CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: gurlzgrape

nuramirah #syukuralhamdulillahh dah delete semua gambar elazman???

    [Copy link]
Post time 20-3-2020 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
babynina30 replied at 20-3-2020 02:30 PM
Bday el punya caption sesuatu sgt. Ckp doa kalau hati mirah dh mati utk dia , mintk ok blk blabla

El da delete kan posting yang berjela pasal mighah benci dia tu.. hmmm
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-3-2020 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Coffin69 replied at 20-3-2020 10:48 PM
El da delete kan posting yang berjela pasal mighah benci dia tu.. hmmm

Really? Sebaik i sempat ss!
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:13 AM From the mobile phone | Show all posts
babynina30 replied at 20-3-2020 11:54 PM
Really? Sebaik i sempat ss!

Pls share sis.
Tak sempat tgk
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Coffin69 replied at 20-3-2020 10:48 PM
El da delete kan posting yang berjela pasal mighah benci dia tu.. hmmm

apa la yg dia buat sampai mighah benci kt dia...huhuhuhu..
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Fazzbulous replied at 21-3-2020 12:13 PM
apa la yg dia buat sampai mighah benci kt dia...huhuhuhu..

Tru apa yang ai paham macam the words yang dia cakap dekat mighah.. biasa la laki kan.. bila ada duit ada position... masa tu mighah plak byk dgn anak.. business must be slow masa tu.. bahasa2 bila gaduh yg cakap tu tak sempat sampai ke otak.. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Xkan la migha tu nak tinggal dia..rete banyak heheh renovate bungalow kawkawpunya xkan nak lepaskan kot hehe

Tp tanggungan pun besar je nampak jutawan tp dia pun sbnryna buat mcm francais kan
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2020 04:18 PM | Show all posts
Tak gemar sgt migha tu....bedak setepek kat muka...
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2020 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Jadi x jadi tutup kes eh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-3-2020 07:58 AM | Show all posts
zeitabaei replied at 21-3-2020 05:13 PM
Xkan la migha tu nak tinggal dia..rete banyak heheh renovate bungalow kawkawpunya xkan nak lepaskan  ...

umah yg di renovate tu semi d
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2020 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Cringe pulak tgk mak2 org dgn penampilan ala2 ustazah bertiktok. Harap dia stop ya. Xsesuai la mighah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2020 11:56 PM From the mobile phone | Show all posts
babynina30 replied at 20-3-2020 11:54 PM
Really? Sebaik i sempat ss!

Share pliss.. X sempat baca
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2020 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
indenial replied at 28-3-2020 06:48 PM
Cringe pulak tgk mak2 org dgn penampilan ala2 ustazah bertiktok. Harap dia stop ya. Xsesuai la migha ...

Tulah i pon rengsa nengoknye.. udoh2 la anak 2 kaknmighah wehhh hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2020 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
zeitabaei replied at 21-3-2020 05:13 PM
Xkan la migha tu nak tinggal dia..rete banyak heheh renovate bungalow kawkawpunya xkan nak lepaskan  ...

Ghumah tu await xsiap2? Si yana dgn hafiz dah siap berumahtangga kan? Deme beli dekat2 kan mase baik2 dlu laaa
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2020 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada pic dgn bapa mighah dia tulis " ketua keluarga dgn ketua keluarga"
Maksudnya el bukan ketua keliarga ke camne
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2020 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
smeetasmitten replied at 11-5-2020 10:53 AM
Ada pic dgn bapa mighah dia tulis " ketua keluarga dgn ketua keluarga"
Maksudnya el bukan ketua kel ...

Eh tp aritu dah baik lakibini kn?
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2020 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Si el je yg beria nk berbaik. Tp si migha alhamdulillahsyukur ni mcm sengaja nk main tarik tali. Still 'jual mahal'..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-5-2020 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
vy288 replied at 24-2-2020 01:37 PM
dari dulu tak berkenan dengan mira tu. kat gambar dia putih sangat dah macam hantu cina

macam opera cina
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
smeetasmitten replied at 11-5-2020 10:53 AM
Ada pic dgn bapa mighah dia tulis " ketua keluarga dgn ketua keluarga"
Maksudnya el bukan ketua kel ...

Sbb mase pkp kn dia duk kedah.. ni baru dia blk bangi kn?
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 01:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Tgk ig el ramai komen tak dapat baju. Kualiti out, order lain dapat lain
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2020 07:43 AM | Show all posts
zeitabaei replied at 21-3-2020 05:13 PM
Xkan la migha tu nak tinggal dia..rete banyak heheh renovate bungalow kawkawpunya xkan nak lepaskan  ...

takde la jutawan mana pun...
audit report company tak untung pun...
sembang pung pang pung pang je lebih...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-2-2023 06:15 AM GMT+8 , Processed in 0.206740 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list