CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Tashu

[Negeri Sembilan] Rumah Borak/Meroyan N9 #45 Happy New Year 2022~

 Close [Copy link]
 Author| Post time 1-1-2022 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 12:38 PM
tak ajak pun matt makan satar tu..
sedap tak?

Tpt Matt ada byk, Matt pun x heran

Kureng lah, yg kwn beli kat Kemaman dulu jauh lebih sedap.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 12:50 PM
memang ralit
sedar2 dah makan 10 ....hehehe

Mkn panas2 sedap tu.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 12:55 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 12:50 PM
Tpt Matt ada byk, Matt pun x heran

Kureng lah, yg kwn beli kat Kemaman dulu jauh lebih sedap ...


yelah, tapi matt kadang2 jer makan tu
memang kemaman terkenal dengan satarnya
lain kali sha boleh lah beli kat kemanan pula


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 12:55 PM
yelah, tapi matt kadang2 jer makan tu
memang kemaman terkenal dengan satarnya
lain kali sha boleh ...

Jauh la Kemaman tu Matt, mmg x pegi rasanya.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 12:58 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 12:56 PM
Jauh la Kemaman tu Matt, mmg x pegi rasanya.

jauh lah..
kemaman tu sempadan dengan pahang


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 12:59 PM | Show all posts

makan panas2 memang sedap lah
rangup rasanyaaa..


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 12:58 PM
jauh lah..
kemaman tu sempadan dengan pahang

Mimpi jelah nk mkn satar kemamang
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 12:59 PM
makan panas2 memang sedap lah
rangup rasanyaaa..

Pelik gak xde satar roll kt situ.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:07 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:06 PM
Mimpi jelah nk mkn satar kemamang

nape plak mimpi?
mana tahu kot2 rezeki sha sampai kemaman, macam tiba2 sha pergi K.ganu ari tu...


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:07 PM
nape plak mimpi?
mana tahu kot2 rezeki sha sampai kemaman, macam tiba2 sha pergi K.ganu ari tu...
...

Teganu tu dekat je, kemamang tu jauh x berbaloi nk g kalu setakat utk beli satar je
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:12 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:07 PM
Pelik gak xde satar roll kt situ.

memang ada
tapi tak semua kedai yg jual satar roll tu


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:14 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:08 PM
Teganu tu dekat je, kemamang tu jauh x berbaloi nk g kalu setakat utk beli satar je

kalau nak pergi beli satar semata mata tu memang tak berbaloilah
kot2 kebetulan sha bercuti dan nak jalan2 sekitar kemaman atau kuantan kee


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:12 PM
memang ada
tapi tak semua kedai yg jual satar roll tu

xpelah, mebi next time....mesti cari punya
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:30 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:14 PM
kalau nak pergi beli satar semata mata tu memang tak berbaloilah
kot2 kebetulan sha bercuti dan na ...

buat masa ni x kot...kalu teringin satar nt g ganu lagi
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 1-1-2022 01:12 PM
memang ada
tapi tak semua kedai yg jual satar roll tu

kepok losong pun ada beli.

goreng dgn air fryer x sodap lak, rebus lgi sedap.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:38 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:29 PM
xpelah, mebi next time....mesti cari punya

oklah kalau gitu
ada masa lagi tu utk pergi kalau ada rezeki


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 12:05 PM
Welcome nay

TQ tlg tolak umah lama tadi.

dah sampai kampung sha
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:39 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:30 PM
buat masa ni x kot...kalu teringin satar nt g ganu lagi

boleh jerr

kalau mengidam tu datang beli di Ganu...heehe


Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2022 01:40 PM | Show all posts
Tashu replied at 1-1-2022 01:31 PM
kepok losong pun ada beli.

goreng dgn air fryer x sodap lak, rebus lgi sedap.


kepok losong beli kat mana?

dia kena goreng dalam minyak juga baru sedap
rasanya air fyer tujadi kurang sedap..


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-1-2022 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
NaylaArisha replied at 1-1-2022 01:38 PM
dah sampai kampung sha

semua adik beradik asben kumpul umah MIL ke nay? meriahnyer.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 05:29 AM GMT+8 , Processed in 0.084596 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list