CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 9683|Reply: 31

Kaki Anzalna Nasir Digilis Kereta

  [Copy link]
Post time 7-1-2021 02:26 PM | Show all posts |Read mode


  


Adik-beradik pelakon Anzalna Nasir kelihatan sangat akrab berdasarkan perkongsian mereka di laman sosial.

Pada tahun 2018, sebuah video mengenai gelagat mereka ketika menyambut satu sambutan hari jadi telah menghiburkan netizen.

Pada 7 Januari 2021, kakak kepada Anzalna iaitu Diana Nasir telah memuat naik kembali video lucu tersebut untuk tatapan pengikut di Instagramnya.

Menurut Diana, kejadian itu berlaku ketika majlis sambutan ulangtahun kelahiran anak kembarnya.

Video tersebut menunjukkan empat adik-beradik perempuan itu sedang dirakam aksi mereka.

Namun secara tiba-tiba, sebuah kereta mainan daripada belakang telah hilang kawalan dan bergerak menuju ke arah mereka.

Mereka yang terkejut cepat-cepat melarikan diri, bagaimanapun Anzalna yang terjatuh telah ‘digilis’ kakinya dengan kereta tersebut.


Aksi mereka kelihatan sangat lucu dengan kedengaran tawa sepanjang video tersebut direkodkan.

Dalam pada itu, para netizen turut mengatakan bahawa mereka tetap terhibur walaupun ia adalah video yang sudah pernah ditonton.



R

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-1-2021 02:27 PM | Show all posts
ni bukan cerita lama ke? dah ada thread pasal ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Uolls baru bangkit dari kuburan ke? Happy new year 2021
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak bodo gelak mengilai bende yg bese2 je
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Video lama. Igtkan betul2 la
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 02:39 PM | Show all posts
cerita mcm ini pun boleh noh ??
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal kpi tercapai..1 thread sehari
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 02:55 PM | Show all posts
lawaknya thread ni..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-1-2021 03:18 PM | Show all posts
Kaki dia cdera parah sampai kena potong tak..
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru perasan tt kaka senah.. lama hilang, mana kuarantin???
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 04:06 PM | Show all posts
yg repeat balik pun nk buat thread.
asal boleh eh
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 7-1-2021 03:18 PM
Kaki dia cdera parah sampai kena potong tak..

Haha.. whatever betol...
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Throwback kakak artis pun bole jd berita ye..
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 04:12 PM | Show all posts
aiyoo..ingt news terkini
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 04:29 PM | Show all posts
mengilaiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Senah baru hidup balik sempena tahun baru ke???
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-1-2021 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Some one bukak la benang pasal Ben Ali n nadiyah sahab. Ada kisah dorang kat ig Ben. Kisah sweet2 zaman bcinta. Hidup susah sampai bjaya.. I xtau nak tepek gambar
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow berita terkini hiburan sensasi
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan betul



Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2021 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoii!!!
Citer berkurun dia up balik
Yg tt buat jd thred
Gossip la sgt
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 04:46 AM GMT+8 , Processed in 0.223024 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list