CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: babydoll

NOTICE BOARD - PENGAMAL PERUBATAN

  [Copy link]
Post time 6-1-2020 04:37 PM | Show all posts
ainiz81 replied at 8-4-2019 01:55 PM
Salam..

Baru2 ni sy ada bawa anak umur setahun setengah berubat sebab diganggu makhluk halus samp ...

bole bg no contact perawat tu?

Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Assalamualaikum,

maaf klau rasa tak sesuai.. aku nk kongsk kisa aku sendiri.. tap bukan di pusat rawatan ini.. aku nk kongsi sbb aku rasa bersyukur sgt apa yang aku lalui selama bertahun akhirnya aku yakin telah selesai selepas hampir 3 bulan aku berubat.. setiap minggu aku akan berulang alik ke ampang,kl untuk jumpa seorang ustaz utk berubat.. aku dikenalkan dia melalui seorang kawan.. kawan aku tu dia ada mslh yg aku xdpt nk cerita.. aku pula asalnya hnya kerap demam dan sakit badan.. puas aku check doktor.. doktor kata ok.. berpuluh kali check darah.. tak ada mslh.. merata aku pergi berubat.. smpi la keadaan makin teruk kaki aku bengkak mcm kaki gajah.. bila kawan aku suggestkan ustaz ni.. aku terus ajak isteri aku ke KL.. sbb aku stay di melaka.. mula aku berhubung dgn ustaz tu.. dia kata dia cuba ikhtiatkan dr jauh.. klau keadaan dah ok skit.. bru turun ke KL.. Alhamdulillah.. lepas 3 hari kaki aku yang bengkak tadi dh surut.. aku call ustz tu utk buat temujanji.. tp dia minta dtg mggu depan tu sbb minggu yg aku nk pergi tu dah penuh.. terus datang dalam kepala aku mesti ramai pesakit dia.. sampai lah hari pertama aku jumpa dengan ustaz tu.. dia jadi sebuah rumah apartment utk merawat.. waktu aku smpi lpas maghrib.. dia mula rawatan 5.30 petang.. aku tengok ada dlm 15 orang tengah menunggu.. semaaa menunggu kami di ingatkan oleh pembantu beliau supaya tidak mengambil sebarang gmbr atau video bagi tidak menimbulkan fitnah.. cara cakap lembut saja.. aku sakit sudah lama.. jadi aku tidak kisah berapa pun nak dibayar yg pntg aku sembuh.. lpas sejam lebih tunggu.. smpi la giliran aku.. bila aku perkenalkan diri aku dengan ustaz tu.. tahu la ustaz tu yg aku telah berhubung dengan dia sebelum ni.. ustaz tu senyum shj.. dia minta aku istighfar dan selawat byk semasa rawatan di jalan kan.. sepanjang rawatan pertama tu.. ada beberapa selawat dan potongan ayat quran yg dia baca.. masa itu juga aku dapat rasa seperti ada tindak balas dari tulang belakang aku sampai hujung kaki.. kemudian ada darah kotor seperti nanah mula keluar.. aku tny pd ust mengenai hal ini.. tp ustaz tu bg tahu biarlah bnda ni antara Allah dan si penghantar shj yg tahu apa yg di buat.. dia ada bg air yg telah ruqyahkan.. dia juga ada sediakan minyak attar yg dikhususkan.. minyak attar ni di jual ya utk tampung kos rawatan bg yg xmmpu.. dia minta aku amalkan beberapa amalan dalam kehidupan seharian.. bila aku tny tentang bayaran.. dia kata terpulang berapa pun seikhlas hati.. aku tigt waktu ust ni ikhtiar dr jauh pun dia xde letak berapa nk kena byr.. begitulah apa yg aku lalui tiap kali hampir 20 kali aku dtg dlm tempoh hmpir 3 bulan.. dan dalam tempoh tu juga mcm2 kes aku nampak depan mata.. ada yg nk bercerai.. dtg jumpa ustz pn bergaduh.. lepas jmpa ust aku blh nmpk mereka keluar berpimpin tangan.. ada yg rabun xnmpk.. lepas keluar dah boleh berjalan tanpa di papah.. mcm kes.. masa ni baru aku sedar.. xsemua bnda kita buat org suka.. aku pnh bw adik ppuan aku yg dh berumur 32 tapi belum berkahwin.. lpas jmpa ust... ust bg minyak attar dan beberapa amalan utk diambilkan.. dan insyaAllah bulan depan dia nk bernikah dah.. aku rasa bersyukur sgt.. lepas bertahun aku lalui dugaan ni.. Allah temukan aku dengan ustaz jahid dan dia byk membantu.. dia xpnh kisah jauh atau dekat.. berapa pun jumlah bayaran.. dia tetap bantu..aku bercerita sbb aku gembira sgt.. perniagaan aku kembali stabil, keluarga aku kembali rapat, dan yg paling penting.. aku semakin sihat..  syukur..

ini no pembantu ust jahid.. korg yg nak ikhtiarkan boleh whatsapp dia.. 01161312097.. arman..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 16-2-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
WIHAFIZ replied at 6-1-2020 04:37 PM
bole bg no contact perawat tu?

KISAH BENAR YANG AKU SAMPAIKAN SUPAYA DAPAT BANTU MEREKA YANG MEMERLUKAN.

Assalamualaikum,

maaf klau rasa tak sesuai.. aku nk kongsikan kisah aku sendiri.. aku nk kongsi sbb aku rasa bersyukur sgt apa yang aku lalui selama bertahun akhirnya aku yakin telah selesai selepas hampir 3 bulan aku berubat.. setiap minggu aku akan berulang alik ke ampang,kl untuk jumpa seorang ustaz utk berubat.. aku dikenalkan dia melalui seorang kawan.. kawan aku tu dia ada mslh yg aku xdpt nk cerita.. aku pula asalnya hnya kerap demam dan sakit badan.. puas aku check doktor.. doktor kata ok.. berpuluh kali check darah.. tak ada mslh.. merata aku pergi berubat.. smpi la keadaan makin teruk kaki aku bengkak mcm kaki gajah.. bila kawan aku suggestkan ustaz ni.. aku terus ajak isteri aku ke KL.. sbb aku stay di melaka.. mula aku berhubung dgn ustaz tu.. dia kata dia cuba ikhtiarkan dr jauh.. klau keadaan dah ok skit.. bru turun ke KL.. Alhamdulillah.. lepas 3 hari kaki aku yang bengkak tadi dh surut.. aku call ustz tu utk buat temujanji.. tp dia minta dtg mggu depan tu sbb minggu yg aku nk pergi tu dah penuh.. terus datang dalam kepala aku mesti ramai pesakit dia.. sampai lah hari pertama aku jumpa dengan ustaz tu.. dia jadi sebuah rumah apartment utk merawat.. waktu aku smpi lpas maghrib.. dia mula rawatan 5.30 petang.. aku tengok ada dlm 15 orang tengah menunggu.. semaaa menunggu kami di ingatkan oleh pembantu beliau supaya tidak mengambil sebarang gmbr atau video bagi tidak menimbulkan fitnah.. cara cakap lembut saja.. aku sakit sudah lama.. jadi aku tidak kisah berapa pun nak dibayar yg pntg aku sembuh.. lpas sejam lebih tunggu.. smpi la giliran aku.. bila aku perkenalkan diri aku dengan ustaz tu.. tahu la ustaz tu yg aku telah berhubung dengan dia sebelum ni.. ustaz tu senyum shj.. dia minta aku istighfar dan selawat byk semasa rawatan di jalan kan.. sepanjang rawatan pertama tu.. ada beberapa selawat dan potongan ayat quran yg dia baca.. masa itu juga aku dapat rasa seperti ada tindak balas dari tulang belakang aku sampai hujung kaki.. kemudian ada darah kotor seperti nanah mula keluar.. aku tny pd ust mengenai hal ini.. tp ustaz tu bg tahu biarlah bnda ni antara Allah dan si penghantar shj yg tahu apa yg di buat.. dia ada bg air yg telah ruqyahkan.. dia juga ada sediakan minyak attar yg dikhususkan.. minyak attar ni di jual ya utk tampung kos rawatan bg yg xmmpu.. dia minta aku amalkan beberapa amalan dalam kehidupan seharian.. bila aku tny tentang bayaran.. dia kata terpulang berapa pun seikhlas hati.. Pernah juga aku nampak org datang rawatan tanpa sebarang bayaran.. ustaz senyum saja.. tp pada aku.. apa salahnya kita hulur sedikit.. aku tigt waktu ust ni ikhtiar dr jauh pun dia xde letak berapa nk kena byr.. begitulah apa yg aku lalui tiap kali hampir 20 kali aku dtg dlm tempoh hmpir 3 bulan.. dan dalam tempoh tu juga mcm2 kes aku nampak depan mata.. ada yg nk bercerai.. dtg jumpa ustz pn bergaduh.. lepas jmpa ust aku blh nmpk mereka keluar berpimpin tangan.. ada yg rabun xnmpk.. lepas keluar dah boleh berjalan tanpa di papah.. mcm kes.. masa ni baru aku sedar.. xsemua bnda kita buat org suka.. aku pnh bw adik ppuan aku yg dh berumur 32 tapi belum berkahwin.. lpas jmpa ust... ust bg minyak attar dan beberapa amalan utk diambilkan.. dan insyaAllah bulan depan dia nk bernikah dah.. aku rasa bersyukur sgt.. lepas bertahun aku lalui dugaan ni.. Allah temukan aku dengan ustaz jahid dan dia byk membantu.. dia xpnh kisah jauh atau dekat.. berapa pun jumlah bayaran.. dia tetap bantu..aku bercerita sbb aku gembira sgt.. perniagaan aku kembali stabil, keluarga aku kembali rapat, dan yg paling penting.. aku semakin sihat..  syukur..

ini no pembantu ust jahid.. korg yg nak ikhtiarkan boleh whatsapp dia.. 01161312097.. arman..
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2020 02:53 PM | Show all posts
ainiz81 replied at 8-4-2019 01:55 PM
Salam..

Baru2 ni sy ada bawa anak umur setahun setengah berubat sebab diganggu makhluk halus samp ...

salam. boleh share dgn saya no phone perawat tu..terimakasih

Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2020 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Assalamualaikum warahmatullah wabaraqatuh..
Saya mencari perawat disekitar kelantan, untuk rawatan secara dekat, saya termakan makanan yang sudah dikenakan ilmu guna-guna, setiap hari ada saja benda halus di hantar kepada saya..
email nombor wasap pengamal perubatan : tubuhsatu@gmail.com
Reply

Use magic Report

Post time 1-6-2020 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Assalamualaikum warahmatullah wabaraqatuh..
Saya mencari perawat disekitar kelantan, untuk rawatan secara dekat, saya termakan makanan yang sudah dikenakan ilmu guna-guna, setiap hari ada saja benda halus di hantar kepada saya..
email nombor wasap pengamal perubatan : tubuhsatu@gmail.com
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2020 02:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Ilmu Haq dan Ilmu Bathil
Mengupas gangguan jin, sihir, buatan orang, hantu, iblis, syaitan dan cara mengatasi gangguan.

Untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar Ustaz Ismail 019-3619305. Saya bagi dan ajarkan yang haq sahaja kepada anda semua tiada yang bathil. Saya sekeluarga juga ambil yang haq sahaja dari anda sekeluarga. Yang lain tiada. Laman web ini adalah untuk membantu anda sekelian yang menghadapi masalah gangguan makhluk halus yang tak kunjung sembuh. Setiap penyakit ada ubatnya kecuali sakit tua. Saya adalah bekas pesakit gangguan makhluk halus dan saya dah merasa pelbagai jenis perubatan islam dan tradisional. e-mail ke ilmuhaqdanish@gmail.com sekira anda ingin DVD Ilmu Haq dan Bathil dan jika ada sebarang pertanyaan/ komen.

- Encik Danish

Cubalah ikhtiar dengan beliau dan tok gurunya yang nama Ismail tu.
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2020 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
ada ke info perawat di kelantan?
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
terkadang, clah nk tergelak jg bc .. bkn main lg, org org yg taksub dgn perawat perawat yg konon suci dari syirik, walhal, jika mrk nmpk, mrk akan terkejut "berok" kerana org org yg mrk bersungguh sungguh perkenalkan itu mnjadi tulang belakang kpd penyebaran jin jin pendamping, khadam , jin jin Islam atau setan laknatullah.

tgk aje kes bbrp tahun dulu, bgm clah "terpaksa(?) " brlawan seorg diri dgn cik ponti. sb perawat perawat lain x mampu nk berdepan dgnnya.
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2021 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
saya x nk kata byk.. cuma.. sapa ngaku perawat, saya akan scan.. bgtu jg peniaga(+produk atau perkhidmatannya).
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 06:31 PM GMT+8 , Processed in 0.077394 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list