CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: totokreturn.

Adakah anda horny atau stim semcm lepas ambik vaksin. Jom vote vaksin mana bagi

  [Copy link]
Post time 18-7-2021 01:38 PM | Show all posts
macam mana nak bezakan horny selepas kene vaksin sebab sebelum ni feel dia sama jugak?
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2021 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
madknownz replied at 18-7-2021 01:38 PM
macam mana nak bezakan horny selepas kene vaksin sebab sebelum ni feel dia sama jugak?

Sebelum vaksin, takde sgt feeling nak mengesek, tapi lepas kena sinovac feeling tu dtg lain mcm
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-7-2021 06:20 PM | Show all posts
yg dapat AZ kebanyakkan takde rasa apa apa horny ka?
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2021 07:57 PM | Show all posts
soalan ni tak patut totok...ape perasaan andartu yg di cucuk vaksin nanti? kat mana depa nak lampias nafsu?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-7-2021 07:05 AM | Show all posts
ifanonline replied at 21-7-2021 07:57 PM
soalan ni tak patut totok...ape perasaan andartu yg di cucuk vaksin nanti? kat mana depa nak lampias ...

ingatkan kesan kat jantan je
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2021 09:06 AM | Show all posts
aku Sinovac, memang horny wei lepas tu, serius aku tak tipu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-7-2021 11:28 PM | Show all posts
papazola90 replied at 22-7-2021 09:06 AM
aku Sinovac, memang horny wei lepas tu, serius aku tak tipu

entah apa ingrediant dlm tu pun tak tau la
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 22-7-2021 11:28 PM
entah apa ingrediant dlm tu pun tak tau la

Kandungan tu just boost libido
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2021 03:08 AM | Show all posts
pfizer.
Takde rasa apa pun. Sakit urat lagi ada. Pastu demam (hari ke-3), tekak kering (Hari ke-4), bibir kering (Hari ke 6). Sehingga kini, tekak masih kering.
Ni baru 1st dose.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-7-2021 11:04 AM | Show all posts
pinkzara replied at 24-7-2021 03:08 AM
pfizer.
Takde rasa apa pun. Sakit urat lagi ada. Pastu demam (hari ke-3), tekak kering (Hari ke-4), ...

ingrident pfizer biasa2 je, kalo dapat sinovac memang mcm dapat viagra asyik stim je pagi2
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 12:15 AM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 24-7-2021 11:04 AM
ingrident pfizer biasa2 je, kalo dapat sinovac memang mcm dapat viagra asyik stim je pagi2

Sinovac pakai virus covid dah mati
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 10:58 AM From the mobile phone | Show all posts
evolutionary replied at 18-7-2021 08:42 AM
Penangan sinovac memang buatkan pagi pagi mencacak keras tiap2 hari. Apa benda la ingredient yg dera ...

Minyak dhab kot
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 12:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Ishhhh!!  
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
ElizabedahTan replied at 26-7-2021 12:06 AM
Ishhhh!!

Ishhh dapp hahha
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 12:37 PM | Show all posts
Edited by mikey.zid at 28-7-2021 12:42 PM

Yes I am.
Malam, selepas siang tuh kena jab, aku demam sekejap.
The subsequent morning tuh .... aku bangun with an erection (which is normal to me ) but... die punye horny tuh sampai ke tengahari. tak boleh hilang... kejap2 terpikir nak intercourse .. partner plak busy.
Tepakse lah tunggu sampai malam nye. Malam tuh ... 2 rounds... sebelum tido....then 3-4 hours after that 1 more round .... hahaha
Partner cakap.... lain macam naik sheikh.... hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2021 02:36 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2021 12:07 PM | Show all posts
aku rse sama je...tiap malam ON
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2021 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Sino mcm betul utk insan sebelah nih.. iols xvote lah sbb iols jd asyik nak tidur plus lapar tahap tak mkn berhari2 kekdahnyeh.. bgn tidur mentekedarah.. pas kenyang tidur balik koh2 smg cepat sembuh lah adesss
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-7-2021 08:28 PM | Show all posts
MissyMolly replied at 29-7-2021 04:47 PM
Sino mcm betul utk insan sebelah nih.. iols xvote lah sbb iols jd asyik nak tidur plus lapar tahap ...

akak dpt vaksin apa? pfizer ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2021 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 29-7-2021 08:28 PM
akak dpt vaksin apa? pfizer ke?


Dak aih.. sinovac jua deq totok
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Kesihatan



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 12:41 PM GMT+8 , Processed in 0.085563 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list