CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 21899|Reply: 27

Isteri suka dan nak suami dia jilat lubang jubur dia semasa seks. Tapi tak liwat

[Copy link]
Post time 26-4-2020 10:34 AM | Show all posts |Read mode
Isteri sebelum seks masa foreplay suka dan suruh suami dia jilat lubang jubur isteri. Tapi tak liwat. Sekadar jilat jer. Ok ke? dan adakah itu normal dan isteri tu normal?
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Choiii....  
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Bulan puasa ni oiii
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia soh jilat sebelum dia berak ke lepas dia berak
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 11:43 AM | Show all posts
apoo topik nihh.. jijiknyaaa... @Kurex yang hari-hari membirah pun takde la sangap sampai macam ni skali..
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 26-4-2020 11:39 AM
Dia soh jilat sebelum dia berak ke lepas dia berak

Woii jijik lah... awat lah ada org yg suka pelik2 cara mainnya... romantis cara yg manja2 pun dah ok
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 12:20 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 26-4-2020 11:39 AM
Dia soh jilat sebelum dia berak ke lepas dia berak

Tengah jilat tetiba terkentut Pottttttt .... tak memasal suami masuk ICU , masa PKP ni lagi ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
multinick sapa la ni. Ye la nk guna nick sndri takut org kenal
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 01:15 PM | Show all posts
kalau xinsaf moga kena covid19
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 26-4-2020 01:15 PM
kalau xinsaf moga kena covid19

Lepas kena kentut tang muka gitu, kalo tak tak insap jugak taktau nak ckp
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
anakkerengga replied at 26-4-2020 12:15 PM
Woii jijik lah... awat lah ada org yg suka pelik2 cara mainnya... romantis cara yg manja2 pun dah  ...

Jimat toilet paper musim pkp sissss
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 26-4-2020 11:43 AM
apoo topik nihh.. jijiknyaaa... @Kurex yang hari-hari membirah pun takde la sangap sampai macam ni s ...

Dia pakai susuk kemaluan tu nok........ Tu yg birah dia lain macam..
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 01:59 PM | Show all posts
Helok sangat ke bini sampai situ pun sanggup jilat? choi la.. takde rasa maruah dipijak2 ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Gilo puok nih..
Paroknla weh lagi ni..
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2020 10:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Tk rasa cam kotor le lubang tu....mmmm
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2020 01:28 AM | Show all posts
Uwekk...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-5-2020 06:38 PM | Show all posts
Is it normal?
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2020 06:55 PM | Show all posts
busuk dan kotor tu,lubang puki ok lagi lah...

Comments

sy dapat a complaint lah dgn reply awak; edit please.  Post time 3-5-2020 08:50 PM
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2020 08:33 AM | Show all posts
MOD pls pindah thread lawak jenaka..
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2020 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Ed_Lyn at 4-5-2020 08:16 PM

Kalau bini cantik elok pun,  tak perlu lah sampai nak l*ck lubang blkg..  
Byk tempat lagi kat tubuh bini boleh l*ck..

Bini TT ni suka layan p*rn yg l*ck2 blkg kot ni.. .. Tu yg teringin...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Kesihatan

Forum Hot Topic
Duda maut jatuh bangunan selepas berkhalwat dengan isteri orang
LoveSungminDuda maut jatuh bangunan selepas berkhal
Views : 20516 Replies : 774
New Coach bags for sale
yoyoyoblekNew Coach bags for sale
Views : 3730 Replies : 1
YOCAN ORBIT HOW TO USE
YocanYOCAN ORBIT HOW TO USE
Views : 101 Replies : 0
hadis - penilaian semula..
zek007hadis - penilaian semula..
Views : 14919 Replies : 70
Tak mampu ke hospital swasta,pesakit Terpaksa Tunggu 12 Jam Untuk Dirawat, Doktor ini kata hanya 5 kakitangan sahaja yang ada
YgBenarTak mampu ke hospital swasta,pesakit Ter
Views : 1717 Replies : 36
Update :Pulis minta Lufya buat laporan polis.Dipukul Dgn Kayu, Pelakon Lufya Diserang Lelaki Tak Dikenali Cuba Culik Anaknya di taman permain
YgBenarUpdate :Pulis minta Lufya buat laporan p
Views : 1204 Replies : 44
[MBC/Disney+ 2022] DOCTOR LAWYER - So Ji Sub, Shin Sung Rok, Im Soo Hyang
Rahah[MBC/Disney+ 2022] DOCTOR LAWYER - So Ji
Views : 3254 Replies : 90
NEW Yocan ORBIT Giveaway is running - 3 winners
YocanNEW Yocan ORBIT Giveaway is running - 3
Views : 101 Replies : 0
N9: Somi Isteri Nekad Tinggalkan Anak Mati Dalam Eksiden ~ #dadah
tumpanglalu74N9: Somi Isteri Nekad Tinggalkan Anak Ma
Views : 349 Replies : 18
Takut Kahwin
kaoru44Takut Kahwin
Views : 43662 Replies : 299



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-6-2022 11:56 PM GMT+8 , Processed in 0.094860 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list