CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: az_iel

Heliza Helmi dah kawen?alhamdulillah

    [Copy link]
Post time 1-1-2022 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniah heliza & ds....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian pulak tgk dia kawin ngan mamat ni.
kalau korang tau kisah dia, korang pulak yg akan mengucap panjang
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
ayukpingu replied at 1-1-2022 04:30 PM
kesian pulak tgk dia kawin ngan mamat ni.
kalau korang tau kisah dia, korang pulak yg akan mengucap  ...

Nak tau jugak kisahnyee..huhu..

Ye, aku pun kesian..at least trim la janggut tu bg kemas..gmbr masa muda elok je, senonoh la jgk..td ada tgk video dia nk nikah sempat tok laki tu usap janggutnyeee..yiihhh..hahaha..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Fazzbulous replied at 1-1-2022 04:17 PM
scammer ke?manada la..dia buat unit trust & insurans la...

memang scammer pun
dia banyak kes duit investment tak bayar
Modus operandi dia sama je.. carik org kaya utk buat rolling modal.

Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:34 PM | Show all posts
sayang replied at 1-1-2022 01:54 PM
Open secret kan hafiz hamidon da lama try Heliza. Tabah la Piz, hang takdak dato sri.. hehe

Seriously...kesian pizmidon
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah heliza tapi janggut tu..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kombinasi yg tak sesuai...
mcm air kopi ngan air laici gituu...
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 1-1-2022 04:20 PM
Tepek page tu dik kaka xde fb.nk tgkkk..huhu

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=454871856247097&id=100051728585245

Kena baca kat komen sis
Diorg bg hint2 pasal laki nya
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
scorpionkiki replied at 1-1-2022 04:20 PM
I ambik dr forum sebelah...

Jauh langit dgn bumi yg compare pon. khal drogo sasa and hot ok. Yg laki heliza tu geli aku nengok janggut rebonding laki dia tu. Ngan muka pervert. Yuck
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
ayukpingu replied at 1-1-2022 04:30 PM
kesian pulak tgk dia kawin ngan mamat ni.
kalau korang tau kisah dia, korang pulak yg akan mengucap  ...

apa tu chuols
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
fahdramli replied at 1-1-2022 03:33 PM
Janggut kalau disimpan memang sunnah. Tapi tak dalah sampai ke paras dada. Sekarang ni dah nampak ja ...

Adoi,fesyen janggut dinasti china terus ko bagi...
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
ayukpingu replied at 1-1-2022 04:33 PM
memang scammer pun
dia banyak kes duit investment tak bayar
Modus operandi dia sama je.. carik org ...

okay iols baru nk impress dgn sheols dpt jerung sekali scammer.. x de beza pun dgn tok kana cuma ni versi lobai rebonding..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
haruslah replied at 1-1-2022 06:39 PM
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=454871856247097&id=100051728585245

Kena baca kat kome ...

Hahahahahaa...ntah2 admin FB page tu Pon buka porum cari.kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
ayukpingu replied at 1-1-2022 04:30 PM
kesian pulak tgk dia kawin ngan mamat ni.
kalau korang tau kisah dia, korang pulak yg akan mengucap  ...

Kisah siapa ..sibini atau silaki.. sharing is caring
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Raline replied at 1-1-2022 01:18 PM

Brooch chanel ke tuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 1-1-2022 12:34 PM
Janggut dia gelinyaaaaaaaaaaaaaaaa rela andartu drpd berlakikan sebegitu

Tp duitnya kepuk2. Geli boleh letak tepi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2022 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
No bad lah laki dia.. Cuci kaki datin Seri... Banding laki hajjah bungkus... Well Jodoh masing2
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
SisLena replied at 1-1-2022 04:42 PM
Jauh langit dgn bumi yg compare pon. khal drogo sasa and hot ok. Yg laki heliza tu geli aku nengok ...

Kat fb ada org letak gamo ni..sama tak dgn dato sri

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca komen dalam ni nampaknya janggut lagi menarik dari pengantin baru
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
zuuu replied at 1-1-2022 04:44 PM
Adoi,fesyen janggut dinasti china terus ko bagi...

Tu ja yang sesuai dgn gaya janggut tu, maharaja chinchong...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 12:41 PM GMT+8 , Processed in 0.088601 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list