CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Tashu

[Negeri Sembilan] Rumah Borak/Meroyan N9 #45 Happy New Year 2022~

 Close [Copy link]
 Author| Post time 1-1-2022 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:39 PM
bukan panas sangat tapi cerah

kadang2 hujan renyai dan bercampur lebat

sama la sini pun.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:40 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:34 PM
xdok kijoan la nk g kemamang semata2 nok sata sedak

meme lah jadi satu kijoan nak g make sata sedak tu
tapi ada jugok yg datang dari jauh semata nok gi make sata


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:41 PM | Show all posts

meme lah jadi satu kijoan nak g make sata sedak tu
tapi ada jugok yg datang dari jauh semata nok gi make sata
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:40 PM
meme lah jadi satu kijoan nak g make sata sedak tu
tapi ada jugok yg datang dari jauh semata nok g ...

hok tu sejenis gigih xleh bincang doh
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:41 PM
meme lah jadi satu kijoan nak g make sata sedak tu
tapi ada jugok yg datang dari jauh semata nok g ...

matt dabel post...
sha reply jugok
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:42 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:38 PM
sha suka g aeon mall, pengkalan kubur n rantau panjang(jarang2).

matt slalu g ngn sape?

sama lah denge matt

matt kade2 tu g denge saing saing


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:43 PM | Show all posts

kalau wi try oklah gitu
kalu raso ok, boleh beli banyok skit...


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:42 PM
sama lah denge matt

matt kade2 tu g denge saing saing

slalu g balik hari ke tido hotel ke camne?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:43 PM
kalau wi try oklah gitu
kalu raso ok, boleh beli banyok skit...

byk je hok buat gitu kan?

sha npk ada kedai org beratur pjg, agaknya sedap sgt kot kepok situ
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:45 PM | Show all posts

doh musim tenkujoh sampa
biasalah gitu
mujor tok banjir ja lagi..


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:45 PM
doh musim tenkujoh sampa
biasalah gitu
mujor tok banjir ja lagi..

tpt matt slalu banjir x?

Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:46 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:41 PM
hok tu sejenis gigih xleh bincang doh

hok tu ikut selera tekok dia
dia raso nok make, puncok mano pun dia sangup gi...


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:47 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:41 PM
matt dabel post...
sha reply jugok

oppsss sorrryyy

sha keje ko ari ni?


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:48 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:44 PM
slalu g balik hari ke tido hotel ke camne?

gi balik ari jaaa...
nok try gok tido KB sekali...


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:52 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:45 PM
byk je hok buat gitu kan?

sha npk ada kedai org beratur pjg, agaknya sedap sgt kot kepok situ:lau ...

ada lah hok jual jenis gitu...

pada kebiasenyo kalau ramai ore beratur tu kira sedap lah
tapi kalau sha gi LOsong, banyak2 bas pelancung yg berhenti beli kepok kat situ


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:53 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:46 PM
tpt matt slalu banjir x?

tok rajin banjir lagi
sikit2 air naik tu biaso jer

tempat sha banjir dok?


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:46 PM
hok tu ikut selera tekok dia
dia raso nok make, puncok mano pun dia sangup gi...

sb xdok kijoan nk buat, komitmen x byk tu bebas sukati nk g merata
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 03:47 PM
oppsss sorrryyy

sha keje ko ari ni?

xpe matt, x rugi pun...untung lg ada

cuti la matt.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:57 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 11:55 AM
Ok dh masak nanti roger tau...xyah kawe masak arini

halooo
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 03:58 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 03:56 PM
sb xdok kijoan nk buat, komitmen x byk tu bebas sukati nk g merata

betul tu
tambohe pitis belana pulok
ikut ser dio nok belanjo


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-6-2022 08:25 AM GMT+8 , Processed in 0.078204 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list