CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 6246|Reply: 72

[Tempatan] Warga Indon lahanat merogol wanita di Kapar

[Copy link]
Post time 8-6-2017 01:48 PM | Show all posts |Read mode
KAPAR: Seorang wanita telah dirogol oleh tiga lelaki tidak dikenali di dalam bilik di rumahnya di Kampung Rantau Panjang selepas dipecah masuk perompak, awal pagi semalam, lapor Berita Harian.



Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Mohd Yusoff Mamat berkata, dalam kejadian pada jam 4 pagi itu, mangsa yang tidur berseorangan di dalam bilik telah dikejutkan dengan kehadiran tiga perompak.

"Seorang suspek dipercayai warga Indonesia memintanya mendiamkan diri dan tidak menjerit sebelum mangsa dirogol manakala dua lagi suspek berada di luar bilik."

"Mangsa diugut jika dia menjerit, suaminya yang sedang tidur di ruang tamu rumah itu akan dibunuh."

"Selepas suspek melarikan diri, mangsa mengejutkan suaminya dan memaklumkan kejadian itu."

"Mangsa turut mengadu dia diacukan pisau oleh suspek, sebaik dimaklumkan, suami mangsa dan jiran cuba mengejar suspek namun gagal. " katanya.

Suami mangsa telah membuat pemeriksaan di sekitar rumah dan telah menemui kesan umpil di bahagian tingkap dapur rumah itu.

"Mangsa kemudian menyedari beg duit berisi kad pengenalan dan wang tunai berjumlah RM300 turut dilarikan," katanya.

Mangsa dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang untuk pemeriksaan dan disahkan trauma.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan Seksyen 395/397 kanun sama. -

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-6-2017 01:51 PM | Show all posts
Indon sial lahanat bangsat keparat.....
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 01:51 PM | Show all posts
mohon jangan ada yg salahkan si mangsa sebab berbaju seksi di bilik tido sampai ada yg terliur nk merogol beliau pls
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 01:52 PM | Show all posts
ini saudara mara @trisnalovezul kan?
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
lor...
jahanam punya perompak..
mohon pelirnya berkulat


wondering ncmana penerimaan suaminya lepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:01 PM | Show all posts
Modngengade replied at 8-6-2017 01:52 PM
ini saudara mara @trisnalovezul kan?

yela sis... spesis keturunan tahu bawa mslh sajork....
senangnya kena kupil camtu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:03 PM | Show all posts
ada indon kisah?
janji badak diorang banyak
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:04 PM | Show all posts
bangang betol.. bulan pose pun nak merogol ke..?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-6-2017 02:05 PM | Show all posts
Awat biaq bini tidoq sorang2... apa punya laki macam tuuuu....
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:07 PM | Show all posts
Vavi punya indon! Alahai sian mangsa.... Semoga mangsa tabah hadapi ujian, harap2 suami mangsa bagi sokongan kuat kat wife tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Indon cilaka....

Kau amik duit je tak blh ke?  :
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
EJALTI replied at 8-6-2017 01:51 PM
Indon sial lahanat bangsat keparat.....

Indon gagal total....
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:11 PM | Show all posts
Indon babu .
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
atira replied at 8-6-2017 02:03 PM
ada indon kisah?
janji badak diorang banyak

Asyik pentingkan badakkkk je sampai rakyat jadi bajingan kat negare org    kasi tembak sampai kojol indon Jahat ni :
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:15 PM | Show all posts
kalau xdpt indon tu akak pukul trisna
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:17 PM | Show all posts
dalam rumah sendiri pun tak selamat.. ya allah takutnya..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-6-2017 02:18 PM | Show all posts
cam sesuatu

aku rasa la, mgkin somi trlibat sama,
3 pncuri, rm300 je hilang

klu mu pencuri, kamu akan tnya ketua keluarga, duit lain tu kt mana?
kamu akan cari abis2an.

tapi biarkn dia tidur , cuma dpt 300/3 = sorg rm100

kegilaan apa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:18 PM | Show all posts
Loxlaxman replied at 8-6-2017 02:05 PM
Awat biaq bini tidoq sorang2... apa punya laki macam tuuuu....

bulan puasa...mungkin aktiviti senggama kurang sikit
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:21 PM | Show all posts
Loxlaxman replied at 8-6-2017 02:05 PM
Awat biaq bini tidoq sorang2... apa punya laki macam tuuuu....

msti dia menyesal biaq bini tidok sorang2 mlm tuh huhu
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2017 02:25 PM | Show all posts
indon bangang...merompak sudah..tak payah smpi merogol...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 04:56 PM GMT+8 , Processed in 0.125282 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list