CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Mr.Lovalova

Dah Nak 4 Bulan Kawin Tapi Main Boleh Kira Guna Jari.

[Copy link]
Post time 13-9-2021 01:51 AM From the mobile phone | Show all posts
sue_liah replied at 23-7-2021 09:06 AM
ini utk di pratik kan utk isteri2 yang selalu menolak suami sbb sakit ke trauma ke
sbb tu lelaki  ...

Sis pm sy ad soklan 0125199602
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 01:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Mr.Lovalova replied at 18-7-2021 12:40 PM
Masalah sekarang.. ajak je dah kene reject.. dah naik jemu dah.. ni dah nak masuk 2 tahun kawin

Kahwin lagi satu la.
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2021 11:35 PM | Show all posts
Mr.Lovalova replied at 18-7-2021 01:48 PM
Entah lah awak… saya kecewa.. rasa dah putus asa… dah nak masuk 2 tahun kami.. ni dah nak setahu ...

Samalah kita senasib. Yg beza nya awk isteri saya suami
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2021 04:15 PM | Show all posts
perkahwinan salah satu cara elak zina,juga elak dari melancap,
kena berbincang la kot wife x bebetul sedia,
tapi kes mcm ni mmg selalu jd,aku pun mcm ko jgk nasib,

sbb tu lelaki boleh kawin lebih 1 utk elakkan zina,
tapi kita pula x mampu dari segi nafkah
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2021 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Tt selalu puji wife tak. Sebagai seoramg isteri, ai turn on yerr bila husband puji2. Hikhoookkk
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Normal la sakit kalau masih baru buat sex. Bayangkan klimax pun tak tahu masa ni. Aku setahun jg rasa sakit tu tp tadah jelah..syg laki punya pasal. Lepas dapat anak pertama baru aku ada rasa nikmat sex...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Kesihatan



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 12:40 AM GMT+8 , Processed in 0.070481 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list