CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 32839|Reply: 207

[Politik] Menteri UMNO letak jawatan. Mahiadin masih pm ke? Update: post #202 Zahid hntr s

  [Copy link]
Post time 3-8-2021 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by mylia at 4-8-2021 08:21 PM

Update: lebih 10 MT umno tarik sokongan.
Update: pic n biodata.. ramai nau who rrr yusss kan...
Umno tarik sokongan terhadap PN dan abah yiddin
Update: akan ada lagi menteri umno letak jwtn -ahmad maslan
Update: kenderaan pemimpin2 memasuki rumah abah yidin bermula awal mlm tadi.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-8-2021 06:30 PM | Show all posts
https://www.utusan.com.my/terkin ... ak-jawatan-menteri/

Shamsul Anuar letak jawatan menteri

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Lenggong, Datuk Seri Dr. Shamsul Anuar Nasarah yang juga ahli Majlis Tertinggi UMNO hari ini mengumumkan peletakan jawatan sebagai Menteri Tenaga dan Sumber Asli.

Berikut adalah kenyataan penuh beliau:

Pertama saya merakamkan ucapan terima kasih kepada YAB Perdana Menteri kerana saya diberikan peluang berkhidmat sebagai Menteri Tenaga Dan Sumber Asli dan pastinya pimpinan UMNO yang mencadangkan saya sebagai Menteri Kerajaan Persekutuan.

2. Mengambil kira beberapa keputusan dan pendirian parti. Maka, sebagai ahli UMNO yang patuh dan setia kepada parti. Saya dengan ini meletak jawatan sebagai Ahli Jemaah Menteri Kerajaan Persekutuan.

3. Saya ucapkan terima kasih kepada semua pihak dan kepada semua warga Kementerian Tenaga Dan Sumber Asli. Tumpuan saya selepas ini ialah memberikan fokus kepada tugas sebagai Ahli Parlimen Lenggong dan membantu memperkuat parti dalam menghadapi situasi politik yang semakin mencabar.

Sekian. Terima kasih.
YB DATUK SERI DR SHAMSUL ANUAR NASARAH
3 OGOS 2021

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku baru tgk live si pak jahid.. Betul ker deme tarik balik sokongan.. Aku takut aku salah dgr jer..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Serius tak kenal shamsul ni.menteri pn yg selalu nampak muka cuma mail,kj,hishamudin,adham
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:39 PM | Show all posts
Aku xnak PH


AKu boleh terima Ayah Yiddin


syed saddiq tu  gedik nak PN jatuh sebab dia nak cuci kes mahkamah dia

tahu dah memang  sangkut kes!

Aku harap kerajaan PN  menambah baik kekurangan pentadbiran dan teruskan menerajui negara

Aku restu !
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-8-2021 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mylia at 3-8-2021 06:42 PM
meteorspeed replied at 3-8-2021 06:32 PM
Aku baru tgk live si pak jahid.. Betul ker deme tarik balik sokongan.. Aku takut aku salah dgr jer.. ...


Betul ada surat dia

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 3-8-2021 06:32 PM
Aku baru tgk live si pak jahid.. Betul ker deme tarik balik sokongan.. Aku takut aku salah dgr jer.. ...

Aku pun dengar macam tu jugak tadi.  UMNO menarik balik sokongan terhadap PM dan PN
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-8-2021 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
c===8 replied at 3-8-2021 06:36 PM
Serius tak kenal shamsul ni.menteri pn yg selalu nampak muka cuma mail,kj,hishamudin,adham

Kan.. xpernah tahu kewujudannya..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-8-2021 06:45 PM | Show all posts
buang parti jelah kalu tanak letak jawatan  ....  lompat ke PPBM tgk mampu tak menang PRU
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Bgslaaaa dr duk mkn gaji butaaa...x nmpk lgsg sumbangan beliyau ini..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:48 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-8-2021 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysiakini: 10 MP di belakang Zahid: Muhyiddin hilang majoriti?

Umno telah menyerahkan surat akuan “yang mencukupi” bagi menzahirkan penarikan sokongan terhadap Muhyiddin Yassin sebagai perdana menteri.

Presidennya Ahmad Zahid Hamidi berkata ia sekali gus menunjukkan kepimpinan Muhyiddin sudah hilang majoriti dan keabsahannya sebagai ketua kerajaan.

Berikut senarai anggota parlimen yang hadir dalam sidang media tadi:

Najib Abdul Razak (Pekan)Azalina Said Othman (Penggerang)Mohd Nizar Zakaria (Parit)Azeez Abdul Rahim (Baling)Noh Omar (Tanjung Karang)Ahmad Zahid Hamidi (Bagan Datuk)Ahmad Nazlan Idris (Jerantut)Ahmad Jazlan Yaakub (Machang)Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang)Ramli Mohd Nor (Cameron Highlands)Ahmad Maslan (Pontian)

Satu sumber mendakwa jumlah sokongan anggota parlimen pada Zahid lebih daripada ini tetapi ada yang tidak dapat hadir menunjukkan pendirian.


[Berita penuh menyusul]



Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
cikmouse replied at 3-8-2021 06:47 PM
Bgslaaaa dr duk mkn gaji butaaa...x nmpk lgsg sumbangan beliyau ini..

Isk kan ada diskaun tnb tu...lupa ka hangpa?
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
So pm boleh mintak bubar dan buat pru. Haishhh pening dorang ni.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tak kisah yg lain tp tak suka jemin jd menteri.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 3-8-2021 06:54 PM
Isk kan ada diskaun tnb tu...lupa ka hangpa?

Oohhh lupaaaa laaaa...ok tarik blk kenyataan ku ituuuuu...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-8-2021 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
So kes mahkamah zahid najib sama syed sadik kira hangus la ye
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-8-2021 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
c===8 replied at 3-8-2021 07:01 PM
So kes mahkamah zahid najib sama syed sadik kira hangus la ye

Politik kan.. ada je maknanya
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2021 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Lompat katak ka ni
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-8-2021 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
syaz_lina replied at 3-8-2021 07:02 PM
Lompat katak ka ni

Dahan bergantung nampak rapuh. Lari siap2.. pru nak dekat..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 12:49 PM GMT+8 , Processed in 0.196122 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list