CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234
Return to list New
Author: CARI-MRO

Terpaksa Panggil 4 Isteri Potong Tangkal Di Pinggang Arwah Suami, Pintu Bilik Ma

  [Copy link]
Post time 28-7-2021 02:11 PM | Show all posts
Jadi pada pak sedara saya. Apk sedara ni mmg kerja masuk hutan tandkan kawasan balak. Ada rakan sekerja yang meninggal dihempap balak..terbenam dalam tanah. Masa bujang pula banyak menuntut ilmu silat, boxing, tomoi siam, sebab dulu-dulu kalau orang yang kerja berpindah merata-rata ni, masuk je kampung lain, mesti anak jati kg tu datang ke rumah ajak bertumbuk. Lepas dah settle baru berkawan.
Awal 13 Mei tu pak sedara dah siap isi parang berpuluh dlm bonet kereta, tapi tak lepas masuk KL sebab polis dah buat roadblok. Polis check bonet belakang, kosong..tak nampak parang tu.
Ada orang gila mengamuk bawak parang kat pejabat, staf lain semua dah lari melompat keluar ikut tinggkap. Datang pak sedara saya cukup dengan tepuk bahu, bagi rokok sebatang, ajak bersembang, elok je orang gila tu bagi parang.
Jadi zaman tu memang orang lelaki kenalah ada ilmu. Mungkin juga di luar kesedaran, tok guru turunkan sekali saka semasa nak pemutus habis berguru.
Cuma betul siksanya masa nak meninggal. Panggil orang yg pandai, kena mandikan anak sulung dengan kain pelikat yang dipakai oleh pak sedara, mandi kat sungai dalam hutan yg gelap sunyi, lepas mandi..kain basahan tu dihanyutkan ke arus sungai.
Kemudian, susuk kena buang juga, dan ketentuan Allah, meninggal. Cuma mak sedara seram sejuk lepas meninggal sebab pernah jumpa ular hitam dalam bilik air. Ada juga saka yang ditinggalkan di dalam hutan datang nak mencari waris. Dah tentulah anak-anak takde yang nak.
Kenalah usaha berubat sana sini, jumpa orang yang ikhlas dan pandai berubat.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 02:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Mensyirikkan Allah swt dosanya tiada ampunan.. allahurabbi
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 02:02 PM | Show all posts
tangkal utk power diranjang tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 11:54 PM GMT+8 , Processed in 0.222729 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list