CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3700|Reply: 16

Ariana tunda konsert jelajah dunia, berikutan kes serangan bom di konsert

[Copy link]
Post time 23-5-2017 01:19 PM | Show all posts |Read mode
Ariana Grande telah menunda konsert jelajah dunianya berikutan pengeboman pengganas di Manchester Arena, England.
Sumber yang boleh dipercayai memberitahu, dia tidak akan mengadakan konsert di London Khamis ini dan telah memutuskan untuk menunda semua konsert di seluruh Eropah. Dia dijadualkan membuat persembahan di England, Belgium, Poland, Jerman dan Switzerland.

Ariana hanya menulis tweet, "broken.  from the bottom of my heart, i am so so sorry.  i don't have words."

Seperti yang kita dilaporkan, Ariana tqk dpt ditenangkan, "trauma" selepas pengeboman. Salah satu sumber berkata, dia tidak berupaya untuk membuat persembahan. Dia dan krew juga amat bimbang tentang keselamatan. Pengurus Ariana, Scooter Braun, berkata, "Kami meratapi kehidupan kanak-kanak dan orang-orang yang diambil oleh tindakan pengecut ini," sambil menambah, "Kami meminta anda semua untuk mengingati mangsa, keluarga mereka, dan semua mereka yang terlibat, di dalam hati dan doa anda." Sumber mengatakan Ariana tidak berminat dan peduli tentang konsert dia sekarang. Dia dan krew akan menilai semula jadual touring apabila emosi dia bersedia.

Sekurang-kurangnya 19 mati dan yang lain cedera. Seperti dilaporkan, Ariana baru sahaja meninggalkan pentas apabila bom meletup di kawasan berhampiran pintu depan kerana orang sedang meninggalkan konsert itu. Ariana tidak cedera.

Sumber : TMZ

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-5-2017 03:54 PM | Show all posts
Kesian Ariana. Mesti somehow sheols salahkan diri sendiri jugak.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2017 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Adeakukesah11 at 23-5-2017 04:41 PM

Ada nmpak jugak si Demi Lovato post kat ig dia psl bnda ni  
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-5-2017 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Adeakukesah11 replied at 23-5-2017 04:38 PM
Ada nmpak jugak si Demi Lovato post kat ig dia psl bnda ni

Ramai artis Hollywood tweet pasal ni tadi. Especially penyanyi la.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2017 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
aammyy replied at 23-5-2017 05:50 PM
Ramai artis Hollywood tweet pasal ni tadi. Especially penyanyi la.

Yesza

Kecoh kat sna kan

Lagi2 rusuhan ni ada melibatkan kematian  
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2017 09:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib orang malaysia x mati kat sana.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 09:59 AM | Show all posts
sian..................
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 11:26 AM | Show all posts
Be strong AG and team...deepest condolences to all the victims and families in Manchester.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-5-2017 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
ed sheeran pun post PSL mchester ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2017 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia pun x sangka akan jadi mcm ni
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-5-2017 08:02 AM | Show all posts
kematian dah jadi 22 orang termasuk kanak-kanak
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2017 10:30 PM | Show all posts
vanillaninja replied at 23-5-2017 03:54 PM
Kesian Ariana. Mesti somehow sheols salahkan diri sendiri jugak.


Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2017 01:35 AM | Show all posts
Concert pun nak jadikan target bom. Such cowardly  act.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-5-2017 05:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Lastest tweet dari Ariana

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-5-2017 05:37 AM From the mobile phone | Show all posts
aammyy replied at 27-5-2017 05:36 AM
Lastest tweet dari Ariana

Alamak, pecah pecah pulak.  
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2017 09:38 AM | Show all posts
aammyy replied at 27-5-2017 05:36 AM
Lastest tweet dari Ariana


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 31-5-2017 04:24 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 05:31 PM GMT+8 , Processed in 0.140938 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list