CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: sharlenetexas

Koleksi Bunga dan Pokok Saya

[Copy link]
Post time 12-6-2021 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
My Spider plant
Suka dengan pokok spider ni bila bergantungan tu cantik sangat rasa..jatuh cinta tengoknya
Nak tanam nya mudah..jaga dia pun senang jer..
Tak perlu nak belai bagai..pun tak perlu kan air yg banyak n cukup pencahayaan matahari..kompom si dia akan dengan hidup subur dan cantiknya

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-6-2021 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
ImpianSeroja replied at 12-6-2021 04:55 PM
My Spider plant
Suka dengan pokok spider ni bila bergantungan tu cantik sangat rasa..jatuh c ...

Seronok tengok spider yang tumbuh tergantung tu.

Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2021 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 12-6-2021 04:58 PM
Seronok tengok spider yang tumbuh tergantung tu.

Tu la..cantik kan..skrg da byk pasu dah pokok spider ni iolls tanam..tunggu dia besar sikit mmg nak gantung banyak banyak buat koleksi..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2021 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Mostly koleksi aku caladium je. RJ ada lah beberapa jenis. Nanti aku kongsi gambar. Tak boleh tidur malam kena miang keladi. Hahaa
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2022 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
kesayangan ku mati masa banjir

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 01:18 PM GMT+8 , Processed in 0.079314 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list