnssss..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts


Mcm muka acik 50an dah

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
tasha replied at 1-1-2022 07:02 PM
Malu OK je tp cara mereka over nau....

Ade kibas2 tangan hehe
Masa iols kecik biasa je tgk pengantin malu2 ni sbb dulu anak2 jiran iols rata2 kawen pilihan org tua belaka.

Apa yg iols nampak dorang tunduk je, muka tak senyum mcm takut2 gitu.
Tp takde pun sampai nak ketar2 kibas2 tgn ke apa.
Dorang ikut je la arahan acik2 suh salam depa salam pastu tunduk je.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:24 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Terkesima istana kaca tengok janggut rebonding heolls yach
Apa2 pung tahniah and good luck kepada pasangan pengantin
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 1-1-2022 09:20 PM
Mcm muka acik 50an dah

Hahahaha tabaekkkk la krab ni..acik 35 baru okehhh
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
makneng replied at 1-1-2022 09:20 PM
Kannnn.. Tingat kat benang nina otak jelly mcm ni la jugak 1-2 porumer yg seng2ubs komen.. Ujung2  ...

Pada kaka klu nk gossip tumpah teh..tumpah je..xperlu hint2..sini open..xde sapa paksa..xde sapa perintah..tp xpayah permainkan emosi perasan jiwa raga acik2 porumer hokehhh
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
anggeriklatifah replied at 1-1-2022 09:16 PM
Hahahahaa...dia main kawin je...
Off topik jap..madu salima kat singapore tu sampai sekrng lakinya ...

Yet disegani as ustaz?

Hmm...ketam ketam sungguh..nnt bahu senget kat akhirat nnt Tau la apa sebab
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 07:31 PM | Show all posts
meteorspeed replied at 1-1-2022 07:04 PM
Eh gedik la kalu sarung cuincin malu malu.. Geli la aku perempuan gini
. Acah acah suci benor tak  ...

iols tgk kat klip kat ig era td.. tp iols tk mcm dia malu2.. nmpk cm dia geli nk sarung cincin kat laki dia.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Diamje replied at 1-1-2022 08:13 PM
Aku nk tggu komen forumer adengan malu2 sarung cincin kak ija dgn suami. Teringat adengan anxiety co ...

Kat mana nk tgk adegan tu?kaka xfollow Madi n lijah..sudi2 la menepek plsss..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Tgk gambar first erat betul mak pengantin lelaki pegang tangan
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 07:34 PM | Show all posts
asal bukan minik bernombor oke la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2022 06:27 PM GMT+8 , Processed in 2.016183 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list