CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Tashu

[Negeri Sembilan] Rumah Borak/Meroyan N9 #45 Happy New Year 2022~

 Close [Copy link]
 Author| Post time 1-1-2022 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:39 PM
boleh jerr

kalau mengidam tu datang beli di Ganu...heehe

setakat besut je la kalo dh teringin sgt tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:38 PM
oklah kalau gitu
ada masa lagi tu utk pergi kalau ada rezeki

pas musim ujan berakhir la kot jjcm cari kepok lagi
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:43 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:42 PM
setakat besut je la kalo dh teringin sgt tu

nape setakat besut jer?
sha dari mana?


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:43 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:42 PM
pas musim ujan berakhir la kot jjcm cari kepok lagi

orait lah tu
jjcm kena diteruskan...hehe


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:43 PM
nape setakat besut jer?
sha dari mana?

watpe nk g jauh2 kalu yg dekat pun ada
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:43 PM
orait lah tu
jjcm kena diteruskan...hehe

jarang2 skali boleh la, xleh selalu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:40 PM
kepok losong beli kat mana?

dia kena goreng dalam minyak juga baru sedap

beli di pasor payang... betul tu matt, ni pestaim goreng kepok losong dlm air fryer.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:47 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:44 PM
watpe nk g jauh2 kalu yg dekat pun ada

sekarang sha dekat mana?

Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:48 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:44 PM
jarang2 skali boleh la, xleh selalu

kadang2 tu kena rehatkan minda
berjalan2 tukar angin..


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:47 PM
sekarang sha dekat mana?

kt kb la matt.

   
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:48 PM
kadang2 tu kena rehatkan minda
berjalan2 tukar angin..

kalu kerap sgt g tpt sama pun x best juge.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:50 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:46 PM
beli di pasor payang... betul tu matt, ni pestaim goreng kepok losong dlm air fryer.

ooo ingatkan sha pergi beli di kampung losong
lepas ni jangan guna air fryer utk kepok tu lagi...


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:50 PM
ooo ingatkan sha pergi beli di kampung losong
lepas ni jangan guna air fryer utk kepok tu lagi...
...

rebus pun sodap matt.

katanya kepok seberang takir tu.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:50 PM | Show all posts

laaa kat KB
matt ingatkan sha kat KL atau selangor...

KB mano demo duduk?


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:51 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:49 PM
kalu kerap sgt g tpt sama pun x best juge.

itu lah dah selalu pergi besut tu
apa kata pergi kemame pulok...


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:53 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:50 PM
rebus pun sodap matt.

katanya kepok seberang takir tu.

ooo sekarang ni banyak yg buat kepok tu
seberang takir pun ada banyok yg jual

rebus pun sedap jugaa


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:50 PM
laaa kat KB
matt ingatkan sha kat KL atau selangor...


aik matt xtau rupa2nya
area kubang kerian, pernah smpai x?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:53 PM
ooo sekarang ni banyak yg buat kepok tu
seberang takir pun ada banyok yg jual


tp sha rs kepok tu kureng lah.

susah gak nk cari yg sedap kan?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
baru start hujan ni kat sini.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:51 PM
itu lah dah selalu pergi besut tu
apa kata pergi kemame pulok...

kemame jauh la, besut dekat je x sampai 2 jam pun.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-6-2022 06:17 AM GMT+8 , Processed in 0.070313 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list