CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: tieyrai_83

Seram....Rumah-rumah Sewaku...

  [Copy link]
Post time 14-8-2019 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
tieyrai_83 replied at 13-8-2019 06:27 PM
last update 2017?????? lama gak ye di tinggalkan forum ni, sbb khuyuk baca FIKssyen shasha je skang  ...

Kerap jugak sis kena gangguan..
Dulu sy mcm sis jugak dgr bdk2 berlari turun naik tangga..
Lepas tu adelah benda yg berlaku pd sy.
Buat rawatan dengan ustaz.
Alhamdulillah xdengar yg pelik2 lagi..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-8-2019 01:38 PM | Show all posts
icha80 replied at 14-8-2019 01:38 PM
Kerap jugak sis kena gangguan..
Dulu sy mcm sis jugak dgr bdk2 berlari turun naik tangga..
Lepas ...

tu la..dh mcm2 buat kat umah tu , tp masih sama...skalng kalau dgr ape2 tu kalau duk sorang2 baca ayat kursi 9 wakaf, terus hilang..
tp kira ok la dia kacau mcm tu je kan tanpa penampakan..kalau nmpk x tau la nk jadi ape...heheh
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-12-2021 02:09 PM | Show all posts
salaam...wah dah lama saya x muncul...

dh nk dekat 2 tahun di rumah sewa baru kat taman melawati..jeng jeng jeng..mst semua tau taman ni ada angker angker ...so far ada la dengar cerita angker tu , banyak cerita seram..
tapi skang ni malas nk menulis sbb terjerumus ke drama korea ..
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2022 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Uish seram gak..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 08:19 AM GMT+8 , Processed in 0.189481 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list