CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 23254|Reply: 51

Bogel dekat rumah

  [Copy link]
Post time 26-12-2019 07:46 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Ape pendapat korang psal bogel dekat rumah. Aku mmg biase. Sejak kahwin ni bini aku pun terjebak sekali.
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dalam rumah sendiri ok je. Takde orang nampak.
Yang jadi masalah kalau kau keluar rumah menayang ke jiran-jiran.

Dah beranak pinak nanti jangan pula bogel depan anak-anak
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 08:53 AM | Show all posts
bogel je la...rumah nko, bini nko barang nko..nanti dah ada anak, sila la bogel sekali anak beranak..tu je la pandangan aku..amacam..okay?
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah mcm tak ada benda lain nak buat topik. .asal boleh show off. ..batak dan bbnu betul. ..semua benda nak bagi tau satu dunia. ..orang lain buat senyap2. ..batak jakun betul bila terjebak masuk bod ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
SWORKS27 replied at 26-12-2019 08:53 AM
bogel je la...rumah nko, bini nko barang nko..nanti dah ada anak, sila la bogel sekali anak beranak. ...

Mertua datang pun dia tgh bogel juga kut. ...haih benda ni pun nak cerita satu dunia. ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 10:09 AM | Show all posts
noor2 replied at 26-12-2019 02:01 AM
Dah mcm tak ada benda lain nak buat topik. .asal boleh show off. ..batak dan bbnu betul. ..semua ben ...

ni thread fishing ja nih..tengok kredit baru nak up tuh
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
SWORKS27 replied at 26-12-2019 10:09 AM
ni thread fishing ja nih..tengok kredit baru nak up tuh

Oh...kisahnya. ..mungkin juga. ..
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 04:43 PM | Show all posts
ade je member aku..
mandi bogel skali ngn anak lelaki..
aku mcm pelik jee...
Reply

Use magic Report

Post time 26-12-2019 04:49 PM | Show all posts
anak aku pun bogel kat rumah
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2019 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 26-12-2019 09:03 AM
Mertua datang pun dia tgh bogel juga kut. ...haih benda ni pun nak cerita satu dunia. ..

Besssssttttt semua open ja
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Noraniza_Iblis replied at 26-12-2019 04:43 PM
ade je member aku..
mandi bogel skali ngn anak lelaki..
aku mcm pelik jee...

Tu diaaa aih...anak lelaki umur 5 bulan kut. ...ok lah tu...hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
LadyCarefree replied at 27-12-2019 12:54 PM
Besssssttttt semua open ja

Pengsanggg. ..........
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2019 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Xbest pun bogel2 ni...sejuk. pastu ko nak makan minum pun sambil bogel takkan kut nk ngadap rezeki kan beradab la ckit. Dulu sy confused bogel dgn perkataan english 'vogel'..vogel ni surname utk dutch/germany.
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2019 06:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Psycholily replied at 27-12-2019 01:39 PM
Xbest pun bogel2 ni...sejuk. pastu ko nak makan minum pun sambil bogel takkan kut nk ngadap rezeki k ...

Chuols xpernah ngeseks guna makanan buat sedap ke? Mcam ants on a log ke apa ka. Ais dlam pepek pun best gak.
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2019 02:37 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2020 11:34 AM | Show all posts
kalau berseorangan diri dirumah and berbogel tak apa sbb hak tuan rumah. tetapi tingkap rumah kena tutup rapat takut org skodeng.
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2020 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Noraniza_Iblis replied at 26-12-2019 04:43 PM
ade je member aku..
mandi bogel skali ngn anak lelaki..
aku mcm pelik jee...

Aik...nie sangat pelik
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2020 02:47 PM | Show all posts
Pakai t-shirt besar ngan spender je lagi selesa dari bogel2 ni..masuk angin dlm perut
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2020 04:59 PM | Show all posts
kalau bersendirian atau bersama pasangan, memang di galakkan berbogel sebelum memulakan aksi berjimak...

kalau awak tengah mundar-mandir di rumah, pakai lah underwear, boxer short, atau seluar pendek...kalau nak berbogel jugak, pakai thong utk lelaki...tetapi pastikan jiran tetangga bukan dr kaum nabi luth...loose dubur nanti
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2020 03:20 PM | Show all posts
kalau kat rumahh sendiri ok la,kalo duk rumah metua jgn buat main,
aku pun teringin jgk tp kat rumah ramai plak adik beradik lain,semakkkk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Kesihatan



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 11:35 PM GMT+8 , Processed in 0.089292 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list