CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MRO

Terpaksa Panggil 4 Isteri Potong Tangkal Di Pinggang Arwah Suami, Pintu Bilik Ma

  [Copy link]
Post time 1-7-2021 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Anunya keras mcm kisah sultan mahmud.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 1-7-2021 04:53 PM
Ada org mcm ni.. Salah satu kemungkinan utk ilmu kebal. Ilmu kebal dlm alam Melayu ada byk..

S ...

Ada tu org ada ilmu kebal sampaikan doktor takleh nak injek dia. Jarum tak lut.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 1-7-2021 10:06 PM
Ada tu org ada ilmu kebal sampaikan doktor takleh nak injek dia. Jarum tak lut.

Hahahaha.. Betul.. Kena dia benarkan baru boleh.
Ada yg guna taring babi tunggal utk kebal
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
manjalara_01 replied at 1-7-2021 12:00 PM
Oh my! Lagi horror dari movie Conjuring 1+2+3..Nak nangis...lepas ni x nk mandi sungai dah
Uhuhuhuh ...

Citer the conjuring ada scene kat sungai ker?
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2021 04:35 AM From the mobile phone | Show all posts
x tahu kenapa iols rasa laki yg berbini 4 ni mesti ada ilmu sesat.. ye la nk handle ego sorg pmpuan pun dah payah ni lg sampai 4 org..
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2021 07:02 AM From the mobile phone | Show all posts
lavendernovella replied at 1-7-2021 11:03 PM
Citer the conjuring ada scene kat sungai ker?

Xde..tangkal tu kan kena buang kat sungai. Tu yg x nk mandi sungai tu..

Dulu i pernah terpakai tangkal . Masa tu clueless bab2 berubat. Pandai2 gi jumpe perawat x bertauliah. Caye x? Keje giler..

Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2021 09:40 AM | Show all posts
ellejo replied at 1-7-2021 05:58 PM
cite mastika/variasi tu dia pasal pempuan masa muda pasang susuk kat situ, dia nak tawan laki dia  ...

sebab rasanya yang puas tu Jin tu laaahhhh...
benda2 kurafat macam ni semua kan ada yg ikut sama... jin ke setan ke...
jin/setan ni pun ada nafsu jugak... buat bodoh jer ambil ilmu2 gini sebab
yang dok syok adalah benda2 tu ..org yg ambik ilmu tu dapat susah jer sbb dah syirik....
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2021 09:47 AM | Show all posts
cakap pasal tangkal ni....  memang benda2 gini  biasanya ada pendamping nyer.. dulu2 banyak dr kita ni cetek sngt pengetahuan tntg benda mcm ni... bila ada masalah jumpa org yg boleh bantu..  pakcik sy (dah arwah pun).. dia cukup pandai  "ubat" pasangan suami isteri yg bermasalah...  kalau ada suami yg "makan luar" dia boleh buat supaya suami tu mai balik pd isteri...   adalah benda2 yg dia baca & barang2 peribadi yg dia perlukan untuk berubat tu.  Sama juga kalau kita ada masalah di aniaya orang.. dia akan buat org tu jd kasihan pd kita & akhirnya baik giler dengan kita... tp tu lah.. dia akan bg tangkal untuk dipakai dipinggang & cincin untuk di pakai.  pantang larangnya tak boleh bersentuhan dgn bukan muhrim.  walau tujuannya memang untuk kebaikan... tapi sy tetap cuak.. sbb rasa tetap rasa apa2 pun mesti ada pendamping yg mengikut tangkal & cincin tu... wallahualam
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2021 07:28 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 1-7-2021 08:53 AM
Ada org mcm ni.. Salah satu kemungkinan utk ilmu kebal. Ilmu kebal dlm alam Melayu ada byk..

S ...

tangkal tu ilmu batin tu.
bini sampai 4
tu yg halal. yang x halal kita tak tau.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2021 07:51 AM From the mobile phone | Show all posts
gigahertz replied at 3-7-2021 07:28 AM
tangkal tu ilmu batin tu.
bini sampai 4
tu yg halal. yang x halal kita tak tau.

Kita bersangka baik la.. Dia ada yg halal 4 org tu sajork.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2021 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
pernah jmpa sorg pakcik ni dgn anak2 dia bukak puasa kat masjid kebetulan duduk datu meja.
i x tau nk kata mamak ke india muslim ke apa. Dah duduk satu meja sementara tggu waktu berbuka saja la berborak. Tak ingat mcm mana smpi topik yg dia selalu tlg urus jenazah org meninggal. Pernah sekali kat kubur org yg dia nk tanam keluar api menjulang2 . Seram dgr huhu
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2021 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
scary..dh knp i masuk sini..smlm dh tgk xberani baca sbb dh 3 am..mlm ni br teringat..i ni xde penyakit cri pnyakit..dh la penakut
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2021 07:54 AM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 3-7-2021 10:14 PM
scary..dh knp i masuk sini..smlm dh tgk xberani baca sbb dh 3 am..mlm ni br teringat..i ni xde penya ...

3 am cari forum pun nk tdo dek
Until 6 am

Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 1-7-2021 08:53 AM
Ada org mcm ni.. Salah satu kemungkinan utk ilmu kebal. Ilmu kebal dlm alam Melayu ada byk..

S ...

Betul sis. Org kg tau sangat benda2 gini. Tapi tak pula saya amalkan. Sekadar tahu je. Org zaman dulu, segelintir pakai ilmu bila nak berbini ramai. Nak meninggal mmg susah. Terjadi depan mata mak saya. Ada siap pakai tangkal ayat al-quran tulis atas kain putih dibuat tangkal pakai kat pinggang jugak. Saya pernah tengok depan mata.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
AnggunSophea replied at 27-7-2021 11:57 AM
Betul sis. Org kg tau sangat benda2 gini. Tapi tak pula saya amalkan. Sekadar tahu je. Org zaman d ...

Tak pernah tgk lagi yg meninggal susah.. Tapi betul.. Org tua2 dulu byk ilmu pelik2..tujuan utk lindungi diri sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 27-7-2021 03:58 AM
Tak pernah tgk lagi yg meninggal susah.. Tapi betul.. Org tua2 dulu byk ilmu pelik2..tujuan utk li ...

Mak saya tengok real depan mata. Siap ada bomoh datang time si pemakai tu nazak. Mak saya terdengar bomoh tu cakap pada si pemakai.
"Abang buanglah abg apa2 yg abg ada pakai tu bang.."

Kebetulan si pemakai berbini 3..
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
AnggunSophea replied at 27-7-2021 12:01 PM
Mak saya tengok real depan mata. Siap ada bomoh datang time si pemakai tu nazak. Mak saya terdenga ...

Jenuh.. Ada yg lepas buang.. Meninggal tapi jenazah mcm dah lama kan.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
creepynya.. 4 org isteri plak tu
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 1-7-2021 09:16 AM
Buang kat sungai sbb air sungai mengalir.. Perayut supaya benda tu tak balik ke tuan @ waris tuan di ...

Saya buang telur ayam sihir ke sungai lupa baca doa. Esok tu telur tu balik ke rumah balik. Lol

Masatu saya dah tak percaya menda khurafat ni semua. Tapi bila jadi balik, sampai saya tak jadi bertunang bagai. Lagi seminggu nak tunang cancel semua booking. Baru la percaya balik..
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2021 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
AnggunSophea replied at 27-7-2021 12:06 PM
Saya buang telur ayam sihir ke sungai lupa baca doa. Esok tu telur tu balik ke rumah balik. Lol

...

Kena hadapi sendiri baru ada yg percaya.. Mujur sis x jadi tunang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 11:04 PM GMT+8 , Processed in 0.473284 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list