CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 5928|Reply: 63

Orang minyak mengganas di Kampung Pengkalan Demit?

[Copy link]
Post time 1-4-2018 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
KOTA BHARU 1 April - Seorang remaja perempuan mendakwa menjadi mangsa serangan orang minyak di Kampung Pengkalan Demit, Kubang Kerian di sini pagi ini.

Serangan kira-kira pukul 9 pagi itu berlaku ketika mangsa, Nik Anis Ashira Kamarulzaman, 17, sedang menjemur pakaian di belakang rumah.

Pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Kubang Kerian II itu mendakwa, dia ditarik kelibat seorang lelaki dari arah belakang dan dibawa ke ruang tamu rumah.

“Saya tidak dapat berfikir seperti kena pukau dan hanya tersedar selepas kelibat lelaki itu mencekik leher saya. Tangan, kaki dan bahagian perut saya diikat dengan tali.

“Jerutan yang kuat di bahagian perut membuatkan saya sesak nafas. Saya menjerit meminta tolong sebelum keli-bat itu lari melalui tingkap dapur rumah,” katanya ketika ditemui pemberita di rumahnya, di sini hari ini.

Kesan minyak di leher dan kaki mangsa didapati masih ada dan mangsa kini berada dalam keadaan trauma.

Sementara itu, bapa mangsa, Kamarulzaman Mat Yunus, 44, berkata, rumahnya serta tiga lagi rumah jiran diganggu kelibat seakan-akan orang minyak sejak sebulan lalu.

“Walaupun kami membuat rondaan, berjaga, mengepung orang minyak ini namun dia bagaikan hilang tanpa kesan. Kami buat solat hajat namun orang minyak ini tetap mengganggu,” katanya. - UTUSAN ONLINE

Ke lawak April Fools?
http://m.utusan.com.my/berita/nasional/orang-minyak-mengganas-di-kampung-pengkalan-demit-1.639298
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-4-2018 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia pakai minyak ape neh...
Choi punya.org minyak
Sure busuk
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 05:09 PM | Show all posts
dekat2 nak pru ni lah kau nak muncul.  cari mampus agaknya time2 minyak mahal ni...
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 1-4-2018 05:04 PM
Dia pakai minyak ape neh...
Choi punya.org minyak
Sure busuk

Takkn minyak gamat kannn....tak cukup sebotol....

Minyak recycle kott....
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 05:25 PM | Show all posts
orang minyak memang sapu badan kat minyak ke uols?
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Cite org minyak patut boleh wat remake balik..hero bolehlah amik terlajak laris..body dah sama ngan org minyak
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Siyes ke org minyak tu? Bkn ke slalu kuar memalam? Tu kul brape tu?
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 06:10 PM | Show all posts
AkuMark replied at 1-4-2018 05:55 PM
Siyes ke org minyak tu? Bkn ke slalu kuar memalam? Tu kul brape tu?

dia buat OT tu sis, nak cukupkan 44 anak dara belum ada wechat akaun atau andartu atau entahlah. pe2pun ilmu ni akan makan tuan badan sendiri wanauzubillah.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-4-2018 06:14 PM | Show all posts
ke ada mekanik dekat2 situ tak menyempat nak memuki dgn kau
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Mr petronas     
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 07:46 PM | Show all posts
malon pelik dan tahayul pisah tiade @pyropura  
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 1-4-2018 05:19 PM
Takkn minyak gamat kannn....tak cukup sebotol....

Minyak recycle kott....

Kalau.minyak amgin ..sure lagi ramai trauma...haha
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
hyie replied at 1-4-2018 05:25 PM
orang minyak memang sapu badan kat minyak ke uols?

Ye uols
Kalau.letak jem depa.pamggil abang jem.haha
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 09:41 PM | Show all posts


Novel ni ada cerita pasal orang minyak.

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ummah dan drama bodoh bagai kentut dgn cirit
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 10:55 PM | Show all posts
shernazz replied at 1-4-2018 05:04 PM
Dia pakai minyak ape neh...
Choi punya.org minyak
Sure busuk

Pakai miyak grease. Baru tahan lama...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-4-2018 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
insulin replied at 1-4-2018 10:55 PM
Pakai miyak grease. Baru tahan lama...

Haha
Sure senang lolos khen
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 11:07 PM | Show all posts
kalau lepas massage memang terasa macam orang minyak.... berlemoigh...

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2018 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah lama tak dengar pasal orang minyak. Wujud lagi deme ni ropenye
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 12:10 AM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 1-4-2018 01:22 PM
Ye uols
Kalau.letak jem depa.pamggil abang jem.haha

urbannye.. mix kokosen ke? mesti sedap..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 06:31 AM GMT+8 , Processed in 0.097268 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list