CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 5223|Reply: 40

Melampau buat Kucing2 jadi jacket

[Copy link]
Post time 2-12-2019 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Kat China tak tau daerah mana
Kesiannnn kucing ni dibela sebab nak buat jadi jaket



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-12-2019 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dua_chzy at 2-12-2019 03:14 PM

Kucing, akak tak kesian sangat. Senang membiak dan belom masuk kategori haiwan terancam bakalan pupus.

Lagipun akak tau Cina China ni bakalan guna kucing tu sepenuhnya. Bulu dibuat jaket, daging dimakan. Nothing wasted gitoh.

Market coat or jaket bulu kucen akan sentiasa hada huntok ummah acah pencinta kucing psiko.

Daging kucen pulok akak bayangkan rasa macam arnab (karna dua2 jenis hewan berbulu tebal so... Barangkali daging pon seropa - lembut dan juicy?). So penggemar daging kucen akan sentiasa wujud huntok memeriahkan market kulinari makanan berasaskan kucen

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ummah prc.. Asal boleh makan, makan.. Asal boleh jual.. Jual..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 03:28 PM | Show all posts
Kesian diperlakukan macam tu hanya untuk mendapatkan bulunya
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 2-12-2019 03:12 PM
Kucing, akak tak kesian sangat. Senang membiak dan belom masuk kategori haiwan terancam bakalan pupu ...

Daging kucing ni banyak kuman lagi2 jenis tak vaksin
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 2-12-2019 03:31 PM
Daging kucing ni banyak kuman lagi2 jenis tak vaksin

Biorlah. Yang penting bukan kita yang makan.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-12-2019 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 2-12-2019 07:12 AM
Kucing, akak tak kesian sangat. Senang membiak dan belom masuk kategori haiwan terancam bakalan pupu ...

Adakah jaket kucen ni selembut jaket mink..

China tu macam2 benda nak dimakan
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-12-2019 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 2-12-2019 07:31 AM
Daging kucing ni banyak kuman lagi2 jenis tak vaksin

Erghhhh

Kalau kawasan perumahan ada group pekerja myanmar menyewa kat situ haaa kompom bersih licin dari anjing melepak kat taman.. dh selamat dieorg kendurikan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-12-2019 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau nak buat mkn,buat baju bela elok2 xboleh ke
Diorg ni kejam.bela kt tempat kecik2 smpai xleh gerak budak2 bulus tu.
Blom lg yg bunuh dgn cara simbah air pns.eiii xboleh terima la tahap kejam diorg tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-12-2019 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
hasniey replied at 2-12-2019 07:54 AM
Kalau nak buat mkn,buat baju bela elok2 xboleh ke
Diorg ni kejam.bela kt tempat kecik2 smpai xleh g ...

Entah la dieorg ni bukan makan saman.. datang negara org pun berak merata
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Apalah yang nak diharapkan dengan China ni, masa sekolah aku tengok peta negara dia punya besar dengan rakyat berbillion, India pun sama murung seminggu aku nak belajar pasal geografi, itu kira jauh,

Yang dekat indon, rakyat sampai 300 juta, 10x ganda besar dari kita, menambah murung aku, asal lah Malaysia kecik sangat, kalau besar macam China ka, India ka, mahu kita lahar semua negara yang perangai tak senonoh makan kucing dan anjing.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
omg! nape xmakan cicak sekali..aduhaiiii...teruk betul China ni la
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-12-2019 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
adila39 replied at 2-12-2019 08:30 AM
omg! nape xmakan cicak sekali..aduhaiiii...teruk betul China ni la

Cicak pun mereka salaikan & makan
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
apa kata guna kulit sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa nak muntah
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Gelinye..

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-12-2019 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Antara negara yg I taknak melancong ialah China, India
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian si bulus yg sedang perhatikan kwn2 dia.. mungkin dia pun akan menyusul
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm vietnam pon mmg takleh nengok kucing..ade je kucing org hilang kalo puak2 ni ade
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2019 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Semua binatang diaorang makan dan kulit tulang pula gunakan untuk barangan. Kera monyet diaorang tak nak ke? Jual ke sana ada juga faedahnya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 07:29 AM GMT+8 , Processed in 0.097267 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list